quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze is alles wat je je ervan voorgesteld hebt en meer...!![]()
Ah, da's mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Van Innepin idd. Dat was idd ook wel heel erg druk.![]()
Hier is ook veel meer vrije vloerruimte voor de kinderen om te spelen.
hoeveel ouder wil je ze hebben?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, da's mooi!
Komen er ook nog mensen met wat oudere jongetjes?
Jaaaah! Kom jij ook? Dát zou ik nog eens leuk vinden zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeveel ouder wil je ze hebben?
even kijken hoe wat en waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaaah! Kom jij ook? Dát zou ik nog eens leuk vinden zeg!
Utrecht, 10 nov. En dat 'hoe' weet ik niet, met de auto ofzo?quote:
Ah joh, Sly en ik gaan ook tegenvallen, dus dat wordt gezellig!quote:en ik kan alleen nog maar tegenvallen na nu hè
Als mod moet je welquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
even kijken hoe wat en waar.![]()
en ik kan alleen nog maar tegenvallen na nu hè
Tegenvallen? Nehh tochquote:
ah, 10 november is écht erg onhandig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Moonah het volgende:
Blauw?!
[..]
Utrecht, 10 nov. En dat 'hoe' weet ik niet, met de auto ofzo?
[..]
Ah joh, Sly en ik gaan ook tegenvallen, dus dat wordt gezellig!
Spelen is toch altijd leuk?! Dus voeg je zelf maar gewoon toe aan het lijstje...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Meimeltje het volgende:
Op zich wil ik wel even langskomen, maar even afhankelijk van de kinderen...of het dus niet teveel gaat worden met nog een verjaardag.
Sure... Je regelt maar wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, 10 november is écht erg onhandig.
ja maar nee. mijn jaardag, sintemaarten (want op zondag mag je niet om snoep bedelen.quote:
sorry, hij leefde eerst heus. kwetsbare vogeltjes enzo.quote:
Ga nou maar modden jij!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, hij leefde eerst heus. kwetsbare vogeltjes enzo.
Ik begreep van BE dat de ruimte vrij groot is, dus dan kun je mooi aan de andere kant gaan zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga jou vreselijk ontlopen, Moonah, want ik kan niet anders dan tegenvallen natuurlijk
Ja, precies! Met een beetje moeite moet het goed komen met elkaar net mislopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik begreep van BE dat de ruimte vrij groot is, dus dan kun je mooi aan de andere kant gaan zitten.
Eentje in de gymzaal en de ander op de trap, moet goedkomen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies! Met een beetje moeite moet het goed komen met elkaar net mislopen
Net of meisjes niet leuk zijn!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, da's mooi!
Komen er ook nog mensen met wat oudere jongetjes?
Weet ik toch.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar dan schiet het natuurlijk niet op he. Kom nou maar gewoon.quote:ik wacht even af hoe het gehalte wat oudere kinderen gaat zijn.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Ik doelde eigenlijk op BE, met haar 'wat oudere jongetjes'.
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dan schiet het natuurlijk niet op he. Kom nou maar gewoon.
Dan zie je Sly ook eens een keertje met kleren aan...![]()
![]()
Sorbo heeft zich min of meer gemeld op de eerste pagina, maar staat niet in het rijtje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik mis heel veel peutermama's in de lijst
oa Sorbootje,Innepin,Twinkly,Chan,Mefke,Vlindur,McLaura,Kleurdoos,Spring,Oeke,Claudia,WupWup,Davinia,Meimeltje,Octopussy,Incantrix,Asyniur,Kersjes,Groofsken,Lijnloos
komen jullie allemaal niet?
Grappig dat je het zegt want volgens mij is staan er zo al 9 peutermama's op het lijstjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Poppejans het volgende:
oa Sorbootje,Innepin,Twinkly,Chan,Mefke,Vlindur,McLaura,Kleurdoos,Spring,Oeke,Claudia,WupWup,Davinia,Meimeltje,Octopussy,Incantrix,Asyniur,Kersjes,Groofsken,Lijnloos
Ik niet... helaas. Was er graag bij, maar die dag bruiloft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik alle peutermama's mis he, ik vond alleen het lijstje zo enorm kort!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt want volgens mij is staan er zo al 9 peutermama's op het lijstje
Het wasook niet naar bedoeld ofzo hoor, maar jij mist veel peuter mama's en ik vond dat er al best wat peutermama's opstaan, meer dan de helft is peutermamaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik alle peutermama's mis he, ik vond alleen het lijstje zo enorm kort!
Elmo, ik laat het nog een beetje afhangen van wie er allemaal komen, ik zou wel kunnen die dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |