Witte gai wel wa die kosten vrouwke?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:05 schreef Elmo76 het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet kan de ovb wel weg!
En we zullen wrs wel weer een vlaai meenemen!
Ow, die wil ik wel eens proeven!quote:
Ja, die zijn best wel duur! Maar jij woont wel vlakbij de Grootquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Witte gai wel wa die kosten vrouwke?
Leuk Fannetje! Ik heb ooit, heel lang gelezen, toen je nog bij de Jumbo werkte, en ik heeeeeel erg Fokverslaafd was, nog van je gedroomd.
Nee, ik heb je nooit gezien daar. Ik wist alleen dat je er werkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Fannetje het volgende:
En dat vertel je nu pas zeg, haha. Had ff hoi gezegd ofzo
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef As1981 het volgende:
Drinken
- Limonade
- Sapjes
- Pakjes drinken voor de kinderen
- Siroop
Lekkers voor de kinderen
- Spekjes
- Rozijntjes
- Koekjes
Lekker voor de volwassen
- Vlaai
- Bossche bollen
- Zeeuwse bollussen
- Cake pops - evt As1981
Lunch
- Broodjes
- Beleg
- Boter
-Soep!!!
Overig
- Wegwerp borden
- Wegwerp bestek
- Plastic bekers
Inprinciepe zorg ik voor het vermaak voor de kinderen - As1981
- Kleed voor de vloer
- Ballen + ballentent
- Teken / knutselspullen
- Bellenblaas
- Circustent
En ik kan twee Ikea kinderstoelen meenemen, maar dan wil ik dat graag van te voren weten. Dus laat dat via hier of PB even weten.
Vers gedraaide?!quote:
Ja hoor dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Witte gai wel wa die kosten vrouwke?
Leuk Fannetje! Ik heb ooit, heel lang gelezen, toen je nog bij de Jumbo werkte, en ik heeeeeel erg Fokverslaafd was, nog van je gedroomd.
Kersen kruimel miss?!quote:
Oh ja!!! Maar wel van bakker bliek hè! Mot je dr misschien ff voor naar middelburg, maar hey, dan heb je wel de allerlekkerste!quote:
Ja, doei. De Jumbo in Goes heeft ook een bakker Bliek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef danic het volgende:
[..]
Oh ja!!! Maar wel van bakker bliek hè! Mot je dr misschien ff voor naar middelburg, maar hey, dan heb je wel de allerlekkerste!
Ik twijfel hier een beetje. Mede door de slaaptijden van eva, beetje zelfde verhaal als van juud. Maar ook door de stress van afgelopen weken. Misschien dat ik dan liever voor rust kies. Aan de andere kant...vorig jaar was het hartstikke gezellig en lijkt het me ook leuk om te zien hoe alle kindjes in dat jaar verandert zijn.
Ik denk dat het een last-minute beslissing wordt.
Ik wil uiteraard best iets maken/ kopen. Als ik besluit niet te komen, kan ik het vast wel met as meegeven.
Sorry, hij staat er inquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef Poppejans het volgende:
Heuj mn homemadecaramelkoek
staat helemaal niet op de lijst
![]()
Die wil ik wel proeven!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef Poppejans het volgende:
Heuj mn homemadecaramelkoek
staat helemaal niet op de lijst
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |