Uiteraard! Hoe laat ben jij er?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, onze reldel komt ook! Leuk!![]()
En Yppeke! Met Anna?
Viefke, neem je Dean mee?
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.quote:
Ik ook zoiets hoor! Gezellig!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.
You?
Tenzij Slybeeb van 11 tot 12.30 komt, dan ben ik er eerder en offer ik mijn schoonheidsslaapje op, want die moet ik eíndelijk ontmoeten!!!
Haha, nee hoor, wij zijn er ook rond die tijd. Onze dame gaat eerst tot 11.15 uur peuterdansen en daarna rijden we meteen door.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.
You?
Tenzij Slybeeb van 11 tot 12.30 komt, dan ben ik er eerder en offer ik mijn schoonheidsslaapje op, want die moet ik eíndelijk ontmoeten!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |