Niet veel, maar als je zoiets doet dan is het waarschijnlijk niet een doorsnee zondagritje en juist iets wat je wil kunnen opslaan op je garmin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij dit jaar langer dan 8uren op de fiets gezeten?
Hoevaak?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet veel, maar als je zoiets doet dan is het waarschijnlijk niet een doorsnee zondagritje en juist iets wat je wil kunnen opslaan op je garmin.
Iig de bilzen classic, die heb ik toen ook niet op kunnen slaan vanwege lege batterijquote:
Nice! Gewoon nieuwsgierig. Ik heb 1x een tocht meer dan 9uur gehad maar dit kwam door verplichte stops waar we moetsen wachten. Fietstijd was dus uiteindelijk maar 5uur55min. Lijkt me best heftig, 8+uren in het zadel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig de bilzen classic, die heb ik toen ook niet op kunnen slaan vanwege lege batterij![]()
Maar wat is je punt eigenlijk? Waarom wil je dit zo graag van mij horen?
Moving time was ook maar 7:22 zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nice! Gewoon nieuwsgierig. Ik heb 1x een tocht meer dan 9uur gehad maar dit kwam door verplichte stops waar we moetsen wachten. Fietstijd was dus uiteindelijk maar 5uur55min. Lijkt me best heftig, 8+uren in het zadel.
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moving time was ook maar 7:22 zie ik![]()
Maar ik vergeet ook altijd m'n apparaat uit te zetten enzo. Of niet helemaal opgeladen starten. 8 uur is gewoon te weinig voor een fietscomputer.
HOEVAAK!!! ZEG HET DAN KNUT!!!quote:
Ga jij ff lekker naar je kano forum ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je het nou al weer over je 11 meren tocht patroon?
Hahah HOEVAAK DAN!!! ZEG HET GOEVEDOMME HOEVAAK?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
HOEVAAK!!! ZEG HET DAN KNUT!!!
Ik heb denk ik maar 2 of 3 keer langer dan 8 uur gefietst dit jaar. En dan niet eens permanent in het zadel, maar ook gewoon lekker ergens een terrasje etc.
Bij de Ivo_300 waren we 13 uur onderweg, waarvan 11,5 uur echte fietstijd. Maar ja, na een tijdje ben je het ook gewoon echt zat, telkens maar die benen rond. Ook bij duurritten is 5-6 uur echt wel de max hoor, voor een "normale" tocht.
Af en toe een keer zo'n uitspatting is wel leuk. Patroon en Knut, volgend jaar meedoen in April he? Gewoon nu al tijd voor inplannen in je trainingsschema
Mag ik niet mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb denk ik maar 2 of 3 keer langer dan 8 uur gefietst dit jaar. En dan niet eens permanent in het zadel, maar ook gewoon lekker ergens een terrasje etc.
Bij de Ivo_300 waren we 13 uur onderweg, waarvan 11,5 uur echte fietstijd. Maar ja, na een tijdje ben je het ook gewoon echt zat, telkens maar die benen rond. Ook bij duurritten is 5-6 uur echt wel de max hoor, voor een "normale" tocht.
Af en toe een keer zo'n uitspatting is wel leuk. Patroon en Knut, volgend jaar meedoen in April he? Gewoon nu al tijd voor inplannen in je trainingsschema
Alleen als Ivo het goedvindt.quote:
Geen trek in 300km en al helemaal niet om er voor te trainen. Kost alleen maar snelheid voor de wedstrijden als je teveel van die slome duurtrainingen doetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, voor de lol is het dan niet meer, alleen nog om het echiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Och, zolang ik tussendoor geen 80 uur hoef te werken red ik wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alleen als Ivo het goedvindt.
En bedenk je wel dat dit een factor 10 langer is dan je gewend bent he? Da's fors hoor!
LBL op langste afstand red je. Hoe makkelijk weet ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, voor de lol is het dan niet meer, alleen nog om het echieZit nu ook al bij zo'n vatternrundan of zelfs de volledige afstand van L-B-L dat het maar twijfelen is of je dat met je edge gaat trekken. Zulke dingen zet je met meeste trots op je strava natuurlijk
Strava?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef Tommeke het volgende:
Net een rondje Zoutkamp gereden. Lekker doorgeknald. In het begin regen en later zulk mooi weer dat we nog ff een terrasje konden pikken!
Hmmm.. hij scheelt nogal met een 800... Moet nog een beetje uitvogelen wat e grote verschillen zijn. Maar als ik dus een route op kaart wil rijden is dat al een plus van de 800.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je heb een course functie waarmee je een route zou kunnen rijden (gpx kan je omzetten zodat je dat kan gebruiken via gpsies.com), geen kaartmateriaal alleen een lijntje waar je op in kan zoomen om te bepalen of je links of recht moet.. Zitten paar vervelende bugs in waardoor het soms vastloopt..
Heb tijdje terug ontdekt dat je course points kan toevoegen (of automatisch als je route maakt via bikeroutetoaster) met die course points krijg je dan een melding of je links rechts etc moet, dan werkt het redelijk goed in onbekend terrein.
Si. Waarom zou ik anders al mijn meuk erop zetten?quote:
Met een 800 hoor je bij de alpha's, met een 500 bij de beta's.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm.. hij scheelt nogal met een 800... Moet nog een beetje uitvogelen wat e grote verschillen zijn. Maar als ik dus een route op kaart wil rijden is dat al een plus van de 800.
GPS log van de 800 is ook beter dan die van de 500.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Hmmm.. hij scheelt nogal met een 800... Moet nog een beetje uitvogelen wat e grote verschillen zijn. Maar als ik dus een route op kaart wil rijden is dat al een plus van de 800.
Bevestigt mijn vermoeden. Doorsparen voor de 800.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GPS log van de 800 is ook beter dan die van de 500.
En maar 8 ipv 10 data velden![]()
Of van je vriendinnetje krijgen voor je verjaardagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Bevestigt mijn vermoeden. Doorsparen voor de 800.
Of je kontje verkopen achter het stationquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of van je vriendinnetje krijgen voor je verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer van de 300 van Ivo dat-ie a) zo vroeg in het seizoen is en b) dat er anderhalve man en een paardenkop meedoet waardoor je niet echt een event-sfeertje hebt. Iets wat mij toch wel motiveert, niet in de laatste plaats omdat je dan steeds mensen kunt inhalen die er slechter aan toe zijn dan jijzelf.Tsjah, komt misschien door de afstand dat er zo weinig mensen meedoen? Hoeveel tochten zijn er nou eigenlijk die 200+ zijn in NL? Die zijn op 1 hand te tellen denk ik. Zeker als je ook nog eens de tochten telt die populair zijn. Dan kan ik zo alleen de jan janssen classic en 11 steden tocht noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja maar Kano, 14km fietsen is weer het andere uiterste hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, komt misschien door de afstand dat er zo weinig mensen meedoen? Hoeveel tochten zijn er nou eigenlijk die 200+ zijn in NL? Die zijn op 1 hand te tellen denk ik. Zeker als je ook nog eens de tochten telt die populair zijn. Dan kan ik zo alleen de jan janssen classic en 11 steden tocht noemen.
Hey, maar ik fiets wel door de regen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja maar Kano, 14km fietsen is weer het andere uiterste hoor
Anders kom je te laat op je werkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey, maar ik fiets wel door de regen.
Ik kan niet te laat op mijn werk komen.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan niet te laat op mijn werk komen.
Ja, flexibele werktijden. Ik zou niet zo snel teruggaan naar een baas waar ik niet flexibel kan werken eigenlijk. Ideaal, soms ff een halfuurtje langer zodat ik de volgende dag nog even naar de winkel of wat dan ook kan.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer van de 300 van Ivo dat-ie a) zo vroeg in het seizoen is en b) dat er anderhalve man en een paardenkop meedoet waardoor je niet echt een event-sfeertje hebt. Iets wat mij toch wel motiveert, niet in de laatste plaats omdat je dan steeds mensen kunt inhalen die er slechter aan toe zijn dan jijzelf.Toch wel leuk hoor, dat kleinschalige. En het is weol vroeg in het seizoen maar ach, als je in Maart 300km wil fietsen doe het je qua duur voorbereiding gewoon goed. Lange ritten in Januari en Februari geven een goede en brede basis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er wel enigzins voorbereid aan beginnen anders kan je wat knieklachten overhouden zoals sommigen hier hadden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef the_critic het volgende:
ben van plan dit jaar weer de 250 gold race te rijden... de ivo300 past mogelijk prima in de voorbereiding. Houden we komend voorjaar zeker in ons achterhoofd
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet er wel enigzins voorbereid aan beginnen anders kan je wat knieklachten overhouden zoals sommigen hier hadden.
Zeker als het weer tegenvalt, je word er iig wel keihard van, mentaal gezien.
al zeker?? je moet nog wel ff ingeloot wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef boom4 het volgende:
Ik rijd volgend al zeker L-B-L van 271 km en de Amstel van 250word dus wat trainen!
Al zeker.. ja normaal gezien héquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef the_critic het volgende:
[..]
al zeker?? je moet nog wel ff ingeloot worden
Een goeie fiets, en een goed pakje en voeldoende voeding kunnen al veel helpenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorDus juist bij alle voorbereiding zal ook dit mooi passen denk ik... hoewel extreem, maar wel hard makend inderdaad
jij kent iemand in de organisatie, die jouw naam op de lijst gaat zetten?quote:
nou, op alleen voeding rijd je geen 250km. Komt toch echt wel een beetje training bij kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef boom4 het volgende:
[..]
Een goeie fiets, en een goed pakje en voeldoende voeding kunnen al veel helpen
Hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef the_critic het volgende:
[..]
jij kent iemand in de organisatie, die jouw naam op de lijst gaat zetten?Zo een mannetje zoek ik ook nog. Ik wil ook zeker weten
Er is de jaarlijkse meet in de zomer bij Gripper in Vreeswijk..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef boom4 het volgende:
[..]
Hahabestaat er eingelijk een soort van Fok! Tour?
Ik rijd iedere dag met de racefiets/Mtb al is het maar een uurtje, mijn cnditie blijft op peil..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef the_critic het volgende:
[..]
nou, op alleen voeding rijd je geen 250km. Komt toch echt wel een beetje training bij kijken
Leuk !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Er is de jaarlijkse meet in de zomer bij Gripper in Vreeswijk..
vreeswijk-meet en de ivo300quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Er is de jaarlijkse meet in de zomer bij Gripper in Vreeswijk..
300 km fietsen vanuit limburgquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef boom4 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Staat genoteerd in mijn agendaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Narcotical het volgende:
[..]
300 km fietsen vanuit limburg.
En de Vreeswijk meet is meestal 100-120km zoiets, met BBQ na afloop
Klopt, het is ook dat ik bedoel dat vooral de voorbereiding op Ivo's 300km een goede voorbereiding is op je seizoen, en niet zozeer Ivo's 300 zelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorDus juist bij alle voorbereiding zal ook dit mooi passen denk ik... hoewel extreem, maar wel hard makend inderdaad
Leukt me ook leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, het is ook dat ik bedoel dat vooral de voorbereiding op Ivo's 300km een goede voorbereiding is op je seizoen, en niet zozeer Ivo's 300 zelf.
Oh @Boom 4: aan de Fok tour zou je ook nog Le Trois Ballons en La Marmotte kunnen toevoegen, als het ons lukt deze cyclo's in te schrijven rijden we deze ook gezamelijk in 2013.
Oh haha ik las het als "ik mag niet te laat komen, als niet kunnen"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, flexibele werktijden. Ik zou niet zo snel teruggaan naar een baas waar ik niet flexibel kan werken eigenlijk. Ideaal, soms ff een halfuurtje langer zodat ik de volgende dag nog even naar de winkel of wat dan ook kan.
Of voor de luie mensen, uitslapen als je daar zin in hebt.
Ik wel.. Maar geen heel seizoen meer.. Heb eens één maal alles gereden (gva,superprestige) maar das te zwaar als ezcquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan met de mtb, nu niet meer, te duur en te tijdrovend.
Bij de amateurs?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef boom4 het volgende:
Ik wel.. Maar geen heel seizoen meer.. Heb eens één maal alles gereden (gva,superprestige) maar das te zwaar als ezc
geweest iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ben je wel serieus bezig geweest.
welke ploeg, welk jaar? Of.. als je niet erg vind.. wie ben je?quote:
Privésponsor, die het dan opgaf.. 2009-2010quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
welke ploeg, welk jaar? Of.. als je niet erg vind.. wie ben je?
Heb je ook nog veel uitslagen bij elkaar gereden?quote:
Juist daarom had ik niet meer de motivatie om er nog een jaar volledig voor te gaan..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je ook nog veel uitslagen bij elkaar gereden?
Anders eens lekker een paar jaar gewoon voor de lol gaan fietsen?
Moest jij niet voetballen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een moslim die niet alleen racefietst maar ook nog excelleert in de meest blanke sport op aarde![]()
![]()
Ik heb zelf een Rabo nl pakjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eh, niks? Toppertje hoor, onze Marianne
Ach, dat zag iedereen toch al een paar jaar aankomen ondertussen? Snel tourzege's afgeven en hopelijk tot nooit meer ziens metquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef the_critic het volgende:
ik rijd in een Italia pakje (Copenhagen versie) en daarnaast een zwart wit rood castelli shirt en (sinds kort) mooi bijpassend Radioshack broek..
(die radioshack kleding zal straks wel helemaal dump prijzen worden. Twitter ontploft werkelijk omtrent usada rapport.. Weer een deuk in wielerimago!)
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch wel leuk hoor, dat kleinschalige. En het is weol vroeg in het seizoen maar ach, als je in Maart 300km wil fietsen doe het je qua duur voorbereiding gewoon goed. Lange ritten in Januari en Februari geven een goede en brede basis.
Ja, dat is wel zo. Maar als Ivo 't later organiseert is er altijd wel weer iets anders op de agenda.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al opquote:
Ik zet 'm er ook vast met potlood in hoor. 2011 kon ik niet (weet niet meer waarom) en dit jaar was ik op vakantie..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al op![]()
Meestal is ie ergens half augustus boom.
Hoi, waar woon je ongeveer? Ik zit bij Zaandam in de buurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
i'm in. 20 uur per week, moet lukken toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef MarcoD het volgende:
Strava heeft ook weer een leuke challenge:
http://app.strava.com/cha(...)est-with-tim-johnson
Welkom! Ik ben hier ook pas nieuwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
Zat je weer te linkeballen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Welkom!
Haha er is ooit eens een stukje op het is koers over mij geschreven. Niet zo positief tough
Zal het ff opzoeken!
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/quote:
Wat een zuur stuk. Niet veel beter geschreven dan de gemiddelde post in KLB.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
Jawel man, wat een talent is datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |