Dat vind ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leuk stukje!
Ach ik neem mezelf niet zo serieus. Maar als je een beetje coureur wil zijn moet je geen bel op je fiets hebben en je poten scheren.
Ik schrijf ook stukkies over wielrennen, maar dan vooral voor het clubblad van m'n club.
Ik ken al die uitslagen niet, maar ben het wel met je eens hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij zijn zeges mag houden of niet maar dan moet je die van iedereen afpakken.
In Olympische spelen in Sydney had Lance brons. IOC wil die medaille gaan afpakken, maar Ulrich was daar met zilver, pak die dan ook af. Hij is toch ook een zondaar.
Ik ben pro gelijke monniken gelijke kappen.
Tsjah, waar ligt de grens? Dat is het lastige. Ligt de grens bij elke soort van prestatieverhogende middelen? Dan mag je ook geen energiedrankje meer als sporter. Of een power bar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En dat is nu juist het probleem, want er is zelden iemand echt positief bij een controle.
Zwart-witte Cubequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef Patroon het volgende:
Mijn vriendin heeft vanmiddag plotseling een nieuwe fiets gekocht:
[ afbeelding ]
Alles wordt nog even met de BGfit afgesteld als ze de fiets volgende week kan ophalen.
Zit je schoenplaatje wel goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
Ok, net terug... Tweede keer dat het me overkwam dat ik onwijze kramp in m'n voet krijg... Laatste 10 km waren puur pijn. Wat doe ik fout?
Dat ligt gewoon vast in een lijst die is opgesteld door de uci.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken al die uitslagen niet, maar ben het wel met je eens hier.
[..]
Tsjah, waar ligt de grens? Dat is het lastige. Ligt de grens bij elke soort van prestatieverhogende middelen? Dan mag je ook geen energiedrankje meer als sporter. Of een power bar.
Wat is goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Zit je schoenplaatje wel goed?
Dus dan mogen wij ook niet meer fietsen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:45 schreef boom4 het volgende:
Ik vind dat iedereen die nog actief is binnen het wielrennen minstens 2jaar aan hun broek mogen hebben!
Die met de zaak Armstrong te maken hebben..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus dan mogen wij ook niet meer fietsen?
Oh man, ik schrok me rot! Hoe moet ik dan de kost verdienen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:00 schreef boom4 het volgende:
[..]
Die met de zaak Armstrong te maken hebben..
Nee dat past niet Patroon, minimaal 39 op een gewone dubbelcrank. Compact heeft een kleinere steek om dat 34 koffiemolentje op kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef Patroon het volgende:
Ja Tiagra schijnt tegenwoordig wel goed te zijn. Vooral voor mijn vriendin die zo'n 2k km per jaar maakt in alleen mooi weer...spul heeft niet zoveel te voortduren op die manier
@Gripper, goed dat hij dan nog wil schakelen! Dan zou ik op een dubbel ook wel een 34T kunnen monteren voor de bergen..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat past niet Patroon, minimaal 39 38op een gewone dubbelcrank. Compact heeft een kleinere steek om dat 34 koffiemolentje op kwijt te kunnen.
Trouwens Gripper: Je moet het zelf weten maar het lijkt mij niks, 52/34
We willen hier geen onwaarheden verkondigen, dus ga je gang kaas!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
Mag ik dan van jou ook iets doorstrepen?
Ik ga toch of bergop of bergaf fietsen, dus zo vaak hoef je voor niet te schakelen op een dag. Heb de andere bladen en gereedschap wel bij me, als het na dag 1 niks blijkt te zijn monteer ik m'n 50quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat past niet Patroon, minimaal 39 op een gewone dubbelcrank. Compact heeft een kleinere steek om dat 34 koffiemolentje op kwijt te kunnen.
Trouwens Gripper: Je moet het zelf weten maar het lijkt mij niks, 52/34
Ik val ook onder diezelfde lijst omdat ik een KNWU licentie heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat ligt gewoon vast in een lijst die is opgesteld door de uci.WADA
Word je ook regelmatig gecontroleerd dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik val ook onder diezelfde lijst omdat ik een KNWU licentie heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |