SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-10-2012 23:32:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
deze bazin verdient een quote!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
GPS fuckupje.... mijn snelste km-tijd staat ook nog steeds door zoiets. Mijn uitdaging is om die nu hardlopend te verbeterenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"1 km 0m:59s"
Zit zij stiekem in de auto ofzo?
F means you're fucked![]()
Boerenontbijt, strakblauwe lucht, zon, dauw. Ofwel: de Veluwe ligt er mooi bij voor een loopje vandaag!
En mijn kuiten voelen de fietstocht van gister :-D![]()
Zo, dat was een lekker rondje van 6+km
-edit- de afzettingen en borden voor de schollebosloop stonden al klaar![]()
Veel plezierquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Quoi het volgende:
Boerenontbijt, strakblauwe lucht, zon, dauw. Ofwel: de Veluwe ligt er mooi bij voor een loopje vandaag!
En mijn kuiten voelen de fietstocht van gister :-Dquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, dat was een lekker rondje van 6+km
Ik ga vanavond weer, de 4e keer deze weekVolgende week minder tijd dus moet alvast even vooruit lopen
![]()
![]()
Manmanman, wat was het heerlijk. het was 8 graden, maar toch kort-kort weggegaan. Het zonnetje scheen immers en wtf, ik ga hardlopen, ik krijg het vanzelf wel warm. Kilometertje gelopen en in de polder. Daar was het een soort van hof van Eden. Mist van verdampend rijp uit de sloten. Supergroene natuur. Geweldig genoten.
Lekker gelopen ook, op het gemak, 11km gedaan.
http://www.endomondo.com/workouts/lcHjBwMoI2gZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik wil het niet weer met je eens zijn Mossel maar dat klinkt als een fantastisch rondje!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:12 schreef mosselmossel het volgende:
Manmanman, wat was het heerlijk. het was 8 graden, maar toch kort-kort weggegaan. Het zonnetje scheen immers en wtf, ik ga hardlopen, ik krijg het vanzelf wel warm. Kilometertje gelopen en in de polder. Daar was het een soort van hof van Eden. Mist van verdampend rijp uit de sloten. Supergroene natuur. Geweldig genoten.
Lekker gelopen ook, op het gemak, 11km gedaan.
http://www.endomondo.com/workouts/lcHjBwMoI2g'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb vandaag al een maand niet hardgelopen en ook niet echt op mijn eten gelet.
Het is onwijs druk op de zaak en zit ook in de fase om met mijn huidige job te stoppen.
Daarnaast is mijn vriendin ontslagen maar die heeft sinds afgelopen maandag gelukkig wel een andere functie.
Ook is het momenteel een zooitje in huis want ik ben zelf de keuken aan het vervangen en dat is niet echt plug & play.
Mogen geen excuses zijn maar ik heb echt totaal geen energie mee, ik ben soms blij als ik even kan relaxen.
Vannacht goed geslapen en morgen ben ik vrij om ook weer verder te gaan met de keuken, ik ga vanavond Evy weer oppakken.
Anders kan ik straks weer helemaal opnieuw beginnnen
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
in ieder geval succes Junkie en hopelijk vind je de energie om het hardlopen weer op te pakken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weer lekker 6,5 km gelopen. Was echt weer lekker.... Nog nooit zoveel lopers op mijn route tegen gekomen trouwens. En yes, 1 ingehaald. De rest liep allemaal de andere kant op
Heb me alvast ingeschreven voor Mud Masters volgend jaar![]()
![]()
Ik ga zo ff een rondje, vandaag uit eten met mijn Indische schoonmoeder bij de Chinees, dus heeft het ook een functie+ mijn heupen voelen een stuk beter, Ik ga die hakken negeren tot na de zevenheuvelenloop.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
hahaha Semmie jij slimmert, alvast op voor lopen voor het bunkeren...weet niet of het zo werkt maar het geeft iig een goed gevoel!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo net de voorregistratie van mudmasters gedaan.
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
die voorregistratie een jaar uit is wel handig bij het maken van een budget voor een goede organisatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tot straks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:44 schreef Quoi het volgende:
En mijn kuiten voelen de fietstocht van gister :-D![]()
![]()
even wat heel anders.... ik kwam net zijn naam tegen op een ander topic maar wat is eigenlijk met Aldo de rennende indiaan gebeurt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
goed gevoel Cowboy?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou zeggen: stuur een DMquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
even wat heel anders.... ik kwam net zijn naam tegen op een ander topic maar wat is eigenlijk met Aldo de rennende indiaan gebeurt?![]()
![]()
pppffffffffff, das wel erg veel moeitequote:
ik hoopte op een panklaar antwoord'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
balen, hoop dat het goed uitpakt voor je!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar we zien wel hoe het gaat lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: