SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-10-2012 23:32:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
deze bazin verdient een quote!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
GPS fuckupje.... mijn snelste km-tijd staat ook nog steeds door zoiets. Mijn uitdaging is om die nu hardlopend te verbeterenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"1 km 0m:59s"
Zit zij stiekem in de auto ofzo?
F means you're fucked![]()
Boerenontbijt, strakblauwe lucht, zon, dauw. Ofwel: de Veluwe ligt er mooi bij voor een loopje vandaag!
En mijn kuiten voelen de fietstocht van gister :-D![]()
Zo, dat was een lekker rondje van 6+km
-edit- de afzettingen en borden voor de schollebosloop stonden al klaar![]()
Veel plezierquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Quoi het volgende:
Boerenontbijt, strakblauwe lucht, zon, dauw. Ofwel: de Veluwe ligt er mooi bij voor een loopje vandaag!
En mijn kuiten voelen de fietstocht van gister :-Dquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, dat was een lekker rondje van 6+km
Ik ga vanavond weer, de 4e keer deze weekVolgende week minder tijd dus moet alvast even vooruit lopen
![]()
![]()
Manmanman, wat was het heerlijk. het was 8 graden, maar toch kort-kort weggegaan. Het zonnetje scheen immers en wtf, ik ga hardlopen, ik krijg het vanzelf wel warm. Kilometertje gelopen en in de polder. Daar was het een soort van hof van Eden. Mist van verdampend rijp uit de sloten. Supergroene natuur. Geweldig genoten.
Lekker gelopen ook, op het gemak, 11km gedaan.
http://www.endomondo.com/workouts/lcHjBwMoI2gZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik wil het niet weer met je eens zijn Mossel maar dat klinkt als een fantastisch rondje!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:12 schreef mosselmossel het volgende:
Manmanman, wat was het heerlijk. het was 8 graden, maar toch kort-kort weggegaan. Het zonnetje scheen immers en wtf, ik ga hardlopen, ik krijg het vanzelf wel warm. Kilometertje gelopen en in de polder. Daar was het een soort van hof van Eden. Mist van verdampend rijp uit de sloten. Supergroene natuur. Geweldig genoten.
http://www.endomondo.com/workouts/lcHjBwMoI2g'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb vandaag al een maand niet hardgelopen en ook niet echt op mijn eten gelet.
Het is onwijs druk op de zaak en zit ook in de fase om met mijn huidige job te stoppen.
Daarnaast is mijn vriendin ontslagen maar die heeft sinds afgelopen maandag gelukkig wel een andere functie.
Ook is het momenteel een zooitje in huis want ik ben zelf de keuken aan het vervangen en dat is niet echt plug & play.
Mogen geen excuses zijn maar ik heb echt totaal geen energie mee, ik ben soms blij als ik even kan relaxen.
Vannacht goed geslapen en morgen ben ik vrij om ook weer verder te gaan met de keuken, ik ga vanavond Evy weer oppakken.
Anders kan ik straks weer helemaal opnieuw beginnnen
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
in ieder geval succes Junkie en hopelijk vind je de energie om het hardlopen weer op te pakken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weer lekker 6,5 km gelopen. Was echt weer lekker.... Nog nooit zoveel lopers op mijn route tegen gekomen trouwens. En yes, 1 ingehaald. De rest liep allemaal de andere kant op
Heb me alvast ingeschreven voor Mud Masters volgend jaar![]()
![]()
Ik ga zo ff een rondje, vandaag uit eten met mijn Indische schoonmoeder bij de Chinees, dus heeft het ook een functie+ mijn heupen voelen een stuk beter, Ik ga die hakken negeren tot na de zevenheuvelenloop.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
hahaha Semmie jij slimmert, alvast op voor lopen voor het bunkeren...weet niet of het zo werkt maar het geeft iig een goed gevoel!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo net de voorregistratie van mudmasters gedaan.
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
die voorregistratie een jaar uit is wel handig bij het maken van een budget voor een goede organisatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tot straks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Quoi het volgende:
En mijn kuiten voelen de fietstocht van gister :-D![]()
![]()
even wat heel anders.... ik kwam net zijn naam tegen op een ander topic maar wat is eigenlijk met Aldo de rennende indiaan gebeurt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
goed gevoel Cowboy?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou zeggen: stuur een DMquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
even wat heel anders.... ik kwam net zijn naam tegen op een ander topic maar wat is eigenlijk met Aldo de rennende indiaan gebeurt?![]()
![]()
pppffffffffff, das wel erg veel moeitequote:
ik hoopte op een panklaar antwoord'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
balen, hoop dat het goed uitpakt voor je!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar we zien wel hoe het gaat lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Halloquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
even wat heel anders.... ik kwam net zijn naam tegen op een ander topic maar wat is eigenlijk met Aldo de rennende indiaan gebeurt?
Ik ren nog steeds, maar nu iets van 1 of 2x per week zo'n half uurtje
en bij jou?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
welcome back Aldo!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hallo
Ik ren nog steeds, maar nu iets van 1 of 2x per week zo'n half uurtje
en bij jou?
goed om te lezen dat je nog steeds loopt!!
ook hier wordt nog steeds gelopen hoor...doelen een beetje bijgesteld maar ik zie mijzelf niet meer stoppen tot het moment komt dat ik het lichamelijk niet meer kan.
Het is de laatste 2 jaar een te groot deel van mijn leven geworden om te stoppen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
haha mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welcome back Aldo!!
goed om te lezen dat je nog steeds loopt!!
ook hier wordt nog steeds gelopen hoor...doelen een beetje bijgesteld maar ik zie mijzelf niet meer stoppen tot het moment komt dat ik het lichamelijk niet meer kan.
Het is de laatste 2 jaar een te groot deel van mijn leven geworden om te stoppen.
tja, ik zit tegenwoordig ook veel op zo'n fietsapparaat voor mijn conditie en is het hockeyseizoen weer volop bezig. Dus zat het voor mij om de dag een uur lopen er echt niet inDan blaas ik mezelf op
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
lekker lopen op zondagochtend. Goed gedaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:32 schreef linebear het volgende:
Weer lekker 6,5 km gelopen. Was echt weer lekker.... Nog nooit zoveel lopers op mijn route tegen gekomen trouwens. En yes, 1 ingehaald. De rest liep allemaal de andere kant op
Heb me alvast ingeschreven voor Mud Masters volgend jaarZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net weer geprobeerd, het is tenslotte heeerlijk weer om te lopen. Maar na 2 km weer een flinke pijnscheut, liep al niet pijntje vrij maar dat was het teken voor mij om verder te wandelen naar huis.
Aan de wilskracht ligt het niet.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Al die ochtendlopers hier! Nou, ben blij dat ik straks ook nog eens een goed excuus heb om niet 's ochtends te lopen: moet vanaf deze week di-za om 7 uur 's ochtends beginnen met werken..daar nog voor lopen is sowieso geen optie
![]()
Ik houd 't lekker bij de (na)middagen, maar goed gedaan heren!Ja doei.![]()
7u?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Al die ochtendlopers hier! Nou, ben blij dat ik straks ook nog eens een goed excuus heb om niet 's ochtends te lopen: moet vanaf deze week di-za om 7 uur 's ochtends beginnen met werken..daar nog voor lopen is sowieso geen optie
![]()
Ik houd 't lekker bij de (na)middagen, maar goed gedaan heren!wat is dat voor werk?
![]()
Dat doe ik door de week ook niet hoor. Dan heb ik ook geen tijd en geen zin om de wekker ervoor te zetten. Maar op zondagochtend met dit weer is het heerlijk om meteen na het ontwaken (en geen wekker natuurlijk, duh, het is weekend) te gaan lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ik houd 't lekker bij de (na)middagen, maar goed gedaan heren!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heb weer een kersbaantje bij Marks&Spencerquote:5 dagen per week van 7 - 11. Komt wel mooi uit met de studie (ga daarna direct door naar de uni) maar het wordt wel even wennen
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker gek en pittig door de modder baggeren! Veel plezier Nimby!ik heb er zin in
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hopelijk ga ik toch de marathon meemaken, heb me inmiddels aangemeld als vrijwilliger.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:
Er is geeneens een tijdregistratie. En als die er is is het manueel, aangezien je de startnummers toch wel kwijtraakt ergens in de blubber.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus....dat zou voor mij ook het grootste nadeel zijn.
Moeten wachten op anderen terwijl je zelf toch een snelle tijd wil neerzetten is volgens mij het meest frustrerende wat er is.
Er was een startgroep voor de gedreven renner, Alpha, die begon als eerste en daar heb je al veel minder wachtenden dan met renners uit groepen C-F/G.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Och het is maar een loopje hoor. Omgeving en het weer is mooi. Wat wil je nog meer. O ja een snelle tijd eventueel. Dat kan een andere keer ook wel. Ben niet zo van elke keer sneller willen. Onder de 2 uur blijft wel mijn doel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
balen, hoop dat het goed uitpakt voor je!![]()
Chip aan je schoen regristeerd ook de tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er is geeneens een tijdregistratie. En als die er is is het manueel, aangezien je de startnummers toch wel kwijtraakt ergens in de blubber.
Er was een startgroep voor de gedreven renner, Alpha, die begon als eerste en daar heb je al veel minder wachtenden dan met renners uit groepen C-F/G.![]()
mocht je bij je inschrijving zelf bepalen of je in groep Alpha wilde starten of was daar een bepaald systeem voor om dat te bepalen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er is geeneens een tijdregistratie. En als die er is is het manueel, aangezien je de startnummers toch wel kwijtraakt ergens in de blubber.
Er was een startgroep voor de gedreven renner, Alpha, die begon als eerste en daar heb je al veel minder wachtenden dan met renners uit groepen C-F/G.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Topquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:01 schreef slacker_nl het volgende:
Hopelijk ga ik toch de marathon meemaken, heb me inmiddels aangemeld als vrijwilliger.
Ik heb er ook aan gedacht om me aan te melden als vrijwilliger bij de 7HL..maar is simpelweg niet zo praktisch![]()
![]()
Voor mij (volgend jaar) is het meedoen en als het goed gaat de finish halen al een prestatie.
Ik denk dat voor de meeste deelnemers aan de mudmasters hetzelfde geldt.
De sfeer de blubber jezelf tegenkomen enzv.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
daar zijn in mijn ogen de trainingen voor, als ik aan een evenement mee doe wil ik toch, naar omstandigheden, een zo snel mogelijke tijd lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Och het is maar een loopje hoor. Omgeving en het weer is mooi. Wat wil je nog meer. O ja een snelle tijd eventueel. Dat kan een andere keer ook wel. Ben niet zo van elke keer sneller willen. Onder de 2 uur blijft wel mijn doel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jep, daar was je helemaal vrij in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
mocht je bij je inschrijving zelf bepalen of je in groep Alpha wilde starten of was daar een bepaald systeem voor om dat te bepalen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nope, als eerste over de finish boeit meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:10 schreef GotC het volgende:
Tijd boeit toch helemaal niks bij een evenement als MudmastersEn uitlopen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het was lekker he. Ik heb nog geprobeerde een fotootje te maken van de zonnestralen door de mist, maar omdat ik, uiteraard, niet wilde stoppen is die ernstig bewogenquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:12 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/lcHjBwMoI2g![]()
![]()
Aan de andere kant van het land.... Tis bij mij om de hoek, dus is makkelijk te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan gedacht om me aan te melden als vrijwilliger bij de 7HL..maar is simpelweg niet zo praktischIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, het is allemaal mogelijk, maar als je door electra gaat lopen (laatste hindernis) dan moet die chip het wel blijven doen he..quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Chip aan je schoen regristeerd ook de tijd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Liep tegen de zon in en zag iemand hard lopen. Ik dacht ah mooi die ga ik inhalen... het leek goed te gaan hij leek dichterbij te komen. Ik dacht yes... blijkt ie mijn kant op te komen :S![]()
Ghe, herkenbaar! Ik kan dat ooit nooit zo goed inschattenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:21 schreef linebear het volgende:
Liep tegen de zon in en zag iemand hard lopen. Ik dacht ah mooi die ga ik inhalen... het leek goed te gaan hij leek dichterbij te komen. Ik dacht yes... blijkt ie mijn kant op te komen :S
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:21 schreef linebear het volgende:
Liep tegen de zon in en zag iemand hard lopen. Ik dacht ah mooi die ga ik inhalen... het leek goed te gaan hij leek dichterbij te komen. Ik dacht yes... blijkt ie mijn kant op te komen :S
Ga je ook de Good Morning City Run doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef linebear het volgende:
Ik ookwerd al blij toen ik de brief kreeg gisteren
![]()
![]()
Super! Is ook erg leuk om te doen, heb ik gister gemerkt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:01 schreef slacker_nl het volgende:
Hopelijk ga ik toch de marathon meemaken, heb me inmiddels aangemeld als vrijwilliger.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! geen heuppijntjes meer!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Top!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! geen heuppijntjes meer!![]()
Ik ga zo beginnen met Renate Wennemars 10 km! Ben benieuwd. Het is me nog nooit gelukt me aan een schema te houden dus we shall see
Nu nog op zoek naar een leuk 10 km loopje om heen te werken.
Tussen al mn Vondelparkloopjes heb ik nu een exotisch loopje: http://connect.garmin.com/activity/230122246 (satelliet aanzetten, anders lijk ik door het water te lopen). Kort en langzaam, maar wel leuk!
En ik had nog een foto van de Damloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer, ik had nog een fotograaf gespot op een motor die ergens een foto van me maakte, maar ik heb alleen de foto's van Aktiefoto terug kunnen vinden..Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Kan me zo voorstellen!! Ik denk dat jullie er onwijs van gaan genietenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Puick!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! geen heuppijntjes meer!
Ja doei.![]()
Dat denk ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen!! Ik denk dat jullie er onwijs van gaan genietenGewoon zin om weer met zo'n groot evenement mee te doen en de hoofdstad op een andere manier te gaan bekijken
![]()
![]()
Precies, dat lijkt me ook zo leukquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat denk ik ookGewoon zin om weer met zo'n groot evenement mee te doen en de hoofdstad op een andere manier te gaan bekijken
daarom ben ik ook wel benieuwd naar de 10km van Rotterdam waar ik me voor heb ingeschreven. Ik houd niet van Rotterdam, maar misschien dat het rennend weer een stuk leuker is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanksquote:
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik ga zo beginnen met Renate Wennemars 10 km! Ben benieuwd. Het is me nog nooit gelukt me aan een schema te houden dus we shall see
Tussen al mn Vondelparkloopjes heb ik nu een exotisch loopje: http://connect.garmin.com/activity/230122246 (satelliet aanzetten, anders lijk ik door het water te lopen). Kort en langzaam, maar wel leuk!
En ik had nog een foto van de Damloop:Zo fris en fruitig zie ik er echt niet uit na een wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer, ik had nog een fotograaf gespot op een motor die ergens een foto van me maakte, maar ik heb alleen de foto's van Aktiefoto terug kunnen vinden..![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Top!![]()
En ik had nog een foto van de Damloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer, ik had nog een fotograaf gespot op een motor die ergens een foto van me maakte, maar ik heb alleen de foto's van Aktiefoto terug kunnen vinden..ziet er goed uit hoor
gewoon relaxt een stukkie lopen
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo fris en fruitig zie ik er echt niet uit na een wedstrijdHet viel mij ook mee, maar de foto's van mn moeder en zus ná de finish bewijzen dat ik daarna pas episch rood wordtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ziet er goed uit hoor
gewoon relaxt een stukkie lopen
En op deze foto zie je vooral enorme opluchting dat het eindelijk voorbij is
Ziggy played guitar
Na 3 weken wat er voor vandaag echt geen smoes meer ...
Half 10 vertrokken en 5 over half 11 weer thuis met stralend mooi weer en 8 graden.
Longsleeve en korte broek, ging prima. alleen die verrotte handen, die krijg ik gewoon niet warm beneden de 22 graden
Rustig aan gedaan: 11.1 km met 10.2/uurNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Nice MissBliss !
En yeah voor geen heuppijntjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:![]()
![]()
mooooi!!
Al zou ik gewoon genoegen nemen met daar wandelen hoor, rennen in zo'n omgeving is nog een flinke brug te ver![]()
![]()
hehe die kwam ik tegen op het schotlandforum ja.. is niet helemaal een echte titel, maar komisch is het wel. Overigens heb ik al een square feet op Islay geadopteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: http://www.highlandtitles.com/
Hoe tof is dat!![]()
![]()
Ja dat dachten mijn forumgenoten daar ook.. bleek niet helemaal mogelijk op die manier geloof ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't ging me ook meer om 't stukje landvoor 250gbp 90m2 kopen om op te kamperen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't ging me ook meer om 't stukje landvoor 250gbp 90m2 kopen om op te kamperen
![]()
Zo dan! daar heb je hier nog geen kwart vierkante meter voor
![]()
Het staat wel in de algemene voorwaardenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat dachten mijn forumgenoten daar ook.. bleek niet helemaal mogelijk op die manier geloof iklaat me even in de waan
Ja doei.![]()
http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,6497.0.html Ze gingen al helemaal los daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het staat wel in de algemene voorwaardenlaat me even in de waan
![]()
![]()
Pff net geprobeerd te lopen![]()
Ging echt zo slecht! begon al met lege mp3speler na 50 meter ofzo. Dus meteen besloten geen 10km te doen maar het andere rondje van 8km.
Kreeg toen na 2,5km echt enorme steken in mijn zij, dus gaan wandelen. Daarna kon ik niet meer rennen, benen waren slap en ging gewoon niet. Dus ik dacht korte weg naar huis door het bos, niet dus. Haha 5km naar huis moeten lopen, had dus beter terug kunnen wandelen.![]()
Ach, heb je toch nog 7,5 km afgelegd, al is het dan niet helemaal rennend. Een offday hebben we allemaal wel eens, volgende keer beter!![]()
Dat is ook zo hoor, maar vond het teruglopen echt kut! Veel te koud, maar geen mobiel mee dus kon geen lift terug regelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, heb je toch nog 7,5 km afgelegd, al is het dan niet helemaal rennend. Een offday hebben we allemaal wel eens, volgende keer beter!![]()
![]()
Na een werkdag van bijna 14 uur gisteren was het echt heerlijk om vandaag mijn hoofd lekker helemaal leeg te lopen. Lekker tussen de weilanden in het zonnetje. Ik voel me weer helemaal top![]()
12,5km in een lekker vlak schema:
http://www.endomondo.com/workouts/uqmdm67sLi0![]()
Dat is die zaterdag he? Nee denk het niet, aangezien ik zondag de 8 km ga lopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga je ook de Good Morning City Run doen?![]()
Ik heb de ramen gezeemdhatseflats
Pr, 52 minuten!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?![]()
Houder om de arm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef STING het volgende:
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
bij mij bh inquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef STING het volgende:
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?
know'm sayin?
word? word.![]()
docking station in je bhquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, dat kan natuurlijk ook
Ik zie het al voor me, de bh collectie van de AppleStore![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/vR6KJ4Ayb5kquote:wéér beter dan eergisteren. Was een heerlijk loopje, ook te zien aan de stats
8km met 5.50min/km gemiddeld.Ja doei.![]()
Misschien zien we elkaar zondag welquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:50 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat is die zaterdag he? Nee denk het niet, aangezien ik zondag de 8 km ga lopenIk doe ook de 8km, maar ook de City Run
![]()
![]()
Even inventariseren voor de Kijkduin-Fok!-Hardloop-meet voor aanstaande zaterdag:
Aanwezig:
YUR
GotC
Quoi
mosselmossel
Swets+ET+kids (?)
Arquero (?)
Guppy (?)
Nog meer? Zie ik iemand over het hoofd?
Of weten de vraagtekens al zeker dat ze wel of niet komen? Graag even laten weten, dan kan ik nadere info verstrekken per PM
Hij staat hier in de agenda!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef YUR het volgende:
Even inventariseren voor de Kijkduin-Fok!-Hardloop-meet voor aanstaande zaterdag:
Aanwezig:
YUR
GotC
Quoi
mosselmossel
Swets+ET+kids (?)
Arquero (?)
Guppy (?)
Of weten de vraagtekens al zeker dat ze wel of niet komen? Graag even laten weten, dan kan ik nadere info verstrekken per PM![]()
Nog niet fit. Gemiddelde hs van 190.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Tevens: week 4 van de HM-training afgerond en 11,11 in de plus op de challenge en géén, ik herhaal GEEN pijntjesZó fijn. Ondanks de motivatiedip van vorige week toch nog helemaal content met hoe 't nu gaat!
Ja doei.![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Zoo, ik er weer klaar voorAlleen nog even m'n ipod zoeken..
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/vR6KJ4Ayb5kwéér beter dan eergisteren. Was een heerlijk loopje, ook te zien aan de stats
8km met 5.50min/km gemiddeld.Goed bezig jij!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: week 4 van de HM-training afgerond en 11,11 in de plus op de challenge en géén, ik herhaal GEEN pijntjesZó fijn. Ondanks de motivatiedip van vorige week toch nog helemaal content met hoe 't nu gaat!
Tof om te lezen dat je er (weer) van geniet
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb nu 380km gelopen in bijna 5 maanden, waar sta ik dan op de FOK! lijst?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Tof indeed. En zó balen van je blessurequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig jij!!
Tof om te lezen dat je er (weer) van geniet![]()
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb nu 380km gelopen in bijna 5 maanden, waar sta ik dan op de FOK! lijst?SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de OP![]()
![]()
Deze week 11KM gelopen en elke keer is het kleine beetje restpijn wat ik nog in mijn scheen heb minder
Maar weer eens kijken of ik komende week 3 keer 5 kan doen.![]()
Ja, heb er wel genoeg van ook. Maar ja, vandaag iig ondervonden dat ik het advies van m'n fysiotherapeut vooral niet aan m'n laars moet lappen... Ik mag van hem voorlopig niet hardlopen en dat lijkt maar goed ook, want een krappe 4km wandelen was al te veel. Onderrug t/m enkels zijn me verre van dankbaar nu.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tof indeed. En zó balen van je blessure![]()
![]()
Maar goed, vanaf donderdag gaat daaraan gewerkt worden dus hopelijk ben ik snel weer "up and running"
Mijn 750km ga ik niet meer halen... *snif*
Kreeg vandaag wel van RK het bericht dat ik 1000km heb afgelegd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga maar eens bedenken welke challenge ik mezelf ga opleggen voor volgend jaar. Kleine 800km in een jaar zou gemiddeld 15km per week betekenen. Doable lijkt me![]()
![]()
Als m'n HM -schema zo door blijft gaan en goed blijft gaan ga ik bijna 900km nog redden dit jaar![]()
Ja doei.![]()
Ik ben al blij als ik de (geregistreerde) 350 km ga halen dit jaar
Zit nu op 287.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Denk dat ik hem ook wel iets lager in ga zetten btw. 700 of zo.. Zal niet iedere week de 15 halen vermoed ik, en andere weken misschien juist weer wat meer.![]()
700 = ongeveer 13km per week. Da's zeker wel haalbaar denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk dat ik hem ook wel iets lager in ga zetten btw. 700 of zo.. Zal niet iedere week de 15 halen vermoed ik, en andere weken misschien juist weer wat meer.
Enne, een challenge is geen uitdaging als je 'm gegarandeerd kan halen he
Haha nee, maar ik zou het gewoon al een kick vinden als ik dat daadwerkelijk zou halen binnen 1 jaar! De challenge voor mezelf zal dan ook worden het zo snel mogelijk te halen denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
700 = ongeveer 13km per week. Da's zeker wel haalbaar denk ik
Enne, een challenge is geen uitdaging als je 'm gegarandeerd kan halen he![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klinkt goed!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik zou het gewoon al een kick vinden als ik dat daadwerkelijk zou halen binnen 1 jaar! De challenge voor mezelf zal dan ook worden het zo snel mogelijk te halen denk ik
En sowieso respect dat je het doet hoor! Ik durf (nog) geen challenge aan te gaan![]()
Tegen de tijd dat het 2013 is kan ik 5 km aan één stuk lopen, dan mag er wel een challenge tegenaan vind ik. Nu is de challenge nog die 5k te halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
En sowieso respect dat je het doet hoor! Ik durf (nog) geen challenge aan te gaan![]()
Ergens over een week of 4-5 verwacht ik zo ver te zijn
![]()
![]()
![]()
M'n moeder heeft vandaag 1:00:22 gelopen op de 10km Singelloop/trots
MamaGupquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat goed!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Go MamaGup
Dinsdag weer hardlopen. Doe even een week opnieuw. Dus lesje 13.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, maar dan moet je wel in de wintermaanden doorlopen. Anders moet je alweer meer per week gaan lopen. En elke blessure gooit ook je schema in de warquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar eens bedenken welke challenge ik mezelf ga opleggen voor volgend jaar. Kleine 800km in een jaar zou gemiddeld 15km per week betekenen. Doable lijkt me![]()
![]()
Ik doe morgen al weer les 18wat gaat dat snel eigenlijk.. Denk een keertje proberen 's ochtends te lopen. Ik moet de hond om 9.15 naar de trimmer brengen, misschien meteen daarna maar gaan..
![]()
![]()
Ja daarom ook op iets minder inzetten.. En blessures reken we maar gewoon niet mee dacht ik zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel in de wintermaanden doorlopen. Anders moet je alweer meer per week gaan lopen. En elke blessure gooit ook je schema in de war![]()
![]()
enige voordeeltje dat ik voor mijzelf de marathon heb afgezegd....blijft er voor volgend jaar iig een challenge over!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
deze voor mijzelf op de to do list gezet... wilde hem dit jaar al doen maar het valt voor mij in een van de meest ongunstigeste tijden van het jaar trainingswijs maar dit jaar moet er zoveel basisconditie zijn dat het gaat lukken.
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/quote:The 15km course follows a spectacular loop from Arrowtown, ascending historic Tobins Track up onto the Crown Terrace before entering the magnificent Glencoe Station. The course sidles around near the base of Mt Beetham before climbing again, to access an old water-race and the original miners trail, which clings to the side of the New Chums Creek gorge. Passing the ruins of a miners cottage, the course reaches a high point above Brackens Gully, some 640 metres above the race start, where outstanding views open up to the Crown Range. The course then maintains altitude through grass and tussock to reveal a new and expansive outlook over the Wakatipu basin to the Remarkables.
Following a steep descent to the Arrow River, competitors join the final stage of the traditional Motatapu Mountain Bike and Marathon course with multiple river crossings leading to the Arrowtown finish-line.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nu twijfel ik weer... ik wil wel graag ik kijk nogmaals of ik kan schuivenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef YUR het volgende:
Aanwezig:
YUR
GotC
Quoi
mosselmossel
Swets+ET+kids (?)
Arquero (?)
Guppy (?)
Of weten de vraagtekens al zeker dat ze wel of niet komen? Graag even laten weten, dan kan ik nadere info verstrekken per PM
Natuurlijk kun je schuivenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nu twijfel ik weer... ik wil wel graag ik kijk nogmaals of ik kan schuiven
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze voor mijzelf op de to do list gezet... wilde hem dit jaar al doen maar het valt voor mij in een van de meest ongunstigeste tijden van het jaar trainingswijs maar dit jaar moet er zoveel basisconditie zijn dat het gaat lukken.
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
[..]![]()
Wow!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
[..]Nice!! Ook daar zou ik graag een keertje willen wandelen
![]()
![]()
Snel berichtje: heb erg makkelijk en fijn gelopen! Had achteraf meer voluit kunnen gaan, kennen jullie dat? Tijd: 30:59. Beeeeeeetje tegenvallend, want het voelde zo goed! Maar had dit eigenlijk niet durven dromen een tijdje terug, zo'n snelle fijne race.
@WhiteCowboy: ik heb je niet gezien!! Besef me nu ook dat ik in mijn ooghoek naar 461 uitkeek ipv 261 :-D
Foto en stats volgen wel als ik thuis ben...![]()
ik was te laat met mn garmin aan te zetten
Nu wachten op de uitslag
http://www.endomondo.com/workouts/98440665Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Goed hoor Quoi
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik vergeet m steeds uit te zetten na de finishquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:17 schreef Jumparound het volgende:
ik was te laat met mn garmin aan te zetten
Nu wachten op de uitslag
http://www.endomondo.com/workouts/98440665
Pfff het ging voor geen meter vanavondKon niet langer dan 500 meter achter elkaar lopen, kreeg gewoon geen lucht. Had sowieso al last van m'n keel, en FC Twente had net gespeeld dus al die duizenden auto's reden over m'n loopterreintje, heeft vast ook niet meegeholpen. Nou ja, zo toch maar 5.5 km volgemaakt.
![]()
In m'n zak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef STING het volgende:
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
enige voordeeltje dat ik voor mijzelf de marathon heb afgezegd....blijft er voor volgend jaar iig een challenge over!Dat heb ik met de HM.
![]()
Altijd klote zo'n dag, maar je hebt wel doorgezet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Pfff het ging voor geen meter vanavondKon niet langer dan 500 meter achter elkaar lopen, kreeg gewoon geen lucht. Had sowieso al last van m'n keel, en FC Twente had net gespeeld dus al die duizenden auto's reden over m'n loopterreintje, heeft vast ook niet meegeholpen. Nou ja, zo toch maar 5.5 km volgemaakt.
Ja doei.![]()
Ja precies, en het was ook eigenlijk gewoon een extra keer deze week dus maakt niet heel veel uit. Maar is gewoon zo balen onderweg als je merkt dat het niet luktquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd klote zo'n dag, maar je hebt wel doorgezet.![]()
![]()
Gek he, dat je vaak al in de eerste kilometer merk dat het hem niet word niet dagquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, en het was ook eigenlijk gewoon een extra keer deze week dus maakt niet heel veel uit. Maar is gewoon zo balen onderweg als je merkt dat het niet lukt![]()
Ja inderdaad. Van de week had ik ook een keer een hele goede dag en dat merkte ik ook gelijk in de eerste km, het ging allemaal zo soepeltjes al gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek he, dat je vaak al in de eerste kilometer merk dat het hem niet word niet dag![]()
Nou, ik heb soms nog wel eens dat ik er écht in moet komen. Dat ik bijna wil stoppen en dan ineens komt de vaart erin en gaat 't soepel. Vandaag had ik dat een klein beetje, de eerste km. Niet dat ik wilde stoppen maar dat ik dacht dat het een 'middelmatige' run ging worden, maar na die km ging ineens alles soepeler en liep ik echt heerlijk.Ja doei.![]()
Herkenbaar. Eigenlijk alle vormen welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik heb soms nog wel eens dat ik er écht in moet komen. Dat ik bijna wil stoppen en dan ineens komt de vaart erin en gaat 't soepel. Vandaag had ik dat een klein beetje, de eerste km. Niet dat ik wilde stoppen maar dat ik dacht dat het een 'middelmatige' run ging worden, maar na die km ging ineens alles soepeler en liep ik echt heerlijk.
Van begin af aan geweldig of ruk, maar ook als een diesel een paar km nodig hebben voor het lekker gaat.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Jou heb ik ook niet gezien. Gebied was ook niet het makkelijkst om te lopen. Relatief heuvelachtig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Quoi het volgende:
Snel berichtje: heb erg makkelijk en fijn gelopen! Had achteraf meer voluit kunnen gaan, kennen jullie dat? Tijd: 30:59. Beeeeeeetje tegenvallend, want het voelde zo goed! Maar had dit eigenlijk niet durven dromen een tijdje terug, zo'n snelle fijne race.
@WhiteCowboy: ik heb je niet gezien!! Besef me nu ook dat ik in mijn ooghoek naar 461 uitkeek ipv 261 :-D
Foto en stats volgen wel als ik thuis ben...![]()
Was te verwachtenquote:die vorige 10 waren zondagmiddag (Singelloop
)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lol. Ik dacht dat SEMTEX een man was. (geen idee waarom)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoe?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Lol. Ik dacht dat SEMTEX een man was. (geen idee waarom)Ja doei.![]()
Ik denk steeds dat slacker een vrouw is, maar dat is juist een manquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Lol. Ik dacht dat SEMTEX een man was. (geen idee waarom)![]()
![]()
Gelukkig hebben we op Endomondo nu een topic waarbij we kunnen zien wie wie is, want het duizelde mij ook wel eens in dit topicquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Lol. Ik dacht dat SEMTEX een man was. (geen idee waarom)
Geen idee waarom ik dat dacht. Zit meestal op mobiel. zat nu vrouwendingetje op de pc voor de posts.En nog mooi ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Inderdaad *kuch* usericoonquote:
Op mobiel kan je het tegenwoordig ook zienquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Geen idee waarom ik dat dacht. Zit meestal op mobiel. zat nu vrouwendingetje op de pc voor de posts.En nog mooi ook
Roze of blauw randje aan de post
Dat zie ik nu ook ja...wist ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op mobiel kan je het tegenwoordig ook zien
Roze of blauw randje aan de post
OMGquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op mobiel kan je het tegenwoordig ook zien
Roze of blauw randje aan de post![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dat ga ik doen ja! Grrr, schiet nou op met door uitslag!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik ben al 4 uur geleden gefinished!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
uitslagen.nl
22 Sjoerd Spring in 't Veld 80 51:57![]()
![]()
Ecosia
Yheah!!!
Ik ben al op weg naar de maan![]()
Trips to the Moon: 0.001
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Jumparound het volgende:
uitslagen.nl
![]()
Well done, sir!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Jumparound het volgende:
uitslagen.nl
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Jumparound het volgende:
uitslagen.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoeveel burgers heb je al burned?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yheah!!!
Ik ben al op weg naar de maan![]()
Trips to the Moon: 0.001![]()
hmm, weet iemand hoe ik 1 punt met bepaalde tijd en plek kan toevoegen aan een gpx?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik al 138quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En hoeveel burgers heb je al burned?
Ecosia
Belangrijker: hoe heb je gelopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jou heb ik ook niet gezien. Gebied was ook niet het makkelijkst om te lopen. Relatief heuvelachtig.![]()
39quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En hoeveel burgers heb je al burned?
Dat krijg je als je steeds in de rondte aan het springen benquote:
Hoeveel kcal is 1 burger? Ik zie alleen maar kcal bij m'n garminquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En hoeveel burgers heb je al burned?![]()
![]()
Geen idee, maar ik heb volgens Endomondo 9600 kcal verbrand en daarmee 17 burgersquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is 1 burger? Ik zie alleen maar kcal bij m'n garmin![]()
![]()
O ik heb dan ongeveer 8 burgers verbrand denk ik (sinds begin september).quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb volgens Endomondo 9600 kcal verbrand en daarmee 17 burgers![]()
Ik gok 500quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is 1 burger? Ik zie alleen maar kcal bij m'n garmin
Het is nog iets meer trouwens... tussen de 500 en 550, als ik het even uitreken op basis van mijn eigen burgers (52 stuks, 28.143 kcals).quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een grote burger trouwens, mijn burgers zijn normaal 'maar' 250 kcal
Die burger zal wel broodjes + vlees + kaas + garnering + saus zijn. Ofzo
Een big mac is maar 495, dus een XL big mac denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is nog iets meer trouwens... tussen de 500 en 550, als ik het even uitreken op basis van mijn eigen burgers (52 stuks, 28.143 kcals).
Die burger zal wel broodjes + vlees + kaas + garnering + saus zijn. Ofzo![]()
![]()
Van een van de werknemers van Endomondo;quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is 1 burger? Ik zie alleen maar kcal bij m'n garmin
Eva EMPLOYEE
Eva (Community Manager) 1 year ago
Hi,
you need to burn more than 500 calories to burn 1 burger
Cheers, Eva
https://getsatisfaction.c(...)_burned_showing_as_0
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.quote:
http://connect.garmin.com/activity/230975960
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.![]()
quote:
Sterker nog:quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Van een van de werknemers van Endomondo;
Eva EMPLOYEE
Eva (Community Manager) 1 year ago
Hi,
you need to burn more than 500 calories to burn 1 burger
Cheers, Eva
https://getsatisfaction.c(...)_burned_showing_as_0
quote:Keep burning, it needs to be over 540![]()
Have fun tracking,
Eva♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.
quote:
Klinkt goed! En netjes onder de 2 uur. Volgens mijn Garmin was het ook langer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.
Eens. Supermooie loop, aanrader!![]()
challenge voor volgend jaar om in een jaar tijd 333 burgers te verbranden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
klopt maar 333 burgers is zo'n 2000kmquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan alleen bij endomondo niet zien hoeveel burgers je in een bepaalde periode hebt verbrand.
Maak er dan 365 vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
challenge voor volgend jaar om in een jaar tijd 333 burgers te verbranden.![]()
Iedere dag 1![]()
Dat hangt weer af van je gewichtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt maar 333 burgers is zo'n 2000km
dat is inderdaad een leuke !!quote:
wel een pittige afstand...kom dan grofweg uit op 2200km per jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
er is voor mij maar een sportquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
goeie vraag...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef winterstorm666 het volgende:
waar de de heer sexy eigenlijk gebleven?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Maar ik ga mijn klamme lappen opzoeken![]()
![]()
![]()
truste MoBlo!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dromen van records...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nog maar een trail uitgezocht als voorbereiding op de Luxmore Grunt, plan is 3 x off road HM en dan 2 weken taperen voor de Grunt zelf... ik kan echter alleen als het slecht weer is omdat ik bij goed weer werkverplichtingen heb dus...vingers crossed.
http://www.trailseries.co.nz/race-information
race 1 uiteraard.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
voor alle morgenrenners....
quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Weet ik gelijk weer waarom ik geen morgenrenner ben.. Alles voor 10.00 daar hou ik niet vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik HAAT vroeg rennen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Als ik het kan vermijden doe ik het ook liever niet. In ieder geval niet als ik daarna nog moet gaan werken. Dan loop ik de hele tijd te denken aan alle dingen die ik nog moet doen. Trein halen en zo. Niet relaxed. Dus als het niet anders kan, ren ik wel 's ochtends, maar liever niet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat eigenlijk wel een beetje. Al hoef ik dan geen trein te halen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik het kan vermijden doe ik het ook liever niet. In ieder geval niet als ik daarna nog moet gaan werken. Dan loop ik de hele tijd te denken aan alle dingen die ik nog moet doen. Trein halen en zo. Niet relaxed. Dus als het niet anders kan, ren ik wel 's ochtends, maar liever nietF means you're fucked![]()
Same here.. Wil juist lekker ontspannen rennen, heb nog niks ontdekt wat ontspannen is waarvoor ik eerder m'n bed uit moetquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk wel een beetje. Al hoef ik dan geen trein te halen...![]()
![]()
Ik vind 's morgens rennen echt heerlijk. Maar als je werkt is het kut inderdaad. Zo ben ik aan mijn shinsplints gekomenAls je werkloos wordt heb je opeens tijd zat om 's morgens te lopen en wordt elke run minimaal 10KM.
![]()
Wat is een beetje goed merk hardloop schoenen. En waar kan je die vinden lokale boer en aktiesport hebben alleen maar van die shit kwaliteit![]()
![]()
Het is hier tegen het vriespunt aan, dat is ook wel lekker lopen denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ga eens naar een speciaalzaak als runnersworld of run2day. Daar hebben ze alles wat je nodig hebt. Ze meten je schoenen daar aan door middel van videobeelden die ze in de winkel makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:56 schreef MarkBroflovski het volgende:
Wat is een beetje goed merk hardloop schoenen. En waar kan je die vinden lokale boer en aktiesport hebben alleen maar van die shit kwaliteit
Dat. Iedereen heeft andere voeten en behoeftes. Wat voor mij qua model/merk prima zit kan voor jou een ramp zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga eens naar een speciaalzaak als runnersworld of run2day. Daar hebben ze alles wat je nodig hebt. Ze meten je schoenen daar aan door middel van videobeelden die ze in de winkel makenJa doei.![]()
Die doet nog steeds hardlopen samen met zijn hardloopmaatje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef winterstorm666 het volgende:
waar de de heer sexy eigenlijk gebleven?
Hij vind het hier alleen te hard gaan met deze topicreeks.
En aangezien hij Nike+ heeft, gebruikte hij Endomondo niet meer.
Maar het gaat goed met hem.![]()
Prachtig gebied ja, ik kom er vaak! Lijkt me erg mooi om er te lopen ook, misschien volgend jaar als we er weer gaan kamperen eens een rondje maken daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.![]()
![]()
alleen 100 Euro voor paar hardlopen schoenen is dat normaal of kan je op die van 200 sneller lopen ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga eens naar een speciaalzaak als runnersworld of run2day. Daar hebben ze alles wat je nodig hebt. Ze meten je schoenen daar aan door middel van videobeelden die ze in de winkel maken![]()
Als je schoenen maar duur genoeg zijn, loop je vanzelf een wereldrecordquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:13 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
alleen 100 Euro voor paar hardlopen schoenen is dat normaal of kan je op die van 200 sneller lopen ?F means you're fucked![]()
Zaterdag gaat trouwens lukken Yur. Moet alleen wel start to run afzeggen, maar dat komt wel goed.
Hoe laat en waar spreken we af?![]()
Gezellig! Nadere info volgt in een PMquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:26 schreef Arquero het volgende:
Zaterdag gaat trouwens lukken Yur. Moet alleen wel start to run afzeggen, maar dat komt wel goed.
Hoe laat en waar spreken we af?
Beste YUR...is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden om sneller te zijn dan die gozer van Bolt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je schoenen maar duur genoeg zijn, loop je vanzelf een wereldrecord'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
450 euro, dan ren je echt fantástisch!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Beste YUR...is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden om sneller te zijn dan die gozer van Bolt?![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
450 euro, dan ren je echt fantástisch!![]()
![]()
Ja doei.![]()
Kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:13 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
alleen 100 Euro voor paar hardlopen schoenen is dat normaal of kan je op die van 200 sneller lopen ?Ja doei.![]()
Ik zou gaan voor deze schoenen, gegarandeerd succes!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Beste YUR...is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden om sneller te zijn dan die gozer van Bolt?![]()
![]()
Ik denk dat we de vraag van MarkBro allemaal een beetje verkeerd opgevat hebben.
Ik denk dat hij wil weten of er nu echt grote verschillen zitten tussen schoenen van 100 en die van 200 euro.. (ja echt, dat denkt ikke) en dit soort antwoorden jagen alleen weer een beginner weg .. en das niet lief.
Mark; Schoenen van 100 kunnen even goed als die van 200 zijn. Hoeft echter niet. Soms zit het verschil in comfort, soms in afwerking, soms in kleurtjes, maar soms ook in demping, materiaal etc.
Dus: Laat naar je voeten en je manier van lopen kijken, en laat je dan adviseren over een paar schoenen en ga uit van ruim 100 euro, dan zit je aardig ok. Wil je echter liever met glitters voor 200e, moet je dat vooral doen.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
I see a world record coming my way...!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
450 euro, dan ren je echt fantástisch!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
even terugkomend op Mark's vraag, ik denk dat iedere goede hardloopzaak een beginnende loper voor 100 euro een goed passend paar schoenen zou kunnen aanmeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:14 schreef Koepert het volgende:
Ik denk dat we de vraag van MarkBro allemaal een beetje verkeerd opgevat hebben.
Ik denk dat hij wil weten of er nu echt grote verschillen zitten tussen schoenen van 100 en die van 200 euro.. (ja echt, dat denkt ikke) en dit soort antwoorden jagen alleen weer een beginner weg .. en das niet lief.
Mark; Schoenen van 100 kunnen even goed als die van 200 zijn. Hoeft echter niet. Soms zit het verschil in comfort, soms in afwerking, soms in kleurtjes, maar soms ook in demping, materiaal etc.
Dus: Laat naar je voeten en je manier van lopen kijken, en laat je dan adviseren over een paar schoenen en ga uit van ruim 100 euro, dan zit je aardig ok. Wil je echter liever met glitters voor 200e, moet je dat vooral doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sowieso gewoon zeggen "Hoi, ik wil schoenen en dit is ongeveer mijn budget (want arme student)."
Maar man man manwat ben ik verliefd op mijn Brooksjes
geen blaren meer
![]()
Ja doei.![]()
Ik heb toen ook verschillende schoenen geprobeerd en getest, voor mij was het merk Brooks totaal onbekend maar direct dat ze aangingen vond ik ze als gegoten zitten. Liepen het beste en lekkerst.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
your are preaching to the converted herequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso gewoon zeggen "Hoi, ik wil schoenen en dit is ongeveer mijn budget (want arme student)."
Maar man man manwat ben ik verliefd op mijn Brooksjes
geen blaren meer
Brooks is ook een echt loopmerk, heeft nooit mee gedaan aan de drang om zich op de casual markt te storten zoals bjiv. Nike maar is trouw gebleven aan waar ze al bijna 100 jaar goed in zijn...loopschoenen makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb toen ook verschillende schoenen geprobeerd en getest, voor mij was het merk Brooks totaal onbekend maar direct dat ze aangingen vond ik ze als gegoten zitten. Liepen het beste en lekkerst.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mogge,
Vanavond les 21/Evy met als klapper 12 minuten aan 1 stuk![]()
Eerst mentaal voorbereiden tijdens de koffie
Niemand van mijn hardloopvriendjes trouwens die een nieuwe router nodig heeft, of een mooi radio/dvd/navigatiesysteem voor in de auto. Of een homeplug?
Ik heb een Suunto Ambit nodig namelijk.![]()
niet mn beste foto, maar toch wel aardig
Ecosia
Een tight vraag, hoe is de pasvorm van tights ?
Ik kan me er weinig van voorstellen hoort het echt strak te zitten lichte druk ?
En is de maatvoering te vergelijken met gewone trainingsbroeken of zit er vaak verschil in?
Hoe zit het bij je klokkenspel ? strak? los ? zit er padding in ?![]()
Kan je beter een boxer of een slip eronder dragen ?
Ik vind m wel geslaagd eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef Jumparound het volgende:
niet mn beste foto, maar toch wel aardig
[ afbeelding ]
Geen idee, ik draag andere broekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik kan me er weinig van voorstellen hoort het echt strak te zitten lichte druk ?
En is de maatvoering te vergelijken met gewone trainingsbroeken of zit er vaak verschil in?
quote:Ja maar het is voor hardlopen niet voor zwemmen
een gewone tight (dus geen compressietight) zit comfortabel rond je benen maar zeker niet strak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De maatvoering is zoals bij de meeste kleding in M-L-XL etc.
wat betreft je edele delen, als je een echte fokker bent met bovengemiddelde afmetingen dan zal het krap zitten maar ove rhet algemeen zit het niet anders dan bij een slip.
Wat er onder te dragen..., ik zelf draag een tight met binnenbroek er in dus wat dat betreft kan ik je geen antwoord geven maar ik denk dat bijv. een boxer niet erg comfortabel zit.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad ja! Was me nog niet opgevallenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat heeft die voor je eng dunne beentjes.
Ecosia
Ecosia
en mocht je overwegen een tight aan te schaffen, hou goed rekening met de dikte... ik vind de meeste tight al snel te warm in te lopen.
Het er zelden een aan, alleen bij regen en koude wind....een combinatie waarbij de benen snel afkoelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik weet ook niet welke maat ik moet bestellen hoor, maar dat weet ik nooit met kleding. Raar lijf.Ja doei.![]()
Wat loopt die blauwe op 12:12 apartquote:![]()
![]()
ik vind een tight wel lekker zitten, geen gefladder van broeken enzo... mij bevalt het prima (zowel kort als lang)quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
en mocht je overwegen een tight aan te schaffen, hou goed rekening met de dikte... ik vind de meeste tight al snel te warm in te lopen.
Het er zelden een aan, alleen bij regen en koude wind....een combinatie waarbij de benen snel afkoelen
Oh, en die dames in hele korte tights
Ecosia
o wacht even, je hebt gelijk Jump, er zijn natuurlijk ook nog korte tights!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik vind een tight wel lekker zitten, geen gefladder van broeken enzo... mij bevalt het prima (zowel kort als lang)
Oh, en die dames in hele korte tights
maar die heb ik niet dus dat kwam ook niet in mij op.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn korte broeken zijn 2-in-1 shorts. Zien eruit als gewone shorts, maar er zit een tight in.
Mijn lange broeken zijn pants (trailpants, terrainpants, trackpants...ieder merk noemt ze net even anders). Zitten echt superlekker, en vallen qua wijdte tussen een tight en een trainingsbroek in. Met name onder zijn ze wat strakkerF means you're fucked![]()
Thanks voor de input!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het er zelden een aan, alleen bij regen en koude wind....een combinatie waarbij de benen snel afkoelen
Waar ik woon staat vaak 5 beaufort of meer vandaar dat ik denk dat het nodig is.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Voor jou zijn het huisbroekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef YUR het volgende:
Mijn korte broeken zijn 2-in-1 shorts. Zien eruit als gewone shorts, maar er zit een tight in.
Mijn lange broeken zijn pants (trailpants, terrainpants, trackpants...ieder merk noemt ze net even anders). Zitten echt superlekker, en vallen qua wijdte tussen een tight en een trainingsbroek in. Met name onder zijn ze wat strakker.
![]()
Dus moet ik voor de campingsmoking gaanquote:
Ik ga aanstaande zaterdagmiddag na onze Kijduin-goodmorning-duinenrun-inclusief-koffie-en-thee nog meedoen aan een 10KM loopje in hetzelfde duingebied. Niet voluit, maar lekker meehobbelen met wat groepsgenoten. Lekker trainen
Die aanmelding voor de bikkelloop, moet je dan een bewijs van echtheid hebben voor het hebben van een bal?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zaterdag is er ook een duinloop hier in Katwijk (2-5-10km). Begint rond 10.30u, dus die kan je misschien ervoor ook nog even meepakken YUR![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef AlexN het volgende:
Zaterdag is er ook een duinloop hier in Katwijk (2-5-10km). Begint rond 10.30u, dus die kan je misschien ervoor ook nog even meepakken YUR
yup, showen. Aan de organisatie...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
Die aanmelding voor de bikkelloop, moet je dan een bewijs van echtheid hebben voor het hebben van een bal?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb veel over voor hardlopen maar 1 testikel laten verwijderen gaat me iets te verquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
Die aanmelding voor de bikkelloop, moet je dan een bewijs van echtheid hebben voor het hebben van een bal?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik heb veel over voor hardlopen maar 1 testikel laten verwijderen gaat me iets te verIk vroeg me ook al af om wat voor een bal het ging
![]()
![]()
Aan dat filmpje waar jij op staat is te zien dat sommige die bal vlak voor de loop eraf hebben gehakt/gesneden. Wat liepen ze moeilijk zeg... ! Jij niet he, jij hebt 'm voortijdig eraf laten halen, bikkel!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: