Ik wil je ook wel ergens oppikken hoor, zit er ook niet ver weg natuurlijk. Wil best ff langs Geldermalsen rijden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen.
mijn vorige meet met de trein heb ik 3 treinen gemist, talent heb ik
Oh jij had zoveeeel leuks in vraag&aanbod staan!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef innepin het volgende:
Oh miss, ik ben ook altijd blij met kattenspul!
En ik zit te twijfelen of ik gewoon m'n dozen vol babykleertjes en omslagdoeken meeneem, als ware 't een kofferbaksale. Mits er iemand zegt misschien wel interesse te hebben in het voor weinig geld overnemen van de inhoud. Namens mijn beste vriendin moet ik even melden dat ik evt ook dozen vol jongenskleertjes mee kan nemen voor goedkoop. Ohja en Aventflessen. En twee maxicosi's voor weinig geld.
Wij komen uit Papendrecht, kan je wel ophalen in Dordrecht?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen.
mijn vorige meet met de trein heb ik 3 treinen gemist, talent heb ik
Ah, onze reldel komt ook! Leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |