SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik heb al een goede fiets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er eigenlijk nog naar de bikemotion?
Ik ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb al een goede fiets.
Ik ook niet. Zou met m'n werk mee kunnen, maar dat kost me m'n zondag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, wel eindje rijden natuurlijk voor jou. 5 minuutjes fietsen hier, de voetbal gaat niet door en het lijkt ook geen fietsweer te worden. ff kijkje nemen dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou met m'n werk mee kunnen, maar dat kost me m'n zondag.
Ik niet, want ik ga dit weekend op vakantie, ik breng mn eigen bike wel in motion. Naar de Alpen, om te fietsen onder een strakblauwe herfstlucht, had ik dat al gezegd?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ga dit weekend op vakantie, ik breng mn eigen bike wel in motion. Naar de Alpen, om te fietsen onder een strakblauwe herfstlucht, had ik dat al gezegd?
Oh jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ga dit weekend op vakantie, ik breng mn eigen bike wel in motion. Naar de Alpen, om te fietsen onder een strakblauwe herfstlucht, had ik dat al gezegd?
Ja, Knut baseert alleen zijn gehele wielrenkennis op die ene keer per jaar dattem voor de buis zit met Parijs Roubaix en een biertje in zijn hand. (en de andere in de broek)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef the_critic het volgende:
ik ga zondag naar de bikemotion. even weer kwijlen op alle moois dat er in de wereld te koop is.
En wielrennens douchen ook gewoon gezamelijk hoor. In sporthallen, voetbalkleedkamers etc..
Ik denk dat ik meer volg dan jij kaas. Maar goed, ik rij geen koersen inderdaad. Ik zal me wel weer een tijdje koest houden in het RECREATIEVE wielrenners topicquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, Knut baseert alleen zijn gehele wielrenkennis op die ene keer per jaar dattem voor de buis zit met Parijs Roubaix en een biertje in zijn hand. (en de andere in de broek)
Ik was het niet die begon over dat wielrenners niet samen douchen. Al mijn posts over douchende wielrenners zijn 100% feitelijk waar. Net als de rest van mijn posts overigens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
Je mag wel meeposten maar geen onzin verkopen Knut.
Niet zo mooi als vorige week, er valt nu redelijk wat regen, maar vanaf dit weekend weer tussen de 15-18 graden, bewolkt/zon, en heel af en toe 1 of 2 mm regen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh jaBeetje lekker weer daar?
Ik wil wel gaan maar ik heb eigenlijk geen zin om alleen te gaan, dus weet nog niet of ik ga of nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dus je gaat mijn KOM niet aanvallen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niet zo mooi als vorige week, er valt nu redelijk wat regen, maar vanaf dit weekend weer tussen de 15-18 graden, bewolkt/zon, en heel af en toe 1 of 2 mm regen.
Maar ja, het weer kan per dal verschillen, dus ik maak me daar nooit zo druk om.
Gisteravond onze plannen gemaakt: het wordt Bourg d'Oisans, kijken of we een Marmotton kunnen fietsen, Col d'Ornon, Les Deux Alpes, Alpe d'Huez + Colde Sarenne etc. Misschien nog wat rondjes richting Grenoble (Chamrousse) , en ook nog wat rotsklimmen:
Dit karbonkel (L 'arete de bruyere) moet er nog altijd eens aan geloven, hij staat al een paar jaar op mn lijstje maar t is er telkens niet van gekomen. Hij ligt onderaan de Col de Lautaret.
[ afbeelding ]
Van helemaal rechts naar helemaal links, over de rug van de dinosaurus
Ja dat is bij ons op de sportschool ook. Altijd heerlijk in de sauna na het spinnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Homo's, zo 2011. Wij saunaen gezellig met z'n allen na het spinnen, lekker knus met z'n allen in een houten doos knie aan knietje zweten. Gemengd. Dat is de toekomst.
Nee, ik ga toch maar naar de echte alpencols. Die uitlopers van de Ardennen rondom annecy mag jij dan hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus je gaat mijn KOM niet aanvallen?
*kan weer rustig slapen
Zo denk ik er ook regelmatig over als ik weer de wind van voren krijg hier. Laten we vooral recreatief blijven, anders zijn er vast andere topics te vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer volg dan jij kaas. Maar goed, ik rij geen koersen inderdaad. Ik zal me wel weer een tijdje koest houden in het RECREATIEVE wielrenners topic
Iedereen die 'nee' antwoordt heeft een ligbad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
benieuwd of er veel mensen 'nee' antwoorden
ik kom wel eens mensen tegen in het wild die zo erg naar zweet stinken, dat het mij niets zal verbazen dat ze na sporten niet altijd douchen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:13 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Iedereen die 'nee' antwoordt heeft een ligbad.
Ik zeg ja.
Ik douche altijd na het fietsen. Bijna altijd is dat thuis onder m'n eigen douche, in m'n eentje. Tenzij ik toevallig met m'n vriendin ben gaan fietsen, dan wil het nog wel eens met z'n tweeën zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
benieuwd of er veel mensen 'nee' antwoorden
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:22 schreef Holenbeer het volgende:
voor Knut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Heeft wmb ook niks te maken met "echte homo's". Als je iemand lul noemt denk je ook niet aan een penis en bij klootzak denk ik niet aan een stevig katoenen zakje waarin de kloot bewaard wordt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:27 schreef Holenbeer het volgende:
eigenlijk vind ik 'homo' wel een tof scheldwoord. Ik noem zelfs af en toe vriendinnen homo
Ja en alleen homo's doen dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:46 schreef boom4 het volgende:
Als ik nu liever in tijdritpakjes rijd.ben ik dat zoo een homo? Trouwens voetballers doen ook een strakke broek aan onder hun short..
Neuh, wij zeiken elkaar hier nogal vaak af. Niet op letten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:46 schreef boom4 het volgende:
Als ik nu liever in tijdritpakjes rijd.ben ik dat zoo een homo? Trouwens voetballers doen ook een strakke broek aan onder hun short..
Is oftopic gezever van mensen die niets te melden hebben over fietsen maar toch graag hier posten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:46 schreef boom4 het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, ik ga toch maar naar de echte alpencols. Die uitlopers van de Ardennen rondom annecy mag jij dan hebben
Dit vraagt om foto'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef NoralyZ het volgende:
ik ga zo de ronde hoep fietsen met een vriendinnetje! als je iemand volledig in het zwart voorbij ziet slakken op een c50 ben ik het
Ach zo zit datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is oftopic gezever van mensen die niets te melden hebben over fietsen maar toch graag hier posten.
Ronde Hoep...leuk rijden langs het water. Maar meestal ben ik het langzaamste wat daar rondrijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef NoralyZ het volgende:
ik ga zo de ronde hoep fietsen met een vriendinnetje! als je iemand volledig in het zwart voorbij ziet slakken op een c50 ben ik het
Een Honda C50, Colnago C50 of Dura Ace C50 wielen?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
Waanzinnig mooi fietsweer vandaag, warm ook. Wind 0.
Idd gisteren stond er nog een behoorlijk straffe wind.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
Waanzinnig mooi fietsweer vandaag, warm ook. Wind 0.
Nee, moet vanavond voetballen. Vrijdag hoop ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet op de fiets naar huis vanmiddag?
Heb je nou al strava bij de weg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet op de fiets naar huis vanmiddag?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:36 schreef boom4 het volgende:
Het is inderdaad prachtweeren douchen na het fietsen? Jep.. en ja soms met andere fietsers.. Maar ik hou wel kledij aan, en kleed me dan op in apart kleedhokje
Nee, eerst moet de foon nog worden afgeleverd, dan moet ik nog even alles uitvogelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je nou al strava bij de weg?
of Moslim hé?quote:
Je gaat toch niet endomondo of runkeeper op je mooie telefoontje zetten? Wat voor overzichten zoek je? Ik gebruik strava daar ook gewoon voor. Wel ff gekeken naar de software die bij mn garmin edge zat maar is niet beter ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, eerst moet de foon nog worden afgeleverd, dan moet ik nog even alles uitvogelen.
Ik wil trouwens gaan bijhouden hoeveel ik per dag rijd. Ik wil dit gebruiken om gerichter te kunnen trainen en een beter overzicht te hebben van wat al is gereden die dag of week. Nu is dat met km teller niet zo praktisch, want steeds andere fiets. Iemand een tip? Ik denk er al een tijdje aan om een Garmin forerunner aan te schaffen, kan ik daar ook van die overzichtjes mee maken als wat firewirecable post?
Ik zou ook via Endomondo of runkeeper dit kunnen vastleggen maar ik denk dat de foonaccu een dag van 11 uur niet aan kan.
@Knut: of Moslim hé?
Die heb ik nog nooit op een racefiets gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, eerst moet de foon nog worden afgeleverd, dan moet ik nog even alles uitvogelen.
Ik wil trouwens gaan bijhouden hoeveel ik per dag rijd. Ik wil dit gebruiken om gerichter te kunnen trainen en een beter overzicht te hebben van wat al is gereden die dag of week. Nu is dat met km teller niet zo praktisch, want steeds andere fiets. Iemand een tip? Ik denk er al een tijdje aan om een Garmin forerunner aan te schaffen, kan ik daar ook van die overzichtjes mee maken als wat firewirecable post?
Ik zou ook via Endomondo of runkeeper dit kunnen vastleggen maar ik denk dat de foonaccu een dag van 11 uur niet aan kan.
[..]
of Moslim hé?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op een racefiets gezien.
Er zijn erquote:
Hangt van je telefoon af en wat je er voor de rest mee doet. Probeer het zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
En als ik nou 11 uur lang gps aan heb, trekt ie dan de accu niet leeg over een hele dag?
iPhone met strava doet t wel iets langer als je dataroaming enzo uit zet. Maar 11 uur red ie niet denk ik. Zelfs met een Garmin Edge moet je dan al je schermverlichting op minimale stand zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
Waarschijnlijk wel. Wat ik zie met iphones van vrienden van me met runkeeper aan is dat ze het max 5/6 uur volhouden. Heb er zelf geen ervaring mee.
Had 1-2 niet een externe GPS ontvanger?
De hele dag bellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hangt van je telefoon af en wat je er voor de rest mee doet. Probeer het zou ik zeggen.
Dan niet en lijkt me ook niet dat je dan wil riskeren aan het eind van de dag telefoontjes te missenquote:
Daarom, ik denk dat een simpele forerunner beter is mits je daar die overzichtjes van op de pc kan zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan niet en lijkt me ook niet dat je dan wil riskeren aan het eind van de dag telefoontjes te missen
Tuurlijk en ook op stravaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daarom, ik denk dat een simpele forerunner beter is mits je daar die overzichtjes van op de pc kan zetten.
Cadans is niet zo heel belangrijk, hartslag zou leuk zijn maar niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk en ook op strava![]()
Kan denk ik nog wel simpeler want het gaat je dan toch puur om het tracken van je rit toch? Of wel ook inclusief hartslag en cadans logje?
Volgens mij kun je dan ook een gps logger voor een paar 10tjes van de conrad ofzo bestellen. Maar 1-2 weet dat vast beterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Cadans is niet zo heel belangrijk, hartslag zou leuk zijn maar niet noodzakelijk.
Waar kan ik bij strava zelf m'n gemiddelde hartslag invoeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Kaas, runkeeper is kut. Strava is beter.
Edit rides en dan bij notes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Waar kan ik bij strava zelf m'n gemiddelde hartslag invoeren?
Kanniequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Waar kan ik bij strava zelf m'n gemiddelde hartslag invoeren?
Oh, zodat je iedere keer op dat kleine icoontje moet klikken om je notities tezamen met je hartslag te zien? In plaats van netjes in het rijtje met afstand, gemiddelde, etc.?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Edit rides en dan bij notes.
De reden dat ik dus voorlopig bij runkeeper blijf.quote:
Als je dat zo belangrijk vindt is er toch ook wel een beter programma dan handmatig je hartslag gemiddelde te gaan invoeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh, zodat je iedere keer op dat kleine icoontje moet klikken om je notities tezamen met je hartslag te zien? In plaats van netjes in het rijtje met afstand, gemiddelde, etc.?
[..]
De reden dat ik dus voorlopig bij runkeeper blijf.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat zo belangrijk vindt is er toch ook wel een beter programma dan handmatig je hartslag gemiddelde te gaan invoeren?
Ah true. Nou, goede redenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Ik rijd met een goedkoop sporthorloge wat mijn hartslag registreert. Budget voor een dure Garmin Edge of Forerunner is er nog even niet, gezien ik net een complete fietsuitrusting heb gekocht. Vandaar dat ik het handmatig invoer. En gezien ik graag in het overzicht zie hoe zwaar een rondje is geweest, blijf ik bij runkeeper ipv. strava.
Excel Open Office Calcquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat zo belangrijk vindt is er toch ook wel een beter programma dan handmatig je hartslag gemiddelde te gaan invoeren?
Mijn edge 500 doet makkelijk 13 uur en dan heb ik nog 30 % over.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iPhone met strava doet t wel iets langer als je dataroaming enzo uit zet. Maar 11 uur red ie niet denk ik. Zelfs met een Garmin Edge moet je dan al je schermverlichting op minimale stand zetten.
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef kiekjesdief het volgende:
mijn bryton doet het nog geen 8 uur
Moet je sneller fietsen slomequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergBeetje lange toertocht lukt dan al niet meer
Mooi om te horen, heb ook getwijfeld om dat ding te halen..wel kut voor jou natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef kiekjesdief het volgende:
Is achteraf wel een beetje een miskoop.
Kan je op een 500 ook .gpx importeren om routes te rijden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Mijn edge 500 doet makkelijk 13 uur en dan heb ik nog 30 % over.
En losse gps logger zou kunnen maar wel iets omslachtiger dan een edge oid, je gebruikt een edge gewoon als fietscomputer en op meerder fietsen te gebruiken dat is ook wel weer een voordeel.
Ja, maar wel alleen als "lijntje". Dit kan lastig zijn op een kruispunt met meerdere mogelijkheden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan je op een 500 ook .gpx importeren om routes te rijden?
Je heb een course functie waarmee je een route zou kunnen rijden (gpx kan je omzetten zodat je dat kan gebruiken via gpsies.com), geen kaartmateriaal alleen een lijntje waar je op in kan zoomen om te bepalen of je links of recht moet.. Zitten paar vervelende bugs in waardoor het soms vastloopt..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan je op een 500 ook .gpx importeren om routes te rijden?
Niet veel, maar als je zoiets doet dan is het waarschijnlijk niet een doorsnee zondagritje en juist iets wat je wil kunnen opslaan op je garmin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij dit jaar langer dan 8uren op de fiets gezeten?
Hoevaak?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet veel, maar als je zoiets doet dan is het waarschijnlijk niet een doorsnee zondagritje en juist iets wat je wil kunnen opslaan op je garmin.
Iig de bilzen classic, die heb ik toen ook niet op kunnen slaan vanwege lege batterijquote:
Nice! Gewoon nieuwsgierig. Ik heb 1x een tocht meer dan 9uur gehad maar dit kwam door verplichte stops waar we moetsen wachten. Fietstijd was dus uiteindelijk maar 5uur55min. Lijkt me best heftig, 8+uren in het zadel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig de bilzen classic, die heb ik toen ook niet op kunnen slaan vanwege lege batterij![]()
Maar wat is je punt eigenlijk? Waarom wil je dit zo graag van mij horen?
Moving time was ook maar 7:22 zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nice! Gewoon nieuwsgierig. Ik heb 1x een tocht meer dan 9uur gehad maar dit kwam door verplichte stops waar we moetsen wachten. Fietstijd was dus uiteindelijk maar 5uur55min. Lijkt me best heftig, 8+uren in het zadel.
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moving time was ook maar 7:22 zie ik![]()
Maar ik vergeet ook altijd m'n apparaat uit te zetten enzo. Of niet helemaal opgeladen starten. 8 uur is gewoon te weinig voor een fietscomputer.
HOEVAAK!!! ZEG HET DAN KNUT!!!quote:
Ga jij ff lekker naar je kano forum ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je het nou al weer over je 11 meren tocht patroon?
Hahah HOEVAAK DAN!!! ZEG HET GOEVEDOMME HOEVAAK?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
HOEVAAK!!! ZEG HET DAN KNUT!!!
Ik heb denk ik maar 2 of 3 keer langer dan 8 uur gefietst dit jaar. En dan niet eens permanent in het zadel, maar ook gewoon lekker ergens een terrasje etc.
Bij de Ivo_300 waren we 13 uur onderweg, waarvan 11,5 uur echte fietstijd. Maar ja, na een tijdje ben je het ook gewoon echt zat, telkens maar die benen rond. Ook bij duurritten is 5-6 uur echt wel de max hoor, voor een "normale" tocht.
Af en toe een keer zo'n uitspatting is wel leuk. Patroon en Knut, volgend jaar meedoen in April he? Gewoon nu al tijd voor inplannen in je trainingsschema
Mag ik niet mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb denk ik maar 2 of 3 keer langer dan 8 uur gefietst dit jaar. En dan niet eens permanent in het zadel, maar ook gewoon lekker ergens een terrasje etc.
Bij de Ivo_300 waren we 13 uur onderweg, waarvan 11,5 uur echte fietstijd. Maar ja, na een tijdje ben je het ook gewoon echt zat, telkens maar die benen rond. Ook bij duurritten is 5-6 uur echt wel de max hoor, voor een "normale" tocht.
Af en toe een keer zo'n uitspatting is wel leuk. Patroon en Knut, volgend jaar meedoen in April he? Gewoon nu al tijd voor inplannen in je trainingsschema
Alleen als Ivo het goedvindt.quote:
Geen trek in 300km en al helemaal niet om er voor te trainen. Kost alleen maar snelheid voor de wedstrijden als je teveel van die slome duurtrainingen doetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, voor de lol is het dan niet meer, alleen nog om het echiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Och, zolang ik tussendoor geen 80 uur hoef te werken red ik wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alleen als Ivo het goedvindt.
En bedenk je wel dat dit een factor 10 langer is dan je gewend bent he? Da's fors hoor!
LBL op langste afstand red je. Hoe makkelijk weet ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, voor de lol is het dan niet meer, alleen nog om het echieZit nu ook al bij zo'n vatternrundan of zelfs de volledige afstand van L-B-L dat het maar twijfelen is of je dat met je edge gaat trekken. Zulke dingen zet je met meeste trots op je strava natuurlijk
Strava?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef Tommeke het volgende:
Net een rondje Zoutkamp gereden. Lekker doorgeknald. In het begin regen en later zulk mooi weer dat we nog ff een terrasje konden pikken!
Hmmm.. hij scheelt nogal met een 800... Moet nog een beetje uitvogelen wat e grote verschillen zijn. Maar als ik dus een route op kaart wil rijden is dat al een plus van de 800.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je heb een course functie waarmee je een route zou kunnen rijden (gpx kan je omzetten zodat je dat kan gebruiken via gpsies.com), geen kaartmateriaal alleen een lijntje waar je op in kan zoomen om te bepalen of je links of recht moet.. Zitten paar vervelende bugs in waardoor het soms vastloopt..
Heb tijdje terug ontdekt dat je course points kan toevoegen (of automatisch als je route maakt via bikeroutetoaster) met die course points krijg je dan een melding of je links rechts etc moet, dan werkt het redelijk goed in onbekend terrein.
Si. Waarom zou ik anders al mijn meuk erop zetten?quote:
Met een 800 hoor je bij de alpha's, met een 500 bij de beta's.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm.. hij scheelt nogal met een 800... Moet nog een beetje uitvogelen wat e grote verschillen zijn. Maar als ik dus een route op kaart wil rijden is dat al een plus van de 800.
GPS log van de 800 is ook beter dan die van de 500.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm.. hij scheelt nogal met een 800... Moet nog een beetje uitvogelen wat e grote verschillen zijn. Maar als ik dus een route op kaart wil rijden is dat al een plus van de 800.
Bevestigt mijn vermoeden. Doorsparen voor de 800.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GPS log van de 800 is ook beter dan die van de 500.
En maar 8 ipv 10 data velden![]()
Of van je vriendinnetje krijgen voor je verjaardagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Bevestigt mijn vermoeden. Doorsparen voor de 800.
Of je kontje verkopen achter het stationquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of van je vriendinnetje krijgen voor je verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer van de 300 van Ivo dat-ie a) zo vroeg in het seizoen is en b) dat er anderhalve man en een paardenkop meedoet waardoor je niet echt een event-sfeertje hebt. Iets wat mij toch wel motiveert, niet in de laatste plaats omdat je dan steeds mensen kunt inhalen die er slechter aan toe zijn dan jijzelf.Tsjah, komt misschien door de afstand dat er zo weinig mensen meedoen? Hoeveel tochten zijn er nou eigenlijk die 200+ zijn in NL? Die zijn op 1 hand te tellen denk ik. Zeker als je ook nog eens de tochten telt die populair zijn. Dan kan ik zo alleen de jan janssen classic en 11 steden tocht noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja maar Kano, 14km fietsen is weer het andere uiterste hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, komt misschien door de afstand dat er zo weinig mensen meedoen? Hoeveel tochten zijn er nou eigenlijk die 200+ zijn in NL? Die zijn op 1 hand te tellen denk ik. Zeker als je ook nog eens de tochten telt die populair zijn. Dan kan ik zo alleen de jan janssen classic en 11 steden tocht noemen.
Hey, maar ik fiets wel door de regen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja maar Kano, 14km fietsen is weer het andere uiterste hoor
Anders kom je te laat op je werkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey, maar ik fiets wel door de regen.
Ik kan niet te laat op mijn werk komen.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan niet te laat op mijn werk komen.
Ja, flexibele werktijden. Ik zou niet zo snel teruggaan naar een baas waar ik niet flexibel kan werken eigenlijk. Ideaal, soms ff een halfuurtje langer zodat ik de volgende dag nog even naar de winkel of wat dan ook kan.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer van de 300 van Ivo dat-ie a) zo vroeg in het seizoen is en b) dat er anderhalve man en een paardenkop meedoet waardoor je niet echt een event-sfeertje hebt. Iets wat mij toch wel motiveert, niet in de laatste plaats omdat je dan steeds mensen kunt inhalen die er slechter aan toe zijn dan jijzelf.Toch wel leuk hoor, dat kleinschalige. En het is weol vroeg in het seizoen maar ach, als je in Maart 300km wil fietsen doe het je qua duur voorbereiding gewoon goed. Lange ritten in Januari en Februari geven een goede en brede basis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er wel enigzins voorbereid aan beginnen anders kan je wat knieklachten overhouden zoals sommigen hier hadden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef the_critic het volgende:
ben van plan dit jaar weer de 250 gold race te rijden... de ivo300 past mogelijk prima in de voorbereiding. Houden we komend voorjaar zeker in ons achterhoofd
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet er wel enigzins voorbereid aan beginnen anders kan je wat knieklachten overhouden zoals sommigen hier hadden.
Zeker als het weer tegenvalt, je word er iig wel keihard van, mentaal gezien.
al zeker?? je moet nog wel ff ingeloot wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef boom4 het volgende:
Ik rijd volgend al zeker L-B-L van 271 km en de Amstel van 250word dus wat trainen!
Al zeker.. ja normaal gezien héquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef the_critic het volgende:
[..]
al zeker?? je moet nog wel ff ingeloot worden
Een goeie fiets, en een goed pakje en voeldoende voeding kunnen al veel helpenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorDus juist bij alle voorbereiding zal ook dit mooi passen denk ik... hoewel extreem, maar wel hard makend inderdaad
jij kent iemand in de organisatie, die jouw naam op de lijst gaat zetten?quote:
nou, op alleen voeding rijd je geen 250km. Komt toch echt wel een beetje training bij kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef boom4 het volgende:
[..]
Een goeie fiets, en een goed pakje en voeldoende voeding kunnen al veel helpen
Hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef the_critic het volgende:
[..]
jij kent iemand in de organisatie, die jouw naam op de lijst gaat zetten?Zo een mannetje zoek ik ook nog. Ik wil ook zeker weten
Er is de jaarlijkse meet in de zomer bij Gripper in Vreeswijk..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef boom4 het volgende:
[..]
Hahabestaat er eingelijk een soort van Fok! Tour?
Ik rijd iedere dag met de racefiets/Mtb al is het maar een uurtje, mijn cnditie blijft op peil..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef the_critic het volgende:
[..]
nou, op alleen voeding rijd je geen 250km. Komt toch echt wel een beetje training bij kijken
Leuk !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Er is de jaarlijkse meet in de zomer bij Gripper in Vreeswijk..
vreeswijk-meet en de ivo300quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Er is de jaarlijkse meet in de zomer bij Gripper in Vreeswijk..
300 km fietsen vanuit limburgquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef boom4 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Staat genoteerd in mijn agendaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Narcotical het volgende:
[..]
300 km fietsen vanuit limburg.
En de Vreeswijk meet is meestal 100-120km zoiets, met BBQ na afloop
Klopt, het is ook dat ik bedoel dat vooral de voorbereiding op Ivo's 300km een goede voorbereiding is op je seizoen, en niet zozeer Ivo's 300 zelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorDus juist bij alle voorbereiding zal ook dit mooi passen denk ik... hoewel extreem, maar wel hard makend inderdaad
Leukt me ook leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, het is ook dat ik bedoel dat vooral de voorbereiding op Ivo's 300km een goede voorbereiding is op je seizoen, en niet zozeer Ivo's 300 zelf.
Oh @Boom 4: aan de Fok tour zou je ook nog Le Trois Ballons en La Marmotte kunnen toevoegen, als het ons lukt deze cyclo's in te schrijven rijden we deze ook gezamelijk in 2013.
Oh haha ik las het als "ik mag niet te laat komen, als niet kunnen"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, flexibele werktijden. Ik zou niet zo snel teruggaan naar een baas waar ik niet flexibel kan werken eigenlijk. Ideaal, soms ff een halfuurtje langer zodat ik de volgende dag nog even naar de winkel of wat dan ook kan.
Of voor de luie mensen, uitslapen als je daar zin in hebt.
Ik wel.. Maar geen heel seizoen meer.. Heb eens één maal alles gereden (gva,superprestige) maar das te zwaar als ezcquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan met de mtb, nu niet meer, te duur en te tijdrovend.
Bij de amateurs?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef boom4 het volgende:
Ik wel.. Maar geen heel seizoen meer.. Heb eens één maal alles gereden (gva,superprestige) maar das te zwaar als ezc
geweest iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ben je wel serieus bezig geweest.
welke ploeg, welk jaar? Of.. als je niet erg vind.. wie ben je?quote:
Privésponsor, die het dan opgaf.. 2009-2010quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
welke ploeg, welk jaar? Of.. als je niet erg vind.. wie ben je?
Heb je ook nog veel uitslagen bij elkaar gereden?quote:
Juist daarom had ik niet meer de motivatie om er nog een jaar volledig voor te gaan..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je ook nog veel uitslagen bij elkaar gereden?
Anders eens lekker een paar jaar gewoon voor de lol gaan fietsen?
Moest jij niet voetballen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een moslim die niet alleen racefietst maar ook nog excelleert in de meest blanke sport op aarde![]()
![]()
Ik heb zelf een Rabo nl pakjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eh, niks? Toppertje hoor, onze Marianne
Ach, dat zag iedereen toch al een paar jaar aankomen ondertussen? Snel tourzege's afgeven en hopelijk tot nooit meer ziens metquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef the_critic het volgende:
ik rijd in een Italia pakje (Copenhagen versie) en daarnaast een zwart wit rood castelli shirt en (sinds kort) mooi bijpassend Radioshack broek..
(die radioshack kleding zal straks wel helemaal dump prijzen worden. Twitter ontploft werkelijk omtrent usada rapport.. Weer een deuk in wielerimago!)
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch wel leuk hoor, dat kleinschalige. En het is weol vroeg in het seizoen maar ach, als je in Maart 300km wil fietsen doe het je qua duur voorbereiding gewoon goed. Lange ritten in Januari en Februari geven een goede en brede basis.
Ja, dat is wel zo. Maar als Ivo 't later organiseert is er altijd wel weer iets anders op de agenda.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al opquote:
Ik zet 'm er ook vast met potlood in hoor. 2011 kon ik niet (weet niet meer waarom) en dit jaar was ik op vakantie..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al op![]()
Meestal is ie ergens half augustus boom.
Hoi, waar woon je ongeveer? Ik zit bij Zaandam in de buurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
i'm in. 20 uur per week, moet lukken toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef MarcoD het volgende:
Strava heeft ook weer een leuke challenge:
http://app.strava.com/cha(...)est-with-tim-johnson
Welkom! Ik ben hier ook pas nieuwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
Zat je weer te linkeballen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Welkom!
Haha er is ooit eens een stukje op het is koers over mij geschreven. Niet zo positief tough
Zal het ff opzoeken!
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/quote:
Wat een zuur stuk. Niet veel beter geschreven dan de gemiddelde post in KLB.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
Jawel man, wat een talent is datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Was deze zomer van 10:00 tot 19:30 onderweg met bagage en al, en vond dat al lang zat. Maar goed, dan sleep ik wat meer spullen mee dan julie bij de 300quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
Bij de Ivo_300 waren we 13 uur onderweg, waarvan 11,5 uur echte fietstijd. Maar ja, na een tijdje ben je het ook gewoon echt zat, telkens maar die benen rond.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat een zuur stuk. Niet veel beter geschreven dan de gemiddelde post in KLB.
een colnago c50quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een Honda C50, Colnago C50 of Dura Ace C50 wielen?
Mooi zo! Ik adviseer je dan van die dunne waterdichte overschoenen. Doordat ze geen lucht doorlaten vind ik ze warmer dan die dikke neopreen dingen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
een colnago c50
wel een lekker rondje! het werd wel net ontzettend bewolkt toen ik ging, kwam met ijskoude voeten terug, misschien toch maar eens aan van die oversokken/schoenen denken.
verder nauwelijks wind, prima gefietst
Raar stukje, die conclusie van hemzelf aan het einde dat hij stoerder is omdat hij 12 jaar geleden zijn sleutelbeen brak dan iemand die zijn been heeft opengehaald met scheren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Purmerendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, waar woon je ongeveer? Ik zit bij Zaandam in de buurt.
[..]
i'm in. 20 uur per week, moet lukken toch?
Ha, mooie anekdote wel. Ik schrijf dit soort dingen: http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten-we-dat-wel-willen/quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Welkom!
Haha er is ooit eens een stukje op het is koers over mij geschreven. Niet zo positief tough
Zal het ff opzoeken!
Dat ziet er al beter uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
Ha, mooie anekdote wel. Ik schrijf dit soort dingen: http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten-we-dat-wel-willen/
Hey leuk, ik wist niet dat die Luca T. Niki Terpstra was. Heeft een KOM op 't kopje hier in de buurt.. En zie dat ie hier nog wel eens in de buurt komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
[..]
