Mooi bril!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja goed hé? Train ik al jaren op.
[ afbeelding ]
Ik vind het onzin. Natuurlijk heeft hij vals gespeeld en ik keur doping absoluut niet goed maar kom op mensen. Je gaat toch niet iemand 10 jaar na dato nog aanspreken op het feit dat hij op kantoor wat verduisterd heeft. En ik vind dan als ze dan toch een voorbeeld willen stellen schors die anderen ook levenslang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens maar misschien was pact met de duivel nodig om het echte kankergezwel aan te kunnen pakken.
Wordt sowieso tijd dat ze gewoon gelijk levenslang schorsen.
Statement naar huidige renners, niks mis mee. Ook al loop je nu op ons voor, zodra we je bijhalen ben je alsnog alles kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Natuurlijk heeft hij vals gespeeld en ik keur doping absoluut niet goed maar kom op mensen. Je gaat toch niet iemand 10 jaar na dato nog aanspreken op het feit dat hij op kantoor wat verduisterd heeft. En ik vind dan als ze dan toch een voorbeeld willen stellen schors die anderen ook levenslang.
En ga je tijd en energie verspillen om de dopingzondaars van deze tijd op te sporen. Als we zo gaan beginnen kunnen we de Tourzeges van Eddy Merckx ook wel gaan afpakken. Die is immers ook betrapt op doping.
Geen idee, maar icm levenslange schorsing verdwijnen de lullo's die het blijven proberen vanzelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is leuk maar denk je nu echt dat het de renners die nu nog doping doen zich daar wat van aantrekken? Misschien een paar maar ik vind het ook zo ongeloofwaardig van die Hincapie en die anderen van ja na 2006 hebben wij geen doping meer gedaan. Yeah Right.
Leuk stukje!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef keesfietst het volgende:
Thanks allen!
[..]
Purmerend
[..]
Ha, mooie anekdote wel. Ik schrijf dit soort dingen: http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten-we-dat-wel-willen/
Thanks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leuk stukje!
Ach ik neem mezelf niet zo serieus. Maar als je een beetje coureur wil zijn moet je geen bel op je fiets hebben en je poten scheren.
Ik schrijf ook stukkies over wielrennen, maar dan vooral voor het clubblad van m'n club.
Toch wel, dat is schakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Thanks.
Eens, en dat eeuwige gezeik op elkaar altijd. Laat elkaar lekker fietsen, uiteindelijk deelt iedereen op een racefiets, zij het op een andere manier, dezelfde hobby.
Leuk, geen sport zo anekdote-rijk als wielrennen!
Nu willen we ook een stukje van jou lezenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leuk stukje!
Ach ik neem mezelf niet zo serieus. Maar als je een beetje coureur wil zijn moet je geen bel op je fiets hebben en je poten scheren.
Ik schrijf ook stukkies over wielrennen, maar dan vooral voor het clubblad van m'n club.
In principe ben ik het met je eens, mits Lance Armstrong niet zeven keer de Tour had gewonnen en razend populair was geworden met Livestrong. Het kan niet zo zijn dat iemand die 7 jaar lang de boel zo heeft lopen flessen en daar ook nog eens ten kostte van een goed doel mensen loopt te belazeren, niet gepakt wordt. Dan blijft hij altijd de recordhouder van mytische proporties die terug is gekomen van kanker en 7x de Tour heeft gewonnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Natuurlijk heeft hij vals gespeeld en ik keur doping absoluut niet goed maar kom op mensen. Je gaat toch niet iemand 10 jaar na dato nog aanspreken op het feit dat hij op kantoor wat verduisterd heeft. En ik vind dan als ze dan toch een voorbeeld willen stellen schors die anderen ook levenslang.
En ga je tijd en energie verspillen om de dopingzondaars van deze tijd op te sporen. Als we zo gaan beginnen kunnen we de Tourzeges van Eddy Merckx ook wel gaan afpakken. Die is immers ook betrapt op doping.
En dat is nu juist het probleem, want er is zelden iemand echt positief bij een controle.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen ze niet gewoon als volgt doen:
Nu is het national coming out of the closet. Je hebt drugs gebruikt? Prima, schorsing van 6 maanden, titels kwijt die je in je drugsperiode gewonnen hebt en daarmee klaar.
Wordt je na deze dag betrapt? Schorsing voor altijd, alle titels kwijt. [b]Maar dan moeten de resultaten wel realistisch zijn en goed te bewijzen, niet van die dingen dat je 1 keer een biefstuk met groeihormonen gegeten hebt.[/b]
Nu anders weer genoeg bewijs tegen een leuk rijtje nog fietsende renners. En dan niet de verraders. Opgerot en tot nooit meer ziens graagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En dat is nu juist het probleem, want er is zelden iemand echt positief bij een controle.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon vrijgeven die handelKunnen we ook wedden wie het eerst van zijn fiets valt ipv wie er in het geel gaat rijden.
Lol, de muur van Oostum? Heb ik iets gemist in het Groninger landschap...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://app.strava.com/rides/24574592
Kent iemand hier die blog van die amateurfietser die als experiment ook maar eens aan de doping is gegaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewoon vrijgeven die handelKunnen we ook wedden wie het eerst van zijn fiets valt ipv wie er in het geel gaat rijden.
Haha een enigszins sarcastise bijnaam voor een terpjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol, de muur van Oostum? Heb ik iets gemist in het Groninger landschap...
Dit doet het wielrennen idd geen goed..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Zou de dood van het wielrennen zijn. Welke weldenkende ouder zet z'n zoontje nog op de fiets wetende dat hij later levensgevaarlijke risico's moet nemen om z'n sport te beoefenen.
Het zou voor mij nu al een reden zijn om wel 2 keer na te denken als m'n zoontje zegt dat hij graag bij een club gaat fietsen.
Je benen niet scheren?? Dan ben je wel erg on-professioneel bezig..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:59 schreef SuperWeber het volgende:
De schrijver van dat stuk moet eigenlijk gewoon gaan voetballen, daar past hij beter...
Alhoewel ik mijn benen ook weiger te scheren, ga ik niet zuur lopen doen als een ander dat wel doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |