Trutto.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Op afbetaling mag ook hoor, ben ik 'm nog steeds kwijt
Leuk!quote:
Nou ken ik Sofie natuurlijk niet, maar ik vond 't vorig jaar juist ideaal, zo'n meet. Ik kon zowat niet meer lopen, maar Willow rende in 't rond en speelde met andere kindjes, en was daarna total loss. Hoefde ik niks voor te doen juistquote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik denk dat ik sjaak afhaak ben. Ik denk niet dat ik het zie zitten om naar utrecht te komen, alleen met Sofie. Ik kan niet echt meer achter dr aan rennen, en haar kennende moet dat wel gebeuren.
Daar ben ik 't niet mee eens. Ik vind dat iedereen een deel moet betalen en dat te allen tijde voorkomen moet worden dat jij opdraait voor een groot/groter deel van de kosten.quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef As1981 het volgende:
Als ik over heb kan ik het op die manier naar iedereen terug storten. en heel eerlijk verwacht ik toch dat het me meer geld gaat kosten dan ik van te voren had gedacht. Heb me er bij neergelegd.
Leuk!quote:
Oh, ik wil best je knoop doorhakken hoor!quote:Op zondag 4 november 2012 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hier weet ik het helaas nog steeds niet.
Het weekendje weg wankelt, maar of we als alternatief op zaterdag of op zondag iets gaan doen is ook nog niet duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |