Was deze zomer van 10:00 tot 19:30 onderweg met bagage en al, en vond dat al lang zat. Maar goed, dan sleep ik wat meer spullen mee dan julie bij de 300quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
Bij de Ivo_300 waren we 13 uur onderweg, waarvan 11,5 uur echte fietstijd. Maar ja, na een tijdje ben je het ook gewoon echt zat, telkens maar die benen rond.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat een zuur stuk. Niet veel beter geschreven dan de gemiddelde post in KLB.
een colnago c50quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een Honda C50, Colnago C50 of Dura Ace C50 wielen?
Mooi zo! Ik adviseer je dan van die dunne waterdichte overschoenen. Doordat ze geen lucht doorlaten vind ik ze warmer dan die dikke neopreen dingen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
een colnago c50
wel een lekker rondje! het werd wel net ontzettend bewolkt toen ik ging, kwam met ijskoude voeten terug, misschien toch maar eens aan van die oversokken/schoenen denken.
verder nauwelijks wind, prima gefietst
Raar stukje, die conclusie van hemzelf aan het einde dat hij stoerder is omdat hij 12 jaar geleden zijn sleutelbeen brak dan iemand die zijn been heeft opengehaald met scheren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://hetiskoers.nl/2011/fietsbellen-fakes-en-geschoren-benen/
Nee, ik had m'n poot opengehaald bij het scheren
En die gast vond dat grappig. Overigens kan die vent zelf niet fietsen
Purmerendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, waar woon je ongeveer? Ik zit bij Zaandam in de buurt.
[..]
i'm in. 20 uur per week, moet lukken toch?
Ha, mooie anekdote wel. Ik schrijf dit soort dingen: http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten-we-dat-wel-willen/quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Welkom!
Haha er is ooit eens een stukje op het is koers over mij geschreven. Niet zo positief tough
Zal het ff opzoeken!
Dat ziet er al beter uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
Ha, mooie anekdote wel. Ik schrijf dit soort dingen: http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten-we-dat-wel-willen/
Hey leuk, ik wist niet dat die Luca T. Niki Terpstra was. Heeft een KOM op 't kopje hier in de buurt.. En zie dat ie hier nog wel eens in de buurt komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
[..]
Purmerend
[..]
Ha, mooie anekdote wel. Ik schrijf dit soort dingen: http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten-we-dat-wel-willen/
Reinier Honig traint daar ook in de buurt. En Tim Krabbe maar die heeft een hekel aan ijsberen blijkbaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Hey leuk, ik wist niet dat die Luca T. Niki Terpstra was. Heeft een KOM op 't kopje hier in de buurt.. En zie dat ie hier nog wel eens in de buurt komt.
Ik ook niet. Moest er wel om lachen, ook omdat ik er zelf ooit na 4 weken achter kwam dat min sleutelbeen wel een beetje kapot kon zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Raar stukje, die conclusie van hemzelf aan het einde dat hij stoerder is omdat hij 12 jaar geleden zijn sleutelbeen brak dan iemand die zijn been heeft opengehaald met scheren?
Ik snap het punt niet zo.
Tourflitser nl?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
[..]
Purmerend
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Pritt het volgende:
Door al die dopingverhalen begin ik wel iets minder in de prestaties van kaas te geloven.
Hij heeft ook al zo'n EPO-kop.
Eerder Testosteron.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Pritt het volgende:
Door al die dopingverhalen begin ik wel iets minder in de prestaties van kaas te geloven.
Ja goed hé? Train ik al jaren op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Pritt het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja goed hé? Train ik al jaren op.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had ik al eens maar de vrouw houdt meer van gladgeschoren. Echte rennersvrouw hé?
[ afbeelding ]
Nou niet alleen met Lance maar ook met de rest. Ik moet juist kotsen van het feit dat zij er met 6 maanden schorsing vanaf komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, dat zag iedereen toch al een paar jaar aankomen ondertussen? Snel tourzege's afgeven en hopelijk tot nooit meer ziens metLance
Eens maar misschien was pact met de duivel nodig om het echte kankergezwel aan te kunnen pakken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou niet alleen met Lance maar ook met de rest. Ik moet juist kotsen van het feit dat zij er met 6 maanden schorsing vanaf komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |