Waar kan ik bij strava zelf m'n gemiddelde hartslag invoeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Kaas, runkeeper is kut. Strava is beter.
Edit rides en dan bij notes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Waar kan ik bij strava zelf m'n gemiddelde hartslag invoeren?
Kanniequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Waar kan ik bij strava zelf m'n gemiddelde hartslag invoeren?
Oh, zodat je iedere keer op dat kleine icoontje moet klikken om je notities tezamen met je hartslag te zien? In plaats van netjes in het rijtje met afstand, gemiddelde, etc.?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Edit rides en dan bij notes.
De reden dat ik dus voorlopig bij runkeeper blijf.quote:
Als je dat zo belangrijk vindt is er toch ook wel een beter programma dan handmatig je hartslag gemiddelde te gaan invoeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh, zodat je iedere keer op dat kleine icoontje moet klikken om je notities tezamen met je hartslag te zien? In plaats van netjes in het rijtje met afstand, gemiddelde, etc.?
[..]
De reden dat ik dus voorlopig bij runkeeper blijf.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat zo belangrijk vindt is er toch ook wel een beter programma dan handmatig je hartslag gemiddelde te gaan invoeren?
Ah true. Nou, goede redenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Ik rijd met een goedkoop sporthorloge wat mijn hartslag registreert. Budget voor een dure Garmin Edge of Forerunner is er nog even niet, gezien ik net een complete fietsuitrusting heb gekocht. Vandaar dat ik het handmatig invoer. En gezien ik graag in het overzicht zie hoe zwaar een rondje is geweest, blijf ik bij runkeeper ipv. strava.
Excel Open Office Calcquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat zo belangrijk vindt is er toch ook wel een beter programma dan handmatig je hartslag gemiddelde te gaan invoeren?
Mijn edge 500 doet makkelijk 13 uur en dan heb ik nog 30 % over.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iPhone met strava doet t wel iets langer als je dataroaming enzo uit zet. Maar 11 uur red ie niet denk ik. Zelfs met een Garmin Edge moet je dan al je schermverlichting op minimale stand zetten.
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef kiekjesdief het volgende:
mijn bryton doet het nog geen 8 uur
Moet je sneller fietsen slomequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergBeetje lange toertocht lukt dan al niet meer
Mooi om te horen, heb ook getwijfeld om dat ding te halen..wel kut voor jou natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef kiekjesdief het volgende:
Is achteraf wel een beetje een miskoop.
Kan je op een 500 ook .gpx importeren om routes te rijden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Mijn edge 500 doet makkelijk 13 uur en dan heb ik nog 30 % over.
En losse gps logger zou kunnen maar wel iets omslachtiger dan een edge oid, je gebruikt een edge gewoon als fietscomputer en op meerder fietsen te gebruiken dat is ook wel weer een voordeel.
Ja, maar wel alleen als "lijntje". Dit kan lastig zijn op een kruispunt met meerdere mogelijkheden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan je op een 500 ook .gpx importeren om routes te rijden?
Je heb een course functie waarmee je een route zou kunnen rijden (gpx kan je omzetten zodat je dat kan gebruiken via gpsies.com), geen kaartmateriaal alleen een lijntje waar je op in kan zoomen om te bepalen of je links of recht moet.. Zitten paar vervelende bugs in waardoor het soms vastloopt..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan je op een 500 ook .gpx importeren om routes te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |