Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef As1981 het volgende:
Hopelijk kan je toch even lamb en dan dit keer zonder ziek kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Als jij komt, kom ik ook, BJ!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jammer ik heb een dagdienst geloof ik op 10 november... eens kijken of ik daar nog iets aan kan veranderen.
dat lijkt me heeeel leuk! Kunnen we onze blonde deernes eens samen laten spelenquote:
Ik kan waarschijnlijk wel inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:19 schreef Moonah het volgende:
Hm, Slybeeb, jij kunt zeker wél op 10 nov?
Ikke niet. Zus is dan jarig...
Zouden onze dames elkaar nog herinneren en weer samen spelen?quote:
Nou, ik hoorde zojuist dat mijn zus niet thuis is met haar verjaardag, dus...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk wel inderdaad![]()
![]()
Het lukt maar niet, hè. Ach ja, kunnen we op internet elkaar aardig blijven vinden
Whaa, o jee, na al die jaren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde zojuist dat mijn zus niet thuis is met haar verjaardag, dus...
Wellicht komt het er eindelijk dan tóch een keertje van!
Ze is alles wat je je ervan voorgesteld hebt en meer...!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whaa, o jee, na al die jaren?![]()
Nou hopen dat het niet tegenvalt
Thanks Danic!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef danic het volgende:
- As1981 + Yaro + buikbaby + man
- Sonnetje + kinderen
- Lamb29 + O. (onder voorbehoud)
- Leandra + Soneal (onder voorbehoud)
- Gerb + kiddo's
- kaatjejannie + Sofie (ondervoorbehoud)
- MamaPurk + Jaël + Sarah + man
- Danic + Eva
- Elmo76 + Tirza + Brabo74 (ovb)
- The_Tankgirl + Larissa (onder voorbehoud i.v.m. werk)
Heb TT er weer ff bijgezet, jullie postten tegelijk!
Hoe weet jij wat ik me heb voorgesteld?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze is alles wat je je ervan voorgesteld hebt en meer...!![]()
Hè, hè, eindelijk!!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik me heb voorgesteld?![]()
Maar dan gaan we het dus zien, na zoveel jaar online
Heb het in de Fok groep op fb gegooid!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Wellicht is het een idee om het bericht ook even op de FB te gooien?
Ik heb ook wel zin in een meet! Maar eerlijk gezegd niet als er maar zo weinig mensen komen, dan vind ik het een dure aangelegenheid.
Ik vraag me ook een beetje af wrom er maar zo weinig zijn die zich aanmelden, geen tijd, geen zin, of zijn er gewoon veel mensen die het niet weten?
Inderdaad, serieusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:14 schreef Elmo76 het volgende:
As, hebben serieus mensen die paar cent vorig jaar niet betaald?!?!![]()
Wat raar als er niet betaald wordt...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef As1981 het volgende:
Wb de kosten kunnen we ook daar een.pot neerzetten. dan kan men er in stoppen wat hij er voor over heeft / kwijt kan. het enige nadeel is alleen dat ik de sjask ben bij te weinig geld.
Maar aan de andere kant heeft vorig jaar ook niet iedereen betaald die dat had toegezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |