Of van je vriendinnetje krijgen voor je verjaardagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Bevestigt mijn vermoeden. Doorsparen voor de 800.
Of je kontje verkopen achter het stationquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of van je vriendinnetje krijgen voor je verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer van de 300 van Ivo dat-ie a) zo vroeg in het seizoen is en b) dat er anderhalve man en een paardenkop meedoet waardoor je niet echt een event-sfeertje hebt. Iets wat mij toch wel motiveert, niet in de laatste plaats omdat je dan steeds mensen kunt inhalen die er slechter aan toe zijn dan jijzelf.Tsjah, komt misschien door de afstand dat er zo weinig mensen meedoen? Hoeveel tochten zijn er nou eigenlijk die 200+ zijn in NL? Die zijn op 1 hand te tellen denk ik. Zeker als je ook nog eens de tochten telt die populair zijn. Dan kan ik zo alleen de jan janssen classic en 11 steden tocht noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja maar Kano, 14km fietsen is weer het andere uiterste hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, komt misschien door de afstand dat er zo weinig mensen meedoen? Hoeveel tochten zijn er nou eigenlijk die 200+ zijn in NL? Die zijn op 1 hand te tellen denk ik. Zeker als je ook nog eens de tochten telt die populair zijn. Dan kan ik zo alleen de jan janssen classic en 11 steden tocht noemen.
Hey, maar ik fiets wel door de regen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja maar Kano, 14km fietsen is weer het andere uiterste hoor
Anders kom je te laat op je werkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey, maar ik fiets wel door de regen.
Ik kan niet te laat op mijn werk komen.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan niet te laat op mijn werk komen.
Ja, flexibele werktijden. Ik zou niet zo snel teruggaan naar een baas waar ik niet flexibel kan werken eigenlijk. Ideaal, soms ff een halfuurtje langer zodat ik de volgende dag nog even naar de winkel of wat dan ook kan.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:50 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer van de 300 van Ivo dat-ie a) zo vroeg in het seizoen is en b) dat er anderhalve man en een paardenkop meedoet waardoor je niet echt een event-sfeertje hebt. Iets wat mij toch wel motiveert, niet in de laatste plaats omdat je dan steeds mensen kunt inhalen die er slechter aan toe zijn dan jijzelf.Toch wel leuk hoor, dat kleinschalige. En het is weol vroeg in het seizoen maar ach, als je in Maart 300km wil fietsen doe het je qua duur voorbereiding gewoon goed. Lange ritten in Januari en Februari geven een goede en brede basis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er wel enigzins voorbereid aan beginnen anders kan je wat knieklachten overhouden zoals sommigen hier hadden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef the_critic het volgende:
ben van plan dit jaar weer de 250 gold race te rijden... de ivo300 past mogelijk prima in de voorbereiding. Houden we komend voorjaar zeker in ons achterhoofd
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet er wel enigzins voorbereid aan beginnen anders kan je wat knieklachten overhouden zoals sommigen hier hadden.
Zeker als het weer tegenvalt, je word er iig wel keihard van, mentaal gezien.
al zeker?? je moet nog wel ff ingeloot wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef boom4 het volgende:
Ik rijd volgend al zeker L-B-L van 271 km en de Amstel van 250word dus wat trainen!
Al zeker.. ja normaal gezien héquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef the_critic het volgende:
[..]
al zeker?? je moet nog wel ff ingeloot worden
Een goeie fiets, en een goed pakje en voeldoende voeding kunnen al veel helpenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorDus juist bij alle voorbereiding zal ook dit mooi passen denk ik... hoewel extreem, maar wel hard makend inderdaad
jij kent iemand in de organisatie, die jouw naam op de lijst gaat zetten?quote:
nou, op alleen voeding rijd je geen 250km. Komt toch echt wel een beetje training bij kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef boom4 het volgende:
[..]
Een goeie fiets, en een goed pakje en voeldoende voeding kunnen al veel helpen
Hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef the_critic het volgende:
[..]
jij kent iemand in de organisatie, die jouw naam op de lijst gaat zetten?Zo een mannetje zoek ik ook nog. Ik wil ook zeker weten
Er is de jaarlijkse meet in de zomer bij Gripper in Vreeswijk..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef boom4 het volgende:
[..]
Hahabestaat er eingelijk een soort van Fok! Tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |