abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2012 @ 23:09:22 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_118961882
Nou zeg, BE :(
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:12:21 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_118968214
Jah, stom he... zou zo leuk zijn om onze kroost eens allemaal bij elkaar te hebben ook. :Y
pi_118971865
Net nog even een sms gestuurd omdat ik nog geen bevestiging had. maar goed ook. heb alle afspraken maar weer even herhaald en als het goed is komt het goed.
Zo fijn als men zijn administratie op orde heeft.....
pi_118972884
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen. :')

mijn vorige meet met de trein heb ik 3 treinen gemist, talent heb ik
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_118973247
YPPY, ik wil je wel ergens oppikken hoor!
pi_118973343
Ik heb een aantal pakken kattenbrokjes over, Felix vleesbrokjes senior als ik me niet vergis. Kan ik daar iemand blij mee maken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_118973385
Hier eten de katten alles miss dus als je er van af moet mag je ze meenemen. maar als iemand anders ze wil ook prima.
pi_118975462
Ik neem ze gewoon mee, en dan kan jij ze hebben, As!
Toevallig ook kattenbakkorrels? Volgens mij siliconenkorrels.
pi_118976175
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen. :')

Ik wil je ook wel ergens oppikken hoor, zit er ook niet ver weg natuurlijk. Wil best ff langs Geldermalsen rijden.
Ik moet alleen voor de meet even langs een ander deel van Utrecht om een verjaardagscadeau voor mini op te pikken, als je dat niet erg vindt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_118976361
Oh das goed miss. Wil je er niets voor hebben?
pi_118976681
Nee hoor, we hebben er toch niets meer aan. En anders een kleinigheidje voor S, een haarspeldje of elastiekje ofzo :)
pi_118976693
Oh miss, ik ben ook altijd blij met kattenspul! :)

En ik zit te twijfelen of ik gewoon m'n dozen vol babykleertjes en omslagdoeken meeneem, als ware 't een kofferbaksale. Mits er iemand zegt misschien wel interesse te hebben in het voor weinig geld overnemen van de inhoud. Namens mijn beste vriendin moet ik even melden dat ik evt ook dozen vol jongenskleertjes mee kan nemen voor goedkoop. Ohja en Aventflessen. En twee maxicosi's voor weinig geld.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_118976740
Volgens mij heb ik vier dozen, dus die kunnen jullie ook delen. Wel maar een zak korrels, maar niet iedereen is van de siliconenkorrels, begrijp ik, dus dat ligt even aan de voorkeur.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:10:13 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_118977989
Wat is het adres eiks? Of heb ik daar overheen gelezen? En hoe laat begint het?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_118978047
Neem maar mee, komt vast goed.

En innepin aan meidenkleding heb ik niets. maar wel je doek. kunnen wel een plekjes reserveren voor je kleding hoor.
pi_118978076
Adred staat in de eerste post. het is van 11-15.00 uur.
pi_118978310
Huh? Ik dacht van 10.00 tot 15.00 net als de vorige keer.
Maar 11 uur dus pas? Is maar goed dat ik dit lees anders had ik voor een dichte deur gestaan!
pi_118978505
De info staat ook in de eerste post. en je staat niet voor een dichte duur. ik ben er al om 10 uur om eea klaar te zetten en op te bouwen.
Vorige keer was het volgens mij.ook om 11 maar toen hielp je bij het opbouwen.
pi_118978700
Oh zou dat het idd geweest zijn? Kan wel kloppen ja.
Ik had de info wel gezien vanwege het adres, maar even over de tijden heen gelezen.
Nou ja, wij gaan gewoon rijden na het ontbijt, zijn we eerder dan kan ik je mooi even helpen.

Ik kijk vrijdagochtend even in het lijstje wat er nog ontbreekt en dat zal ik dan even halen in mijn lunchpauze + eventueel wat lekkers. Dan kan dat zaterdag gelijk mee.
pi_118984390
Hoi! Ik denk dat wij er rond het middaguur zijn. Ik.kijk morgen ook nog wel even in t lijstje wat ik mee kan brengen.
pi_118984954
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef innepin het volgende:
Oh miss, ik ben ook altijd blij met kattenspul! :)

En ik zit te twijfelen of ik gewoon m'n dozen vol babykleertjes en omslagdoeken meeneem, als ware 't een kofferbaksale. Mits er iemand zegt misschien wel interesse te hebben in het voor weinig geld overnemen van de inhoud. Namens mijn beste vriendin moet ik even melden dat ik evt ook dozen vol jongenskleertjes mee kan nemen voor goedkoop. Ohja en Aventflessen. En twee maxicosi's voor weinig geld.
Oh jij had zoveeeel leuks in vraag&aanbod staan! O+ O+

Sorbootje wat leuk dat je komt! O+ Wist ik niet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_118986438
Ja leuk he? Vind ik zelf nou ook. ;)
pi_118986646
Het komt erg dichtbij nu en ik vind het echt zo vreselijk spannend!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_118986883
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:

Wij komen uit Papendrecht, kan je wel ophalen in Dordrecht?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 8 november 2012 @ 18:31:33 #250
11682 Moonah
Jolie femme
pi_118987127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ja leuk he? Vind ik zelf nou ook. ;)
Ah, onze reldel komt ook! Leuk! ;) :*

En Yppeke! Met Anna? *O*
Viefke, neem je Dean mee?
"Bloemen zijn rood jongeman... "