Purmerend
[..]
Ha, mooie anekdote wel. Ik schrijf dit soort dingen: http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten-we-dat-wel-willen/
Reinier Honig traint daar ook in de buurt. En Tim Krabbe maar die heeft een hekel aan ijsberen blijkbaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Hey leuk, ik wist niet dat die Luca T. Niki Terpstra was. Heeft een KOM op 't kopje hier in de buurt.. En zie dat ie hier nog wel eens in de buurt komt.
Ik ook niet. Moest er wel om lachen, ook omdat ik er zelf ooit na 4 weken achter kwam dat min sleutelbeen wel een beetje kapot kon zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Raar stukje, die conclusie van hemzelf aan het einde dat hij stoerder is omdat hij 12 jaar geleden zijn sleutelbeen brak dan iemand die zijn been heeft opengehaald met scheren?
Ik snap het punt niet zo.
Tourflitser nl?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
[..]
Purmerend
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Pritt het volgende:
Door al die dopingverhalen begin ik wel iets minder in de prestaties van kaas te geloven.
Hij heeft ook al zo'n EPO-kop.
Eerder Testosteron.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Pritt het volgende:
Door al die dopingverhalen begin ik wel iets minder in de prestaties van kaas te geloven.
Ja goed hé? Train ik al jaren op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Pritt het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja goed hé? Train ik al jaren op.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had ik al eens maar de vrouw houdt meer van gladgeschoren. Echte rennersvrouw hé?
[ afbeelding ]
Nou niet alleen met Lance maar ook met de rest. Ik moet juist kotsen van het feit dat zij er met 6 maanden schorsing vanaf komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, dat zag iedereen toch al een paar jaar aankomen ondertussen? Snel tourzege's afgeven en hopelijk tot nooit meer ziens metLance
Eens maar misschien was pact met de duivel nodig om het echte kankergezwel aan te kunnen pakken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou niet alleen met Lance maar ook met de rest. Ik moet juist kotsen van het feit dat zij er met 6 maanden schorsing vanaf komen.
Mooi bril!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja goed hé? Train ik al jaren op.
[ afbeelding ]
Ik vind het onzin. Natuurlijk heeft hij vals gespeeld en ik keur doping absoluut niet goed maar kom op mensen. Je gaat toch niet iemand 10 jaar na dato nog aanspreken op het feit dat hij op kantoor wat verduisterd heeft. En ik vind dan als ze dan toch een voorbeeld willen stellen schors die anderen ook levenslang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens maar misschien was pact met de duivel nodig om het echte kankergezwel aan te kunnen pakken.
Wordt sowieso tijd dat ze gewoon gelijk levenslang schorsen.
Statement naar huidige renners, niks mis mee. Ook al loop je nu op ons voor, zodra we je bijhalen ben je alsnog alles kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Natuurlijk heeft hij vals gespeeld en ik keur doping absoluut niet goed maar kom op mensen. Je gaat toch niet iemand 10 jaar na dato nog aanspreken op het feit dat hij op kantoor wat verduisterd heeft. En ik vind dan als ze dan toch een voorbeeld willen stellen schors die anderen ook levenslang.
En ga je tijd en energie verspillen om de dopingzondaars van deze tijd op te sporen. Als we zo gaan beginnen kunnen we de Tourzeges van Eddy Merckx ook wel gaan afpakken. Die is immers ook betrapt op doping.
Geen idee, maar icm levenslange schorsing verdwijnen de lullo's die het blijven proberen vanzelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is leuk maar denk je nu echt dat het de renners die nu nog doping doen zich daar wat van aantrekken? Misschien een paar maar ik vind het ook zo ongeloofwaardig van die Hincapie en die anderen van ja na 2006 hebben wij geen doping meer gedaan. Yeah Right.
Leuk stukje!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
[..]
Purmerend
[..]
Thanks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leuk stukje!
Ach ik neem mezelf niet zo serieus. Maar als je een beetje coureur wil zijn moet je geen bel op je fiets hebben en je poten scheren.
Ik schrijf ook stukkies over wielrennen, maar dan vooral voor het clubblad van m'n club.
Toch wel, dat is schakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Thanks.
Eens, en dat eeuwige gezeik op elkaar altijd. Laat elkaar lekker fietsen, uiteindelijk deelt iedereen op een racefiets, zij het op een andere manier, dezelfde hobby.
Leuk, geen sport zo anekdote-rijk als wielrennen!
Nu willen we ook een stukje van jou lezenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leuk stukje!
Ach ik neem mezelf niet zo serieus. Maar als je een beetje coureur wil zijn moet je geen bel op je fiets hebben en je poten scheren.
Ik schrijf ook stukkies over wielrennen, maar dan vooral voor het clubblad van m'n club.
In principe ben ik het met je eens, mits Lance Armstrong niet zeven keer de Tour had gewonnen en razend populair was geworden met Livestrong. Het kan niet zo zijn dat iemand die 7 jaar lang de boel zo heeft lopen flessen en daar ook nog eens ten kostte van een goed doel mensen loopt te belazeren, niet gepakt wordt. Dan blijft hij altijd de recordhouder van mytische proporties die terug is gekomen van kanker en 7x de Tour heeft gewonnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Natuurlijk heeft hij vals gespeeld en ik keur doping absoluut niet goed maar kom op mensen. Je gaat toch niet iemand 10 jaar na dato nog aanspreken op het feit dat hij op kantoor wat verduisterd heeft. En ik vind dan als ze dan toch een voorbeeld willen stellen schors die anderen ook levenslang.
En ga je tijd en energie verspillen om de dopingzondaars van deze tijd op te sporen. Als we zo gaan beginnen kunnen we de Tourzeges van Eddy Merckx ook wel gaan afpakken. Die is immers ook betrapt op doping.
En dat is nu juist het probleem, want er is zelden iemand echt positief bij een controle.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen ze niet gewoon als volgt doen:
Nu is het national coming out of the closet. Je hebt drugs gebruikt? Prima, schorsing van 6 maanden, titels kwijt die je in je drugsperiode gewonnen hebt en daarmee klaar.
Wordt je na deze dag betrapt? Schorsing voor altijd, alle titels kwijt. [b]Maar dan moeten de resultaten wel realistisch zijn en goed te bewijzen, niet van die dingen dat je 1 keer een biefstuk met groeihormonen gegeten hebt.[/b]
Nu anders weer genoeg bewijs tegen een leuk rijtje nog fietsende renners. En dan niet de verraders. Opgerot en tot nooit meer ziens graagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En dat is nu juist het probleem, want er is zelden iemand echt positief bij een controle.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon vrijgeven die handelKunnen we ook wedden wie het eerst van zijn fiets valt ipv wie er in het geel gaat rijden.
Lol, de muur van Oostum? Heb ik iets gemist in het Groninger landschap...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://app.strava.com/rides/24574592
Kent iemand hier die blog van die amateurfietser die als experiment ook maar eens aan de doping is gegaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon vrijgeven die handelKunnen we ook wedden wie het eerst van zijn fiets valt ipv wie er in het geel gaat rijden.
Haha een enigszins sarcastise bijnaam voor een terpjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol, de muur van Oostum? Heb ik iets gemist in het Groninger landschap...
Dit doet het wielrennen idd geen goed..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Zou de dood van het wielrennen zijn. Welke weldenkende ouder zet z'n zoontje nog op de fiets wetende dat hij later levensgevaarlijke risico's moet nemen om z'n sport te beoefenen.
Het zou voor mij nu al een reden zijn om wel 2 keer na te denken als m'n zoontje zegt dat hij graag bij een club gaat fietsen.
Je benen niet scheren?? Dan ben je wel erg on-professioneel bezig..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:59 schreef SuperWeber het volgende:
De schrijver van dat stuk moet eigenlijk gewoon gaan voetballen, daar past hij beter...
Alhoewel ik mijn benen ook weiger te scheren, ga ik niet zuur lopen doen als een ander dat wel doet
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leuk stukje!
Ik ken al die uitslagen niet, maar ben het wel met je eens hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij zijn zeges mag houden of niet maar dan moet je die van iedereen afpakken.
In Olympische spelen in Sydney had Lance brons. IOC wil die medaille gaan afpakken, maar Ulrich was daar met zilver, pak die dan ook af. Hij is toch ook een zondaar.
Ik ben pro gelijke monniken gelijke kappen.
Tsjah, waar ligt de grens? Dat is het lastige. Ligt de grens bij elke soort van prestatieverhogende middelen? Dan mag je ook geen energiedrankje meer als sporter. Of een power bar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En dat is nu juist het probleem, want er is zelden iemand echt positief bij een controle.
Zwart-witte Cubequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef Patroon het volgende:
Mijn vriendin heeft vanmiddag plotseling een nieuwe fiets gekocht:
[ afbeelding ]
Alles wordt nog even met de BGfit afgesteld als ze de fiets volgende week kan ophalen.
Zit je schoenplaatje wel goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
Ok, net terug... Tweede keer dat het me overkwam dat ik onwijze kramp in m'n voet krijg... Laatste 10 km waren puur pijn. Wat doe ik fout?
Dat ligt gewoon vast in een lijst die is opgesteld door de uci.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken al die uitslagen niet, maar ben het wel met je eens hier.
[..]
Tsjah, waar ligt de grens? Dat is het lastige. Ligt de grens bij elke soort van prestatieverhogende middelen? Dan mag je ook geen energiedrankje meer als sporter. Of een power bar.
Wat is goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Zit je schoenplaatje wel goed?
Dus dan mogen wij ook niet meer fietsen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:45 schreef boom4 het volgende:
Ik vind dat iedereen die nog actief is binnen het wielrennen minstens 2jaar aan hun broek mogen hebben!
Die met de zaak Armstrong te maken hebben..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus dan mogen wij ook niet meer fietsen?
Oh man, ik schrok me rot! Hoe moet ik dan de kost verdienen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:00 schreef boom4 het volgende:
[..]
Die met de zaak Armstrong te maken hebben..
Nee dat past niet Patroon, minimaal 39 op een gewone dubbelcrank. Compact heeft een kleinere steek om dat 34 koffiemolentje op kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef Patroon het volgende:
Ja Tiagra schijnt tegenwoordig wel goed te zijn. Vooral voor mijn vriendin die zo'n 2k km per jaar maakt in alleen mooi weer...spul heeft niet zoveel te voortduren op die manier
@Gripper, goed dat hij dan nog wil schakelen! Dan zou ik op een dubbel ook wel een 34T kunnen monteren voor de bergen..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat past niet Patroon, minimaal 39 38op een gewone dubbelcrank. Compact heeft een kleinere steek om dat 34 koffiemolentje op kwijt te kunnen.
Trouwens Gripper: Je moet het zelf weten maar het lijkt mij niks, 52/34
We willen hier geen onwaarheden verkondigen, dus ga je gang kaas!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
Mag ik dan van jou ook iets doorstrepen?
Ik ga toch of bergop of bergaf fietsen, dus zo vaak hoef je voor niet te schakelen op een dag. Heb de andere bladen en gereedschap wel bij me, als het na dag 1 niks blijkt te zijn monteer ik m'n 50quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat past niet Patroon, minimaal 39 op een gewone dubbelcrank. Compact heeft een kleinere steek om dat 34 koffiemolentje op kwijt te kunnen.
Ik val ook onder diezelfde lijst omdat ik een KNWU licentie heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat ligt gewoon vast in een lijst die is opgesteld door de uci.WADA
Word je ook regelmatig gecontroleerd dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik val ook onder diezelfde lijst omdat ik een KNWU licentie heb.
Die zou kunnen komen uit de oude Oost-Duitse stal FES, die ook de baanfietsen voor de Duitse nationale ploeg maakt. Die staan bekend om compromisloos materiaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is dit voor merk![]()
[ afbeelding ]
Uit de fabriek 5.3 kilo![]()
Nee, nooit. Bij amateurwedstrijden zijn weinig dopingcontroles. Alleen bij NK is het vaste prik, maar dat rijd ik toch nooit. Toch moet je wel op de hoogte zijn van die lijst en weten wat er op staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Word je ook regelmatig gecontroleerd dan?
Ivoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die zou kunnen komen uit de oude Oost-Duitse stal FES, die ook de baanfietsen voor de Duitse nationale ploeg maakt. Die staan bekend om compromisloos materiaal.
Hmm. Zijn vast wel amateurs die gebruiken toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, nooit. Bij amateurwedstrijden zijn weinig dopingcontroles. Alleen bij NK is het vaste prik, maar dat rijd ik toch nooit. Toch moet je wel op de hoogte zijn van die lijst en weten wat er op staat.
Ik heb geen idee. Je hoort wel eens geruchten soms maar dat zijn altijd renners die goed rijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm. Zijn vast wel amateurs die gebruiken toch?
Wel mooi dat er ook altijd stoffen zoals cocaine tussen staan. Vraag me echt af hoe je dat in wedstrijdverband denkt te gaan gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Je hoort wel eens geruchten soms maar dat zijn altijd renners die goed rijden.
En als je goed rijdt ben je een pakhaas, anders een pannenkoek. In ieder geval nooit gezien.
De WADA lijst:
http://www.instituutsport(...)pinglijst%202012.pdf
Je gaat intrinsiek ook niet harder van cocaine fietsen, je kan er wel langer op door, of misschien beter focussen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel mooi dat er ook altijd stoffen zoals cocaine tussen staan. Vraag me echt af hoe je dat in wedstrijdverband denkt te gaan gebruiken
Edit: Of CannabisEcht, wie gaat daar nou harder van fietsen man
Hier moest ik ook nog even op reageren:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou de dood van het wielrennen zijn. Welke weldenkende ouder zet z'n zoontje nog op de fiets wetende dat hij later levensgevaarlijke risico's moet nemen om z'n sport te beoefenen.
Het zou voor mij nu al een reden zijn om wel 2 keer na te denken als m'n zoontje zegt dat hij graag bij een club gaat fietsen.
Nou, ik hoop wel dat ze later niet een beroep kiezen waar snuiven en slikken onderdeel is van de dagelijkse werkzaamheden inderdaad. Je kan ze niet overal tegen beschermen natuurlijk, maar als je zoontje ineens heel goed begint te presteren in het wielrennen en het is tegen die tijd zoals Cyclinggirl zegt "alles open gooien", zou jij dan niet nog eens nadenken of je daar wel mee door moet gaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hier moest ik ook nog even op reageren:
Houd je je kids dan ook aan de ketting als ze naar de disco willen? Want daar wordt ook geslikt en gesnoven.
Ouwe gekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik leer mijn kinderen, als die er ooit komen, natuurlijk dat dopinggebruik gevaarlijk is voor de gezondheid en ethisch niet door de beugel kan. Dan trek ik een fles rode wijn open en steek een joint aan.
Onder de bal van je voet ongeveer. Kan wel iets verschuiven maar dat is ongeveer de richtlijn volgens mijquote:
Dat is niet zo want Lance wordt veel harder gestraft dan andere renners. Omdat het Lance is. Niemand denkt van zichzelf dat-ie Lance is en ook zo hard gestraft zal worden. Die andere flapdrollen moeten ook gewoon 2 jaar (nou vooruit, 1.5jaar) geschorst worden en alle prijzen inleveren en verdiend geld terugbetalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Statement naar huidige renners, niks mis mee. Ook al loop je nu op ons voor, zodra we je bijhalen ben je alsnog alles kwijt.
Yep BBB Waterflex, de hele winter door. En krijg je eens natte poten dan sopt het wel maar geen koude voeten! Ideaal!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik adviseer je dan van die dunne waterdichte overschoenen. Doordat ze geen lucht doorlaten vind ik ze warmer dan die dikke neopreen dingen.
Ja, ik heb 't idee dat ie daar zit. Heb 't sinds de eerste keer ook nooit meer verandert. Dus vreemd dat die kramp me zo af en toe overkomt. Maar 't is bijna afstap-waardige krampquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Onder de bal van je voet ongeveer. Kan wel iets verschuiven maar dat is ongeveer de richtlijn volgens mij
Het verschil tussen een Hincapie, Leipheimer en consorte tov bedrieger Pharmstrong is dat de eerst genoemden hebben bekend doping te hebben gebruikt, terwijl Pharmstrong nu vandaag de dag nog steeds blijft ontkennen, en daarnaast was LA natuurlijk wel de motor achter het gebruik binnen de ploeg. Dat mag na het lezen van het USADA rapport (daarom ben ik zo laat vandaag) wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij zijn zeges mag houden of niet maar dan moet je die van iedereen afpakken.
In Olympische spelen in Sydney had Lance brons. IOC wil die medaille gaan afpakken, maar Ulrich was daar met zilver, pak die dan ook af. Hij is toch ook een zondaar.
Ik ben pro gelijke monniken gelijke kappen.
Dom, dommer, domst! Kies maar.... of was dit ironisch bedoeld?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat is het verschil? Armstrong loog? En Hincapie etc niet? Dat daar een veel zwaardere straf tegenover moet staan snap ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Hincapie, Leipheimer en consorte tov bedrieger Pharmstrong is dat de eerst genoemden hebben bekend doping te hebben gebruikt, terwijl Pharmstrong nu vandaag de dag nog steeds blijft ontkennen, en daarnaast was LA natuurlijk wel de motor achter het gebruik binnen de ploeg. Dat mag na het lezen van het USADA rapport (daarom ben ik zo laat vandaag) wel duidelijk zijn.
Ik hoop zo dat hij minstens een keer of 7 zo zwaar gestraft wordt als die lieve Marion Jones die in de Balco affaire ook 6 maandjes mocht brommen (incl wat andere zaakjes) en uiteindelijk eindigde met een hele lege bankrekening.
Maar BBB heeft dan weer buitenbladen (tot 52 dacht ik) met een steek 110, en dan zou het weer wel gaan. Maar mogelijk dat daar dan net weer te weing stijgijzertjes (ja zo heten die pennetjes) opzitten om hem lekker op het buutenblad te gooien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat past niet Patroon, minimaal 39 op een gewone dubbelcrank. Compact heeft een kleinere steek om dat 34 koffiemolentje op kwijt te kunnen.
Jeez, moet ik het nu echt uitspellen? Hincapie en companen hebben bekend en LA ontkent nog steeds, alleen vandaag niet zo heel heftig meer. daarnaast was LA natuurlijk de regisseur van het collectieve gebruik binnen de ploeg en wilde je niet mee doen dan lag je er dus uit. Lees het rapport dan!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Armstrong loog? En Hincapie etc niet? Dat daar een veel zwaardere straf tegenover moet staan snap ik niet.
Hoezo is het officieel nu, dat Armstrong veroordeelt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |