quote:
Jaaaaa komen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:02 schreef pessie het volgende:
Heej, deze meet dus! Ik zal het even op tafel gooien. Alleen, mijn ouders zijn dat weekend in Nederland (misschien gaan ze wel toevallig net die dag naar mn broer in Utrecht, zou makkelijk zijn). Ook heb ik dan 2 verjaardagen, maar dat is pas 's avonds. Kortom, ik denk er even over na en bespreek hier even wat handig is. Kunnen we een nieuwe juli-2010 kindjes foto maken. Weet iemand hoe het ov is van CS naar julianapark?
Oh echt? Weet ik dat! Nou, opgelost dus, bolussen van bakker bliek! Mjam!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja, doei. De Jumbo in Goes heeft ook een bakker Bliek.
Oh hotver, en nu lees ik dit pas. Zit je me net lekker te maken!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:08 schreef -Spring het volgende:
O shit, we hebben dan al afgesproken om eind van de middag bij vrienden te gaan eten. Wordt wel erg druk dan die dag. Ik laat even op het laatste moment aankomen of ik daar zin in heb.
Als je ze graag eet, hier kun je een pakket halen om ze zelf te maken en die zijn wel lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef danic het volgende:
[..]
Oh echt? Weet ik dat! Nou, opgelost dus, bolussen van bakker bliek! Mjam!!
Leuk! Wil je nog een paard hebben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:18 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ik toch wel kom. En Nils wil ook mee.![]()
Komt B, Sly?
Ja hoor, als N ook komtquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:18 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ik toch wel kom. En Nils wil ook mee.![]()
Komt B, Sly?
Wat een leuk idee bar! Dat ga ik onthouden. Voor nu haal ik ze gewoon als ik bij mijn ouders in middelburg ben.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als je ze graag eet, hier kun je een pakket halen om ze zelf te maken en die zijn wel lekker.
Dan geef je maar een gil.
Tuurlijk kom je wel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Leuk! Wil je nog een paard hebben?Dan kom ik ook. anders twijfel ik nog even.
Weet ik nog niet. Niet alleen om eh pleinvrees (quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Leuk! Wil je nog een paard hebben?Dan kom ik ook. anders twijfel ik nog even.
Op afbetaling mag ook hoor, ben ik 'm nog steeds kwijtquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:13 schreef -Spring het volgende:
[..]O ja! Ik wil m wel, maar moet even op de kleintjes letten atm. Ben een beetje te enthousiast geweest de laatste tijd.
Trutto.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Op afbetaling mag ook hoor, ben ik 'm nog steeds kwijt
Leuk!quote:
Nou ken ik Sofie natuurlijk niet, maar ik vond 't vorig jaar juist ideaal, zo'n meet. Ik kon zowat niet meer lopen, maar Willow rende in 't rond en speelde met andere kindjes, en was daarna total loss. Hoefde ik niks voor te doen juistquote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik denk dat ik sjaak afhaak ben. Ik denk niet dat ik het zie zitten om naar utrecht te komen, alleen met Sofie. Ik kan niet echt meer achter dr aan rennen, en haar kennende moet dat wel gebeuren.
Daar ben ik 't niet mee eens. Ik vind dat iedereen een deel moet betalen en dat te allen tijde voorkomen moet worden dat jij opdraait voor een groot/groter deel van de kosten.quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef As1981 het volgende:
Als ik over heb kan ik het op die manier naar iedereen terug storten. en heel eerlijk verwacht ik toch dat het me meer geld gaat kosten dan ik van te voren had gedacht. Heb me er bij neergelegd.
Leuk!quote:
Oh, ik wil best je knoop doorhakken hoor!quote:Op zondag 4 november 2012 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hier weet ik het helaas nog steeds niet.
Het weekendje weg wankelt, maar of we als alternatief op zaterdag of op zondag iets gaan doen is ook nog niet duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |