Ik heb zelf een Rabo nl pakjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eh, niks? Toppertje hoor, onze Marianne
Ach, dat zag iedereen toch al een paar jaar aankomen ondertussen? Snel tourzege's afgeven en hopelijk tot nooit meer ziens metquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef the_critic het volgende:
ik rijd in een Italia pakje (Copenhagen versie) en daarnaast een zwart wit rood castelli shirt en (sinds kort) mooi bijpassend Radioshack broek..
(die radioshack kleding zal straks wel helemaal dump prijzen worden. Twitter ontploft werkelijk omtrent usada rapport.. Weer een deuk in wielerimago!)
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch wel leuk hoor, dat kleinschalige. En het is weol vroeg in het seizoen maar ach, als je in Maart 300km wil fietsen doe het je qua duur voorbereiding gewoon goed. Lange ritten in Januari en Februari geven een goede en brede basis.
Ja, dat is wel zo. Maar als Ivo 't later organiseert is er altijd wel weer iets anders op de agenda.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al opquote:
Ik zet 'm er ook vast met potlood in hoor. 2011 kon ik niet (weet niet meer waarom) en dit jaar was ik op vakantie..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al op![]()
Meestal is ie ergens half augustus boom.
Hoi, waar woon je ongeveer? Ik zit bij Zaandam in de buurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
i'm in. 20 uur per week, moet lukken toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef MarcoD het volgende:
Strava heeft ook weer een leuke challenge:
http://app.strava.com/cha(...)est-with-tim-johnson
Welkom! Ik ben hier ook pas nieuwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
Zat je weer te linkeballen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Welkom!
Haha er is ooit eens een stukje op het is koers over mij geschreven. Niet zo positief tough
Zal het ff opzoeken!
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/quote:
Wat een zuur stuk. Niet veel beter geschreven dan de gemiddelde post in KLB.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
Jawel man, wat een talent is datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |