SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik heb al een goede fiets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er eigenlijk nog naar de bikemotion?
Ik ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb al een goede fiets.
Ik ook niet. Zou met m'n werk mee kunnen, maar dat kost me m'n zondag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, wel eindje rijden natuurlijk voor jou. 5 minuutjes fietsen hier, de voetbal gaat niet door en het lijkt ook geen fietsweer te worden. ff kijkje nemen dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou met m'n werk mee kunnen, maar dat kost me m'n zondag.
Ik niet, want ik ga dit weekend op vakantie, ik breng mn eigen bike wel in motion. Naar de Alpen, om te fietsen onder een strakblauwe herfstlucht, had ik dat al gezegd?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ga dit weekend op vakantie, ik breng mn eigen bike wel in motion. Naar de Alpen, om te fietsen onder een strakblauwe herfstlucht, had ik dat al gezegd?
Oh jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ga dit weekend op vakantie, ik breng mn eigen bike wel in motion. Naar de Alpen, om te fietsen onder een strakblauwe herfstlucht, had ik dat al gezegd?
Ja, Knut baseert alleen zijn gehele wielrenkennis op die ene keer per jaar dattem voor de buis zit met Parijs Roubaix en een biertje in zijn hand. (en de andere in de broek)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef the_critic het volgende:
ik ga zondag naar de bikemotion. even weer kwijlen op alle moois dat er in de wereld te koop is.
En wielrennens douchen ook gewoon gezamelijk hoor. In sporthallen, voetbalkleedkamers etc..
Ik denk dat ik meer volg dan jij kaas. Maar goed, ik rij geen koersen inderdaad. Ik zal me wel weer een tijdje koest houden in het RECREATIEVE wielrenners topicquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, Knut baseert alleen zijn gehele wielrenkennis op die ene keer per jaar dattem voor de buis zit met Parijs Roubaix en een biertje in zijn hand. (en de andere in de broek)
Ik was het niet die begon over dat wielrenners niet samen douchen. Al mijn posts over douchende wielrenners zijn 100% feitelijk waar. Net als de rest van mijn posts overigens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
Je mag wel meeposten maar geen onzin verkopen Knut.
Niet zo mooi als vorige week, er valt nu redelijk wat regen, maar vanaf dit weekend weer tussen de 15-18 graden, bewolkt/zon, en heel af en toe 1 of 2 mm regen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh jaBeetje lekker weer daar?
Ik wil wel gaan maar ik heb eigenlijk geen zin om alleen te gaan, dus weet nog niet of ik ga of nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dus je gaat mijn KOM niet aanvallen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niet zo mooi als vorige week, er valt nu redelijk wat regen, maar vanaf dit weekend weer tussen de 15-18 graden, bewolkt/zon, en heel af en toe 1 of 2 mm regen.
Maar ja, het weer kan per dal verschillen, dus ik maak me daar nooit zo druk om.
Gisteravond onze plannen gemaakt: het wordt Bourg d'Oisans, kijken of we een Marmotton kunnen fietsen, Col d'Ornon, Les Deux Alpes, Alpe d'Huez + Colde Sarenne etc. Misschien nog wat rondjes richting Grenoble (Chamrousse) , en ook nog wat rotsklimmen:
Dit karbonkel (L 'arete de bruyere) moet er nog altijd eens aan geloven, hij staat al een paar jaar op mn lijstje maar t is er telkens niet van gekomen. Hij ligt onderaan de Col de Lautaret.
[ afbeelding ]
Van helemaal rechts naar helemaal links, over de rug van de dinosaurus
Ja dat is bij ons op de sportschool ook. Altijd heerlijk in de sauna na het spinnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Homo's, zo 2011. Wij saunaen gezellig met z'n allen na het spinnen, lekker knus met z'n allen in een houten doos knie aan knietje zweten. Gemengd. Dat is de toekomst.
Nee, ik ga toch maar naar de echte alpencols. Die uitlopers van de Ardennen rondom annecy mag jij dan hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus je gaat mijn KOM niet aanvallen?
*kan weer rustig slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |