300 km fietsen vanuit limburgquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef boom4 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Staat genoteerd in mijn agendaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Narcotical het volgende:
[..]
300 km fietsen vanuit limburg.
En de Vreeswijk meet is meestal 100-120km zoiets, met BBQ na afloop
Klopt, het is ook dat ik bedoel dat vooral de voorbereiding op Ivo's 300km een goede voorbereiding is op je seizoen, en niet zozeer Ivo's 300 zelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja maar ook de agr 250 rijd ik niet onvoorbereid hoorDus juist bij alle voorbereiding zal ook dit mooi passen denk ik... hoewel extreem, maar wel hard makend inderdaad
Leukt me ook leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, het is ook dat ik bedoel dat vooral de voorbereiding op Ivo's 300km een goede voorbereiding is op je seizoen, en niet zozeer Ivo's 300 zelf.
Oh @Boom 4: aan de Fok tour zou je ook nog Le Trois Ballons en La Marmotte kunnen toevoegen, als het ons lukt deze cyclo's in te schrijven rijden we deze ook gezamelijk in 2013.
Oh haha ik las het als "ik mag niet te laat komen, als niet kunnen"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, flexibele werktijden. Ik zou niet zo snel teruggaan naar een baas waar ik niet flexibel kan werken eigenlijk. Ideaal, soms ff een halfuurtje langer zodat ik de volgende dag nog even naar de winkel of wat dan ook kan.
Of voor de luie mensen, uitslapen als je daar zin in hebt.
Ik wel.. Maar geen heel seizoen meer.. Heb eens één maal alles gereden (gva,superprestige) maar das te zwaar als ezcquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan met de mtb, nu niet meer, te duur en te tijdrovend.
Bij de amateurs?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef boom4 het volgende:
Ik wel.. Maar geen heel seizoen meer.. Heb eens één maal alles gereden (gva,superprestige) maar das te zwaar als ezc
geweest iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ben je wel serieus bezig geweest.
welke ploeg, welk jaar? Of.. als je niet erg vind.. wie ben je?quote:
Privésponsor, die het dan opgaf.. 2009-2010quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
welke ploeg, welk jaar? Of.. als je niet erg vind.. wie ben je?
Heb je ook nog veel uitslagen bij elkaar gereden?quote:
Juist daarom had ik niet meer de motivatie om er nog een jaar volledig voor te gaan..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je ook nog veel uitslagen bij elkaar gereden?
Anders eens lekker een paar jaar gewoon voor de lol gaan fietsen?
Moest jij niet voetballen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een moslim die niet alleen racefietst maar ook nog excelleert in de meest blanke sport op aarde![]()
![]()
Ik heb zelf een Rabo nl pakjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eh, niks? Toppertje hoor, onze Marianne
Ach, dat zag iedereen toch al een paar jaar aankomen ondertussen? Snel tourzege's afgeven en hopelijk tot nooit meer ziens metquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef the_critic het volgende:
ik rijd in een Italia pakje (Copenhagen versie) en daarnaast een zwart wit rood castelli shirt en (sinds kort) mooi bijpassend Radioshack broek..
(die radioshack kleding zal straks wel helemaal dump prijzen worden. Twitter ontploft werkelijk omtrent usada rapport.. Weer een deuk in wielerimago!)
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch wel leuk hoor, dat kleinschalige. En het is weol vroeg in het seizoen maar ach, als je in Maart 300km wil fietsen doe het je qua duur voorbereiding gewoon goed. Lange ritten in Januari en Februari geven een goede en brede basis.
Ja, dat is wel zo. Maar als Ivo 't later organiseert is er altijd wel weer iets anders op de agenda.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan moet het weer wel een beetje meewerken. Als zo'n rit later plaatsvindt is er meer gelegenheid (lees: kans op goed weer) om die lange ritten te maken.
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al opquote:
Ik zet 'm er ook vast met potlood in hoor. 2011 kon ik niet (weet niet meer waarom) en dit jaar was ik op vakantie..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zie dat ik dit jaar weer spekballetjes mag gaan rollen, iedereen rekent er al op![]()
Meestal is ie ergens half augustus boom.
Hoi, waar woon je ongeveer? Ik zit bij Zaandam in de buurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
i'm in. 20 uur per week, moet lukken toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef MarcoD het volgende:
Strava heeft ook weer een leuke challenge:
http://app.strava.com/cha(...)est-with-tim-johnson
Welkom! Ik ben hier ook pas nieuwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef keesfietst het volgende:
Hoi, ben al een tijdje fanatiek lurker in deze topicreeks dus nu maar een account aangemaakt.
Kort voorstelrondje.
Ben 25, naam kunnen jullie wel raden. Woon in de prachtige polder van Noord-Holland en trotse eigenaar van een racefiets (Focus) en mountainbike (Merida). Begonnen met fietsen op een antieke Raleigh die nog steeds gekoesterd wordt.
Naast fietsen doe ik aan krachttraining en schrijf ik veel (o.a. voor Het Is Koers en wat muziekwebsites en de krant).
Hoop hier wat op te steken en af en toe slap te lullen!
Zat je weer te linkeballen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Welkom!
Haha er is ooit eens een stukje op het is koers over mij geschreven. Niet zo positief tough
Zal het ff opzoeken!
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/quote:
Wat een zuur stuk. Niet veel beter geschreven dan de gemiddelde post in KLB.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
Jawel man, wat een talent is datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
Was deze zomer van 10:00 tot 19:30 onderweg met bagage en al, en vond dat al lang zat. Maar goed, dan sleep ik wat meer spullen mee dan julie bij de 300quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
Bij de Ivo_300 waren we 13 uur onderweg, waarvan 11,5 uur echte fietstijd. Maar ja, na een tijdje ben je het ook gewoon echt zat, telkens maar die benen rond.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat een zuur stuk. Niet veel beter geschreven dan de gemiddelde post in KLB.
een colnago c50quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een Honda C50, Colnago C50 of Dura Ace C50 wielen?
Mooi zo! Ik adviseer je dan van die dunne waterdichte overschoenen. Doordat ze geen lucht doorlaten vind ik ze warmer dan die dikke neopreen dingen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
een colnago c50
wel een lekker rondje! het werd wel net ontzettend bewolkt toen ik ging, kwam met ijskoude voeten terug, misschien toch maar eens aan van die oversokken/schoenen denken.
verder nauwelijks wind, prima gefietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |