quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze is alles wat je je ervan voorgesteld hebt en meer...!![]()
Ah, da's mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Van Innepin idd. Dat was idd ook wel heel erg druk.![]()
Hier is ook veel meer vrije vloerruimte voor de kinderen om te spelen.
hoeveel ouder wil je ze hebben?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, da's mooi!
Komen er ook nog mensen met wat oudere jongetjes?
Jaaaah! Kom jij ook? Dát zou ik nog eens leuk vinden zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeveel ouder wil je ze hebben?
even kijken hoe wat en waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaaah! Kom jij ook? Dát zou ik nog eens leuk vinden zeg!
Utrecht, 10 nov. En dat 'hoe' weet ik niet, met de auto ofzo?quote:
Ah joh, Sly en ik gaan ook tegenvallen, dus dat wordt gezellig!quote:en ik kan alleen nog maar tegenvallen na nu hè
Als mod moet je welquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
even kijken hoe wat en waar.![]()
en ik kan alleen nog maar tegenvallen na nu hè
Tegenvallen? Nehh tochquote:
ah, 10 november is écht erg onhandig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Moonah het volgende:
Blauw?!
[..]
Utrecht, 10 nov. En dat 'hoe' weet ik niet, met de auto ofzo?
[..]
Ah joh, Sly en ik gaan ook tegenvallen, dus dat wordt gezellig!
Spelen is toch altijd leuk?! Dus voeg je zelf maar gewoon toe aan het lijstje...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Meimeltje het volgende:
Op zich wil ik wel even langskomen, maar even afhankelijk van de kinderen...of het dus niet teveel gaat worden met nog een verjaardag.
Sure... Je regelt maar wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, 10 november is écht erg onhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |