Maar jij moet komen!!!!! Ik wil die van ons vergelijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Leandra het volgende:
DM je rekeningnummer maar, dan stort ik alvast ¤ 5,35
Ongeacht of ik wel of niet kom.
Ik vind het zo triest dat mensen je na al je georganiseer ook nog eens voor de kosten laten opdraaien.
Ik moet echt even kijken hoe het uitkomt dat weekend, we moeten sowieso naar de Veluwe want de oudste viert z'n verjaardag zondag, maar ik ben momenteel niet fit genoeg om heen en weer te gaan rijden, en ik moet die vrijdag ook al een retourtje Amersfoort doen, dus als het niet en route lukt dan gaat het lastig worden... ik ben al een paar weken behoorlijk kreupelquote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar jij moet komen!!!!! Ik wil die van ons vergelijken
Oh ja, dat klopt. Moeten binnenkort maar weer eens een theeavondje beleggen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Vicky het volgende:
Jammer Be!!
ik heb nog een boek van jou liggen
jaaaa goed idee!quote:Op maandag 5 november 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt. Moeten binnenkort maar weer eens een theeavondje beleggen.
Ik wil je ook wel ergens oppikken hoor, zit er ook niet ver weg natuurlijk. Wil best ff langs Geldermalsen rijden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen.
mijn vorige meet met de trein heb ik 3 treinen gemist, talent heb ik
Oh jij had zoveeeel leuks in vraag&aanbod staan!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef innepin het volgende:
Oh miss, ik ben ook altijd blij met kattenspul!
En ik zit te twijfelen of ik gewoon m'n dozen vol babykleertjes en omslagdoeken meeneem, als ware 't een kofferbaksale. Mits er iemand zegt misschien wel interesse te hebben in het voor weinig geld overnemen van de inhoud. Namens mijn beste vriendin moet ik even melden dat ik evt ook dozen vol jongenskleertjes mee kan nemen voor goedkoop. Ohja en Aventflessen. En twee maxicosi's voor weinig geld.
Wij komen uit Papendrecht, kan je wel ophalen in Dordrecht?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen.
mijn vorige meet met de trein heb ik 3 treinen gemist, talent heb ik
Ah, onze reldel komt ook! Leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |