SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thuis is m'n virtuele machine en ik heb alleen maar Unix stuff, geen enkel ijzer met Windows en/of Mac... Alleen m'n ouders hebben dat spul.quote:
Lijkt een bekend probleem tho:
https://forums.garmin.com(...)re-from-2-70-to-2-80In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
eerst je huiswerk niet goed doen en nu, na afloop, piepen als je een onvoldoende krijg...zo werkt het niet he!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
omkleden en wegwezen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik mag morgen ook weerde pijn in m'n rechterbeen/heup lijkt goed te zijn weggetrokken, eindelijk, dus ik heb er zin in! Hopelijk regent het morgen net zo lekker als nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aha! Soft reset uitgevoerd, vervolgens opnieuw de firmware gedownload en toen.. hopflop, 2.8.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nu slapen, 6 uur de wekker, 7 uur de auto richting Amsterdam en dan 8.30 in Vijfhuizen voor een dagje blubberhappen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Doe je een voor en na foto?of laat je die iemand maken?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Denk dat ze wel gemaakt worden, maar dat is nog afwachtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Doe je een voor en na foto?of laat je die iemand maken?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mag morgen ook weerde pijn in m'n rechterbeen/heup lijkt goed te zijn weggetrokken, eindelijk, dus ik heb er zin in! Hopelijk regent het morgen net zo lekker als nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes Slack!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien ga ik koekeloeren bij mudmasters
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zo, de uitslag van de Asselse 2 mijl staat inmiddels online: http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2012100519403
Deze week had ik niet meer gelopen vanwege lichte knieklachten. Vandaag had ik hier gelukkig geen last meer van en ook na afloop van de wedstrijd niet. Extra rust heeft dus goed geholpen![]()
Het parcours was gemeen zwaar vanwege het vals plat.
Door mijn verslechterde conditie moest ik ook nog 2 korte wandelpauzes inlassen, maar veel tijd ben ik hierdoor niet verloren. Op het laatst heb ik namelijk nog wat tijd goed gemaakt door te versnellen.
Het niveau van de deelnemers was opvallend hoog voor zo'n kleine wedstrijd. Van de 96 deelnemers kwam ik pas als 80e over de streep, maar met een tijd van 16:17 ben ik ruim onder de 17 minuten gebleven, wat voor mij op dit moment prima is
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 06-10-2012 00:17:26 ]![]()
quote:![]()
Is het niet zo dat hoe kleiner/onbekender de loop dat er relatief gezien meer echte liefhebbers lopen dus meer ervaren? dat zou de betere tijden kunnen verklaren
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee, mijn conditie is gewoon niet goed genoeg op dit moment. De komende maanden ga ik weer rustig verder trainen. De 7heuvelenloop sla ik dit jaar over en bewaar ik voor een moment dat het lopen gemakkelijker gaat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Is het niet zo dat hoe kleiner/onbekender de loop dat er relatief gezien meer echte liefhebbers lopen dus meer ervaren? dat zou de betere tijden kunnen verklaren![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uqkpc9pWqk0
lekker getrailed..... sneew, twee graden, twee keer een 160meter klim via een track die op sommige plekken spekglad was door de regen,gladde boomwortels en modder dus het dalen ging af en toe langzamer dan het stijgen..
echt super...en mijn nieuwe Pure Grit's meteen laten weten waarvoor ik ze gekocht heb....
trail running..... mudmasters for runners!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
in mijn ervaring wel in ieder geval.... met 20 man aan de start is voor mij heel gewoonquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Is het niet zo dat hoe kleiner/onbekender de loop dat er relatief gezien meer echte liefhebbers lopen dus meer ervaren? dat zou de betere tijden kunnen verklaren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
just because it is weekend!!
happy running everybody!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 06-10-2012 07:05:10 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen! Het ziet er niet naar uit dat het snel droog gaat worden
* YUR gaat zich klaar maken voor een lange duurloopF means you're fucked![]()
veel plezier YUR!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tijd voor loopgroep in de regen. Eens kijken hoeveel er komen opdagen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Have fun Slacker vandaag, je hebt er perfect modderweer voor![]()
Ik werd wakker net, heb m'n loopkleren aan getrokken en alles. Kom ik uit de slaapkamer, heeft Mr Guppy een heel ontbijt gemaakthet rennen moet maar even wachten!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik werd wakker net, heb m'n loopkleren aan getrokken en alles. Kom ik uit de slaapkamer, heeft Mr Guppy een heel ontbijt gemaakthet rennen moet maar even wachten!
En nog een haas op het einde van de trainingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/uqkpc9pWqk0
lekker getrailed..... sneew, twee graden, twee keer een 160meter klim via een track die op sommige plekken spekglad was door de regen,gladde boomwortels en modder dus het dalen ging af en toe langzamer dan het stijgen..
echt super...en mijn nieuwe Pure Grit's meteen laten weten waarvoor ik ze gekocht heb....
trail running..... mudmasters for runners!!![]()
Schone trail schoenen kunnen niet dus goed gedaan!
Zal ik mijn camera meesleuren naar mudmasters?
Is wel coolquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zal ik mijn camera meesleuren naar mudmasters?maar of het droog gaat worden...?
niet zo erg maar de nieuwigheid is er wel vanafquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En nog een haas op het einde van de training![]()
Schone trail schoenen kunnen niet dus goed gedaan!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet zo erg maar de nieuwigheid is er wel vanaf
[ afbeelding ]
Nee het regent hier al urenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is wel coolmaar of het droog gaat worden...?
![]()
Wel gaaf voor de deelnemers![]()
Hier ook en het gaat voorlopig nog niet stoppenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee het regent hier al uren![]()
Wel gaaf voor de deelnemers![]()
het uitstellen van m'n loopje is dus niet zo'n drama
Zonde, maar het hoort bij de sport!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet zo erg maar de nieuwigheid is er wel vanaf
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Neuh, zonde is als ze werkloos in de kast staan! Ze moeten gebruikt worden
Ook waar, zeker. Maar als ze zo nieuw zijn..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Neuh, zonde is als ze werkloos in de kast staan! Ze moeten gebruikt wordenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kustmarathon vandaag!
Lekker Zeeuws weertje, wind, regen. Soms is het goed als je zelf niet hoeft te lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oeh, ook pittig weer voor een marathon!! Heel veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:11 schreef mosselmossel het volgende:
Kustmarathon vandaag!
Lekker Zeeuws weertje, wind, regen. Soms is het goed als je zelf niet hoeft te lopen
Zeker als je toch al over de stormvloedkering moet en over stranden en duinopgangen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeh, ook pittig weer voor een marathon!! Heel veel plezier in ieder gevalZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou, respect hoor, voor al die mensen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeker als je toch al over de stormvloedkering moet en over stranden en duinopgangen.
Zo, rustdag 4.
Morgen 10k in hoogeveen, ik ben benieuwd!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Het weer trekt al bij
bussum wordt al droog met blauwe lucht!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Het goede nieuws is, ik heb mijn hardloopschoenen aangetrokken en ben gaan joggen.
Het slechte nieuws is dat het na 1.5 km toch mn voet op ging spelen. Ik ben bang dat ik het weer meer kapot zou gaan maken dus rondje op 2 km afgeblazen.
Voel mij lekker want ik heb de wind kunnen voelen, ook al heb ik de helft van mijn schema moeten inleveren. (maximaal 3 minuten loop interval) .
Moet gewoon rustig aan blijven doen en niks willen forceren ook al is dat verleidelijk om te doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kleine moest voetballen, koud langs de kant.
Denk dat ik de volgende keer m'n loopkleren aantrek en rondjes om het veld ga rennen![]()
![]()
toch good busy!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:32 schreef linebear het volgende:
Heb ook weer gelopen, ging niet echt super lekker. Maar ja, toch wel weer 6,5 km gelopen.
Ja doei.![]()
Iemand tips over wat te eten voor een 10k loop? De start is pas om 4 uur morgen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gewoon stevig brunchenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Jumparound het volgende:
Iemand tips over wat te eten voor een 10k loop? De start is pas om 4 uur morgen...heb ik ook gedaan toen mijn 10km startte om 16:30 uur
Duurloopje in the pocket
Stukje moeten wandelen door het bos, want de groep achtte het onmogelijk om daar te rennen
Op-een-na-grootste afstand ooit gelopen door mij. Laatste 3 kilometer ofzo in mn eentje gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/s7v3cXrsQrAF means you're fucked![]()
Bah. Donderdag ging het lopen al niet, gisteren ging krachttrainen al kut (rare twitch in mijn onderarm) . Denk dat het toch even teveel is om 6 van de 7 dagen te sporten. Maar even een weekje deloaden op de sportschool en weekje 5 opnieuw rustig hardlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij onze loopgroep was het wat rustiger dan normaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:04 schreef GDPP het volgende:
Tijd voor loopgroep in de regen. Eens kijken hoeveel er komen opdagenWaar loop je?
F means you're fucked![]()
Wat een afstand YUR
Ook hier lekker gelopenDuurloop werd ingekort naar 70 min ivm de regen mietjes.. , maar het ging soepel. Mochten klein stukje versnellen, altijd lekker
http://www.endomondo.com/workouts/pKKMsWP4Th8![]()
Pussiesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
Ook hier lekker gelopenDuurloop werd ingekort naar 70 min ivm de regen mietjes.. , maar het ging soepel. Mochten klein stukje versnellen, altijd lekker
http://www.endomondo.com/workouts/pKKMsWP4Th8regen is toch lekker!!
Ik ga zo ook maar eens, ontbijt is nu wel genoeg gezakt
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef YUR het volgende:
Duurloopje in the pocket
Stukje moeten wandelen door het bos, want de groep achtte het onmogelijk om daar te rennen
Op-een-na-grootste afstand ooit gelopen door mij. Laatste 3 kilometer ofzo in mn eentje gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/s7v3cXrsQrA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wezen kijken bij MudMasters![]()
![]()
![]()
Gaaf evenement volgende keer ben ik deelnemer![]()
*
* Mits ik fit ben natuurlijk![]()
Het was echt wel zwaar met het kruipen zuigende blubber en vele malen door de sloot heen![]()
Foto's komen vanaaf
Goed bezig weer allemaal, inmiddels breekt hier de zon door, dus ik ga zo rond half 4 even lekker lopen door de bossen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vandaag hard aan het werk, maar oh, wat kan ik me verheugen op een lekker stuk lopen morgen. Even mijn hoofd leeg rennenDa's hard nodig
![]()
Dus ik kan er nog twee weken van genieten dat ik een snellere HM tijd heb staan dan jijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef YUR het volgende:
[..]
ThanksWas mn laatste lange duurloop voor de HM over 2 weken
![]()
Daarna is dat definitief verleden tijd.....![]()
Heb ook even gekeken. Het leek wel filelopen daar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wezen kijken bij MudMasters![]()
![]()
![]()
Gaaf evenement volgende keer ben ik deelnemer![]()
*
* Mits ik fit ben natuurlijk![]()
Het was echt wel zwaar met het kruipen zuigende blubber en vele malen door de sloot heen![]()
Foto's komen vanaaf
En dan die mensen die tot aan hun borst in het water staan te kleumen want er kunnen maar twee mensen tegelijk de hindernis tegelijk nemen, dus de rest staat te wachten. Misschien volgend jaar de boel iets verbreden?![]()
Dat was inderdaad wel een bottleneck...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook even gekeken. Het leek wel filelopen daar.
En dan die mensen die tot aan hun borst in het water staan te kleumen want er kunnen maar twee mensen tegelijk de hindernis tegelijk nemen, dus de rest staat te wachten. Misschien volgend jaar de boel iets verbreden?
Het ding was veel te smal waardoor deze ook vaak kantelde.
Maar al doende leert men dus als het volgend jaar weer is zal het waarschijnlijk verbeterd zijn.
Ik denk wel dat het evenement volgend jaar weer komt het was in mijn ogen een succes!
Vind het ook hartstikke stoer hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een bottleneck...
Het ding was veel te smal waardoor deze ook vaak kantelde.
Maar al doende leert men dus als het volgend jaar weer is zal het waarschijnlijk verbeterd zijn.
Ik denk wel dat het evenement volgend jaar weer komt het was in mijn ogen een succes!
Hoop ook dat het volgend jaar weer komt![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef YUR het volgende:
Duurloopje in the pocket
http://www.endomondo.com/workouts/s7v3cXrsQrA
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wij waren ook maar met zijn zessen, terwijl we normaal toch zeker wel met 10+ zijn. Slappelingenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij onze loopgroep was het wat rustiger dan normaalWaar loop je?
. Ik loop in 't Gooi, vooral Bussum/Laren/'s-Graveland. Heide en bos
.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan ik dat maal 2,1 doen voor de Hm morgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Jumparound het volgende:
Iemand tips over wat te eten voor een 10k loop? De start is pas om 4 uur morgen...![]()
![]()
Ik heb ook een rondje gehobbeldhet was zwaar en warm, maar wel lekker.
Alleen blijf ik een blaar lopen aan m'n linkervoetdat is een irritatiefactortje... Eens even bedenken wat ik daar aan ga doen
Dan kan je jumparound wel eens tegenkomen. Die loopt daar ook vaak.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:32 schreef GDPP het volgende:
[..]
Wij waren ook maar met zijn zessen, terwijl we normaal toch zeker wel met 10+ zijn. Slappelingen. Ik loop in 't Gooi, vooral Bussum/Laren/'s-Graveland. Heide en bos
.
![]()
Voor een 10k gewoon goed ontbijten of lunchen en misschien een uur voor de start nog een banaan ofzo. Bij een halve marathon is vooraf drinken denk ik belangrijker dan eten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan ik dat maal 2,1 doen voor de Hm morgen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
bij mijn loopgroep was iedereen er gewoon vanmorgen....heb zelf nog geen loopjas en liep gewoon in en katoenen shirt...erg genieten van de warme douche na afloop!![]()
ik vind het altijd erg moeilijk om van te voren te eten.
ik heb namelijk erg vaak last van maagzuur en opgebazen buik.
ibs en maagklepje dat zijn werk niet goed doet.
zeker bij langere afstanden begin ik te merken dat mijn spieren leeg beginnen te raken omdat ik zover van te voren kan eten.
nu ook zit ik te .... met maagzuurproblemen ik geef het nog drie kwartier want wil echt lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/phGkLPNzAYI
mét hartslag
![]()
Interval training aan het doen zo te zien
Les 17 van Evyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Interval training aan het doen zo te zien
![]()
En ik ben helemaal blij met de 210 die ik van Griebus heb overgenomenSuper mooi ding!!
![]()
![]()
Leuk hequote:ik had niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou gaan vinden
![]()
Vanavond ga ik aan les 20/Evy beginnen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Leuk om te zien hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/phGkLPNzAYI
mét hartslag
![]()
en je gaat ook steeds verder lopen, binnenkort kun je een rondje doen in plaats van heen en weer!
Ja, daarvoor is dit rondje (heb ik de vorige les wel rond gemaakt) net nog ff te lang, dan moet ik te lang wandelen en dan koel ik zo af. Vanaf les 19 kan ik hem denk ik wel rond makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk om te zien heen je gaat ook steeds verder lopen, binnenkort kun je een rondje doen in plaats van heen en weer!
![]()
![]()
Gaaf he!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Leuk heik had niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou gaan vinden
![]()
Vanavond ga ik aan les 20/Evy beginnen.Zéker met gadgets en grafiekjes en zo
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gaaf he!Zéker met gadgets en grafiekjes en zo
![]()
Is ook een beetje uitvinden steeds. Ik denk soms 'shit, ik ben al bijna thuis, maar ik moet nog xx minuten'. En dan krijg je zulke rondjes, steeds nog een stukje er bij aan verzinnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daarvoor is dit rondje (heb ik de vorige les wel rond gemaakt) net nog ff te lang, dan moet ik te lang wandelen en dan koel ik zo af. Vanaf les 19 kan ik hem denk ik wel rond maken
http://www.endomondo.com/workouts/oOQA5KJRb28
Bij 5 dacht ik dus, 'hmmm ik ben er nog niet!'[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wie wil er een 21 km lopen over 2 weken? Ben nog niet bij de huisarts geweest maar de arts bij de EHBO-post zei 2-3 weken hersteltijd voor een pijnlijke (lees verrekte/gescheurde/anderzijd wat mis mee) knieband.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hey kan je kaartje niet zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook een beetje uitvinden steeds. Ik denk soms 'shit, ik ben al bijna thuis, maar ik moet nog xx minuten'. En dan krijg je zulke rondjes, steeds nog een stukje er bij aan verzinnen
http://www.endomondo.com/workouts/oOQA5KJRb28![]()
![]()
Nu wel?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mag ook wel als je Sonja Bakker heetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, en ik mis zomaar ineens 5 cm buik op de koop toe![]()
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wehehe gelukkig niet Bakker.. Maar heb wel vaak SAS dagenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag ook wel als je Sonja Bakker heet![]()
![]()
![]()
Klote manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:55 schreef slacker_nl het volgende:
Wie wil er een 21 km lopen over 2 weken? Ben nog niet bij de huisarts geweest maar de arts bij de EHBO-post zei 2-3 weken hersteltijd voor een pijnlijke (lees verrekte/gescheurde/anderzijd wat mis mee) knieband.![]()
Ik ga 21km niet redden, maar ik hoop dat iemand je kan helpen. En misschien valt het mee? /hoopt...
Hoe was MM verder?
Ik heb uit solidariteit net een moddermasker genomen na het rennen
VET ! oh nee juist nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]het is een ratjetoe ja
Komisch!
binnenkort maar weer eens uitbreiden, het kan wel weer bijna
Vorig jaar ben ik gestopt met hardlopen na pijnlijke schenen, de hele winter en voorjaar niks gedaan en de pijn was toen helemaal weg. Inmiddels weer een aantal weken aan het trainen maar nu komt de pijn bij de schenen weer opzetten.
Weet iemand of er 'speciale' schoenen zijn om dit te voorkomen? Heb ook een keertje die andere loopmanier geprobeerd (niet op de hak landen) maar dat bleek niet echt te werken bij mij.![]()
Heb je wel voldoende demping in je schoenen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:02 schreef Schild het volgende:
Vorig jaar ben ik gestopt met hardlopen na pijnlijke schenen, de hele winter en voorjaar niks gedaan en de pijn was toen helemaal weg. Inmiddels weer een aantal weken aan het trainen maar nu komt de pijn bij de schenen weer opzetten.
Weet iemand of er 'speciale' schoenen zijn om dit te voorkomen? Heb ook een keertje die andere loopmanier geprobeerd (niet op de hak landen) maar dat bleek niet echt te werken bij mij.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Het gaaf. Veeeeel modder, veel slootjes, veel mensen, meer modder en meer slootjes. Een irritante balk, veel pijn en uiteindelijk een finish waar het bier koud stond, de thermosdekentjes je warm hielden, de brandweer de modder van je lijf spoot en meer modder.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Loop je nu op schoenen die zijn aangemeten of niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:02 schreef Schild het volgende:
Weet iemand of er 'speciale' schoenen zijn om dit te voorkomen? Heb ook een keertje die andere loopmanier geprobeerd (niet op de hak landen) maar dat bleek niet echt te werken bij mij.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Beterschap!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:55 schreef slacker_nl het volgende:
Wie wil er een 21 km lopen over 2 weken? Ben nog niet bij de huisarts geweest maar de arts bij de EHBO-post zei 2-3 weken hersteltijd voor een pijnlijke (lees verrekte/gescheurde/anderzijd wat mis mee) knieband.
Kon je 'm wel uitlopen of ging dat niet?
Ja dus lees ik nu respect !![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 06-10-2012 17:28:38 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Schoenen zijn een aantal jaar geleden aangemeten en zijn best goede Asics...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:03 schreef Maraca het volgende:
Heb je wel voldoende demping in je schoenen?![]()
Op wat voor schoenen loop je nu? Er zijn namelijk niet echt 'speciale' schoenen, maar als je niet op de goede schoenen loopt, kun je ook last van je schenen krijgen... Of misschien zijn je schoenen versleten, kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:02 schreef Schild het volgende:
Weet iemand of er 'speciale' schoenen zijn om dit te voorkomen? Heb ook een keertje die andere loopmanier geprobeerd (niet op de hak landen) maar dat bleek niet echt te werken bij mij.
Either way, laat je wat schoenen betreft eens adviseren in een speciaalzaak (RunnersWorld, Run2day of een andere hardloopwinkel bij jou in de buurt). Zij maken een analyse van je looptechniek door middel van video, en zoeken de beste schoen bij jouw manier van lopen.
Ik had recent ook last van pijnlijke schenen. Nieuwe schoenen laten aanmeten en binnen twee loopjes was ik ervan afhet is geen wondermiddel, maar voor mij hielp het echt. Mijn oude schoenen bleken gewoon versleten.
Ook als schoenen een aantal jaren oud zijn, kunnen ze hun demping verliezen... Ik zou als ik jou was toch eens gaan kijken voor nieuwe schoenen, want van lang stilstaan worden ze niet beter.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:05 schreef Schild het volgende:
[..]
Schoenen zijn een aantal jaar geleden aangemeten en zijn best goede Asics...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En die Sizzler?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:03 schreef slacker_nl het volgende:
Het gaaf. Veeeeel modder, veel slootjes, veel mensen, meer modder en meer slootjes. Een irritante balk, veel pijn en uiteindelijk een finish waar het bier koud stond, de thermosdekentjes je warm hielden, de brandweer de modder van je lijf spoot en meer modder.
Te hard en te lang lopen kan ook een oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:02 schreef Schild het volgende:
Weet iemand of er 'speciale' schoenen zijn om dit te voorkomen? Heb ook een keertje die andere loopmanier geprobeerd (niet op de hak landen) maar dat bleek niet echt te werken bij mij.![]()
die heb ik geskipped. Met mijn waggel zou dat alleen al 4 uur duren. De enige die ik geskipped heb!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Respect hoor, toch! Die leek me best engquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
die heb ik geskipped. Met mijn waggel zou dat alleen al 4 uur duren. De enige die ik geskipped heb!
Thnx voor de adviezen in ieder geval. Zal volgende week eens naar Runnersworld gaan en mijn oude schoenen meenemen.![]()
Daarnaast zou ik wat TWC zegt ook meenemen. Heb je wel goed opgebouwd na je periode van stilzitten? Dat kan er ook mee te maken hebben[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, weer lekker gelopen door de bossen. Twee maal een fietsbrug gehad, dus ook nog de nodige meters omhoog gemaakt.
1h14m23s, 14,57km, 5:06min/km, 1045 cal.
Weer erg tevreden! Was overigens perfect loopweer; weinig wind, droog en zo af en toe een zonnetje
Net ook gelopen, http://www.endomondo.com/workouts/98076871, zoals Jor_Dii al melde, het is heerlijk loopweer. Hier aan de kust is er nog wel een flink briesje, maar het zonnetje overheerst en dan is zo'n windje best lekker. Ik merk dat ik nog steeds een beetje moet herstellen van dat griepje van 2 weken geleden, wellicht ook dat koutje wat nog steeds niet helemaal verdwenen is, maar na een paar metertjes stijgen bij een viaduct had ik gewoon de resterende 2/3 kilometer nodig om te herstellen.![]()
Leuk trouwens zo'n hartslagmeter. Ik ben wel tevreden met wat ik zaggemiddelde hr164, top was 180 en tijdens de wandelpauzes (2min) zakte dit heel mooi naar 134 of zo..
Veel minder in het rood gelopen dan ik dacht dus
![]()
![]()
1,7 km aan 1 stuk gelopen, en idd wat de rest ook zegt, wat een heerlijk weer. Nu snap ik eindelijk waarom mensen van (droge) herfst houden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Klinkt cool. Voor jou dan, mij niet gezien in die modder. Wel zuur van de blessure. Hopelijk gaat dat gauw beter.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:03 schreef slacker_nl het volgende:
Het gaaf. Veeeeel modder, veel slootjes, veel mensen, meer modder en meer slootjes. Een irritante balk, veel pijn en uiteindelijk een finish waar het bier koud stond, de thermosdekentjes je warm hielden, de brandweer de modder van je lijf spoot en meer modder.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En wat was de Kustmarathon mooi! Superweer gehad en bijna 2000 blije gezichten gezien van mensen die weer wat te drinken en/of een stuk banaan kregen na 36 kilometer. Dit is nog leuker dan zelf het drinken krijgen tijdens het lopen eigenlijk. Maar goed, zelf hardlopen is nóg leuker.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt heel tof mosselop deze manier heb je toch het gevoel dat je helemaal meegedaan hebt aan de marathon lijkt me!
Een beetje wel ja. En eigenlijk moet iedereen die wedstrijden loopt ook af en toe vrijwilligen, vind ik. Het is leuk en je weet zelf hoe blij je zelf al bent als er weer een waterpost is of iemand die je een medaille om de nek doet of iemand die even die auto op het kruispunt tegenhoudt. Dat kan je dus heel makkelijk terugdoen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Klinkt heel tof mosselop deze manier heb je toch het gevoel dat je helemaal meegedaan hebt aan de marathon lijkt me!
Heb 'm vandaag gelopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Leuk heik had niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou gaan vinden
![]()
Vanavond ga ik aan les 20/Evy beginnen.! Maar heb 'm wel wat verlengd, aangezien mijn mp3'tje hapert in de laatste 8 minuten (springt weer terug naar het begin) heb ik de eerste 5 + rust + 6 minuten daarna gelopen i.p.v. de 8 die in de les zit, en de 2 minuten rust als uitlooptijd geteld.
Yheeah![]()
![]()
Lekker gelopen![]()
Les 20/Evy dus 4 keer 8 minuten met tussendoor pauzes van 2 minuten.
Heerlijk loopweer ik was kort/lang maar had ook kort kort kunnen doen met name vanwege de lage windsnelheid dat scheelt toch veel met afkoelen.
Ik had wel een paar tempo dips maar kon mezelf toch weer herstellen.
http://www.endomondo.com/workouts/hIuU-qS-Eik
En wat blijkt 5 bekers binnen![]()
Ik kan nu 5 km in 38 minuten lopen.
Richt tijd voor de lvml is 45 minuten ivm zand en duinen en vooral drukte*
* Na het zien van de Mudmasters moet ik me denk ik voorbereiden op teleurstellende tijden...
Thanks voor de Peptalk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb 'm vandaag gelopen! Maar heb 'm wel wat verlengd, aangezien mijn mp3'tje hapert in de laatste 8 minuten (springt weer terug naar het begin) heb ik de eerste 5 + rust + 6 minuten daarna gelopen i.p.v. de 8 die in de les zit, en de 2 minuten rust als uitlooptijd geteld.
je hebt zeker de 2011 verzie de oude heeft 4 * 8 minuten bij les 20
Geen idee wat er mis mee is, maar hij kapt er mee en begint gewoon weer met "welkom"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]je hebt zeker de 2011 verzie de oude heeft 4 * 8 minuten bij les 20
. Morgen maar even les 21 voor luisteren voordat die ook mislukt is!
Goed bezig met 4x8! Dat is best pittig denk ik!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yheeah![]()
![]()
Lekker gelopen![]()
Les 20/Evy dus 4 keer 8 minuten met tussendoor pauzes van 2 minuten.
Heerlijk loopweer ik was kort/lang maar had ook kort kort kunnen doen met name vanwege de lage windsnelheid dat scheelt toch veel met afkoelen.
Ik had wel een paar tempo dips maar kon mezelf toch weer herstellen.
http://www.endomondo.com/workouts/hIuU-qS-Eik
En wat blijkt 5 bekers binnen![]()
Ik kan nu 5 km in 38 minuten lopen.
Richt tijd voor de lvml is 45 minuten ivm zand en duinen en vooral drukte*
* Na het zien van de Mudmasters moet ik me denk ik voorbereiden op teleurstellende tijden...
Thanks voor de PeptalkOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Balen, Slacker!
Beterschapen wel tof dat je de MM uitgelopen hebt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wie ben je dan op Endomondo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:20 schreef Debsterr het volgende:
Oh Nimby, ik kan je content niet zien.
Gevonden check je account evenquote:
Geluktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij was ik datDenk, even testen
Hatsjie!! *snif*
Gisteren kou gevat denk ik, nu iig hoestend, proestend, snotterend en benauwd in bed. Door dat grieperige en de hele week hebben moeten staan op m'n werk, zijn m'n benen ook gesloopt. Spierpijn die na de Singelloop heel aardig weg leek te trekken, is in volle hevigheid terug.
Mocht al niet hardlopen, maar zwemmen als alternatief gaat het nu ook niet worden. Misschien morgen even een boswandeling als ik me beter voel
Schuift de fles met roosvicee doorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef Yuki het volgende:
Hatsjie!! *snif*
Gisteren kou gevat denk ik, nu iig hoestend, proestend, snotterend en benauwd in bed. Door dat grieperige en de hele week hebben moeten staan op m'n werk, zijn m'n benen ook gesloopt. Spierpijn die na de Singelloop heel aardig weg leek te trekken, is in volle hevigheid terug.
Mocht al niet hardlopen, maar zwemmen als alternatief gaat het nu ook niet worden. Misschien morgen even een boswandeling als ik me beter voel
Beterschap!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef Yuki het volgende:
Hatsjie!! *snif*
M'n moeder heeft eens gelezen dat je er harder van gaat lopenquote:
Klopt. Zit nitraat in, waardoor je vaten verwijden. Kan er meer zuurstof door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eens gelezen dat je er harder van gaat lopen
Maar het lijkt me inderdaad oer- en oersmerig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Naar de wc, of wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En bedankt Sunny
Bietenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Zit nitraat in, waardoor je vaten verwijden. Kan er meer zuurstof door.
Maar het lijkt me inderdaad oer- en oersmerig.![]()
Ik eet ze regelmatig zo koud uit de pot![]()
Of met een uitje erdoor gesnipperdsoms met haring heb je haringsalade
Gerookte bietjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bieten![]()
Ik eet ze regelmatig zo koud uit de pot![]()
Of met een uitje erdoor gesnipperdsoms met haring heb je haringsalade
![]()
![]()
Mijn ontdekking van vorige winter
Of met geitenkaas en appel in een salade![]()
![]()
Het is niet zo erg als het lijkt hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Zit nitraat in, waardoor je vaten verwijden. Kan er meer zuurstof door.
Maar het lijkt me inderdaad oer- en oersmerig.het is geen levertraan!
Wie is M E op Endomondo trouwens?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goede tipquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gerookte bietjes![]()
Mijn ontdekking van vorige winter
Of met geitenkaas en appel in een salade![]()
![]()
http://www.jamieoliver.nl(...)steaks-en-dressing-m[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nomnomnom.. ik vind het erg goed smaken bij lamsvlees. Kijken of ik binnenkort weer eens een lekker stukje kan bemachtigenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Goede tip![]()
http://www.jamieoliver.nl(...)steaks-en-dressing-mGa deze lente eens kijken of ik een geitenbokje kan scoren (wel vast in stukjes gehakt hoor). Schijnt ook zeer lekker te zijn en dan passen gerookte bietjes vast ook goed
![]()
![]()
Dat ben ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is niet zo erg als het lijkt hoorhet is geen levertraan!
Wie is M E op Endomondo trouwens?
Tof!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
in the pocket YUR... kwestie van rustig de komende 2 weken volhobbelen en dan kan het haast niet fout gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef YUR het volgende:
[..]
ThanksWas mn laatste lange duurloop voor de HM over 2 weken
Ik heb volgens mij zelf mijn heupprobleem in stand gehouden door te hoge hakken te dragen. Ik ga een week minderen met hoge hakken, sowieso rust houden en zondag dan mijn eerste HM.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
jaaaaaaaaaaaaaa ook 20kmquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef YUR het volgende:
Duurloopje in the pocket
http://www.endomondo.com/workouts/s7v3cXrsQrAHeld! Ook klaar voor de HM dus
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
oh dat lag er dus op de wegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Dat kan wel denk ik, ik voel het meteen als ik te veel hoge hakken draagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb volgens mij zelf mijn heupprobleem in stand gehouden door te hoge hakken te dragen. Ik ga een week minderen met hoge hakken, sowieso rust houden en zondag dan mijn eerste HM..
Vanaf vrijdag trouwens je startnummer halenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan wel denk ik, ik voel het meteen als ik te veel hoge hakken draag.
![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
en weer thuis op de bank met een dekentje en de buik vol met pasta.
wat was het weer een zware trail training.
het hele bos was zeik en zeiknat en modderig,
ik kwam ook helemaal onder de modder en met zeiknatte schoenen en sokken weer terug.
iedereen bij de supermarkt keek me bevreemd aan toen ik daarna nog even icethee moest kopen.
modderspatten zaten op mijn armen en gezicht.
mijn witte herder is nu ook even gedoopt in een zwarte herder.
heerlijk maar ontzettend zwaar baggeren. met flinke klimmen en afdalingen.
mijn knieen hebben het wel zwaar te voorduren gehad.
en mijn wederhelft even een hartig woordje toespreken want hij bleef bellen tijdens het hardlopen.
en dat is bloedirritant.
12.85 km in 1.25.01 damn damn wat was dat lekker!!!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/123080396
deel van de route het meest vlakke stuk langs de beekhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja ga 'm zaterdagmiddag oppikken voor mij en mamsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag trouwens je startnummer halen![]()
.
Trouwens ook ingeschreven voor 25 november in Geldrop, 6 km.
Da's die gratis loop toch? Heeft iemand daar ervaring mee want ik lees dat het ook over zandpaden gaat daar. Wilde wellicht daar mijn eerste HM gaan lopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ga 'm zaterdagmiddag oppikken voor mij en mams.
Die sla ik over, ik doe de Zevenheuvelenloop en dat lijkt me al een killerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ga 'm zaterdagmiddag oppikken voor mij en mams.
Waar is dat in Geldrop?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup, http://www.tisvoorniks.nl/quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Da's die gratis loop toch? Heeft iemand daar ervaring mee want ik lees dat het ook over zandpaden gaat daar. Wilde wellicht daar mijn eerste HM gaan lopen.. Ik ben idd ook wel benieuwd naar ervaringen!
Mooie omgevingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, http://www.tisvoorniks.nl/. Ik ben idd ook wel benieuwd naar ervaringen!
Ligt redelijk in de buurt van mijn trainingsbosje.
Zevenheuvelen, respect! Parcours van de 6 is hier te zien: http://www.tisvoorniks.nl/includes/images/TVN06km.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die sla ik over, ik doe de Zevenheuvelenloop en dat lijkt me al een killerWaar is dat in Geldrop?
Willen jullie de komende zes weken even niks over de 7HL zeggen hier? Anders kom ik toch weer in de verleiding en het is beter om niet te gaan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sorryquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef mosselmossel het volgende:
Willen jullie de komende zes weken even niks over de 7HL zeggen hier? Anders kom ik toch weer in de verleiding en het is beter om niet te gaan.Ook in de lappenmand?
prachtig loopje WS en mooie foto!!
heerlijk he dat mudmasteren op de trails?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet meer. Maar ik heb besloten om hem niet te lopen, omdat ik anders een haastschema moet gaan lopen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
We kunnen gaan aanmoedigenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef mosselmossel het volgende:
Willen jullie de komende zes weken even niks over de 7HL zeggen hier? Anders kom ik toch weer in de verleiding en het is beter om niet te gaan.
Kun je bevestigen wat voor paden ze gebruiken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mooie omgevingLigt redelijk in de buurt van mijn trainingsbosje.
Dat deel ken ik nog niet, mijn deel is gedeeltelijk geasfalteerd. Wellicht dat deel ook. Volgens mij gaat er ook een fietspad doorheen dat geasfalterd is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kun je bevestigen wat voor paden ze gebruiken?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:
De 6 loopt volgens dat kaartje sowieso grotendeels over een fietspad volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat deel ken ik nog niet, mijn deel is gedeeltelijk geasfalteerd. Wellicht dat deel ook. Volgens mij gaat er ook een fietspad doorheen dat geasfalterd is..
Snelle Yur!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef YUR het volgende:
lol, ik start bij de HM van A'dam tussen de snelle jongens in startvak 1![]()
Coolquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef YUR het volgende:
lol, ik start bij de HM van A'dam tussen de snelle jongens in startvak 1het zat er een keer aan te komen natuurlijk!
het is fantastisch. wel ontzettend zwaar. de modder glijd en zuigt zodat je afzet eigenlijk teniet word gedaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
prachtig loopje WS en mooie foto!!
heerlijk he dat mudmasteren op de trails?
en sommige stukken bevatten ook veel wortels boomstronken en puin(grote enkelomzwikstenen)
ik denk dat ik snel aan een nieuw paar schoenen moet. want die slijten wel erg hard zo.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gewoon naast Kirui gaan staan dan ^^quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef YUR het volgende:
lol, ik start bij de HM van A'dam tussen de snelle jongens in startvak 1Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
kom op mensen, zo'n verslag moet toch meer mensen van dat verdomde asfalt af krijgen en op de trails..??!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef winterstorm666 het volgende:
en weer thuis op de bank met een dekentje en de buik vol met pasta.
wat was het weer een zware trail training.
het hele bos was zeik en zeiknat en modderig,
ik kwam ook helemaal onder de modder en met zeiknatte schoenen en sokken weer terug.
iedereen bij de supermarkt keek me bevreemd aan toen ik daarna nog even icethee moest kopen.
modderspatten zaten op mijn armen en gezicht.
mijn witte herder is nu ook even gedoopt in een zwarte herder.
heerlijk maar ontzettend zwaar baggeren. met flinke klimmen en afdalingen.
mijn knieen hebben het wel zwaar te voorduren gehad.
en mijn wederhelft even een hartig woordje toespreken want hij bleef bellen tijdens het hardlopen.
en dat is bloedirritant.
12.85 km in 1.25.01 damn damn wat was dat lekker!!!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/123080396
[ afbeelding ]
deel van de route het meest vlakke stuk langs de beek
Het trail en cross seizoen staat voor de deur dus give it a go.... you might like it!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en samen een Zeddie doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon naast Kirui gaan staan dan ^^'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Asfalt! <3quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom op mensen, zo'n verslag moet toch meer mensen van dat verdomde asfalt af krijgen en op de trails..??!!
Het trail en cross seizoen staat voor de deur dus give it a go.... you might like it!
Wel een lekker loopje WS!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom op mensen, zo'n verslag moet toch meer mensen van dat verdomde asfalt af krijgen en op de trails..??!!
Het trail en cross seizoen staat voor de deur dus give it a go.... you might like it!![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Boh...het is puur omdat ik dit startnummer heb gewonnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Coolhet zat er een keer aan te komen natuurlijk!
Als ik in het park een plas regen tegen kom loop ik er meestal expres doorheenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het trail en cross seizoen staat voor de deur dus give it a go.... you might like it!. Spettert zo leuk.
Ja, zeg dat dan ook nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Boh...het is puur omdat ik dit startnummer heb gewonnen![]()
wat een boer niet kent....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het begin is er!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik in het park een plas regen tegen kom loop ik er meestal expres doorheen. Spettert zo leuk.
Ik wil zo graag een keer proberenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het trail en cross seizoen staat voor de deur dus give it a go.... you might like it!maar dan moet ik denk ik wel eens andere schoenen, of op m'n oude rennen. Volgens mij zijn m'n huidige schoenen niet zo geschikt, want die hebben niet zoveel profiel. Of zou dat niet uitmaken?
En ik moet natuurlijk eerst naar een bos toe. Misschien binnenkort toch maar eens tijd voor maken
Haha eerst maar eens fatsoenlijke afstanden kunnen afleggen, tot die tijd hou ik het bij regenplassenquote:.
Ik loop ook altijd door de plassen te sponzenvroeger mocht dat niet, dat doe je maar als je groot bent, zei m'n moeder altijd. Nou ja, zodoende!
oude schoenen zijn prima als er maar profiel onder zit. de bosgrond absorbeerd veel.
fok meet op de sint jansberg? hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
en nu doet je moeder het waarschijnlijk zelf ook....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik loop ook altijd door de plassen te sponzenvroeger mocht dat niet, dat doe je maar als je groot bent, zei m'n moeder altijd. Nou ja, zodoende!
enne, beeetje profiel op je schoenen is wel nodig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Augustus 2013...schrijf het in mijn agendaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef winterstorm666 het volgende:
fok meet op de sint jansberg? hahaha!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik woon in de buurtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef winterstorm666 het volgende:
oude schoenen zijn prima als er maar profiel onder zit. de bosgrond absorbeerd veel.
fok meet op de sint jansberg? hahaha!![]()
M'n oude schoenen hebben nog meer profiel dat m'n huidige, alleen die dempen niet meer zo goed. Maar goed, in de modder maakt dat niet uit natuurlijk
go girl!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder de 50 minuten lopen bij de 8 km v/d A'dam Marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sneller dan het licht, jijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder de 50 minuten lopen bij de 8 km v/d A'dam Marathon
Oh ja..ik heb m'n verjaardagscadeau gekregen vandaag van Yur![]()
De roze versie van zijn superjasje
Incl LED lampje dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder de 50 minuten lopen bij de 8 km v/d A'dam Marathon
Tof! En Ronhillquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dus
No wayquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dussuper cool jasje!!
super jasje!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sowieso, roze
Ik wil mijn schoentjes niet vies makenlaat mij maar lekker op asfalt hobbelen, dan raakt mijn hoofd ook leeg
deze post hoort eigenlijk onder een spoilerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil mijn schoentjes niet vies makenlaat mij maar lekker op asfalt hobbelen, dan raakt mijn hoofd ook leeg
Vandaag lekker door de bagger in het bos gestampt en in plassen gesprongenDaarna braaf schoentjes schoongemaakt dmv in schone plassen te poedelen
![]()
![]()
http://www.vaboput.nl/Pieterpadfoto's/slides/Holle%20weg%20op%20Sint-Jansberg.html
http://www.vrijehond.nl/s(...)e0a78f658d9fc2769521
http://www.nlwandel.nl/Album/NS-Mookerheide%20(Cuyk-Nijmegen)/slides/17%20Sint%20Jansberg.jpg
http://www.jvanderperk.nl/sint_jansberg/IMG_0238_bewerkt-1.jpg
http://dosperegrinos.com/Button's/IMG_0270a.jpg
paar linkjes van het bos
zal eens wat foto`s maken als ik aan het wandelen ben van de klimmenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
rd: weet jij of er ook lichte trailschoenen zijn die nog wel steun om de enkels geven? Dus wat hogere schoenen?Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dusnice!!
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dusroze
roze
roze
![]()
.
gaaf jasje gotc!
volgens mij hebben jullie een groter huis nodig voor al die mooie loopkleding!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik zou het meer zoeken in merken zoals Merrel of Montrail..dit zijn misschien niet de "snelste" trailschoenenen maar over het algemeen een goede stabiele schoen met een goed profiel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
rd: weet jij of er ook lichte trailschoenen zijn die nog wel steun om de enkels geven? Dus wat hogere schoenen?
imo is het profiel ook heel belangrijk, hoe beter het profiel, hoe minder je glibber en is het dus makkelijker om je balans te bewaren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Salomon maakt volgens mij ook goede schoenenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het meer zoeken in merken zoals Merrel of Montrail..dit zijn misschien niet de "snelste" trailschoenenen maar over het algemeen een goede stabiele schoen met een goed profiel.
imo is het profiel ook heel belangrijk, hoe beter het profiel, hoe minder je glibber en is het dus makkelijker om je balans te bewaren
Ik heb slippers van Merell. Heerlijke dingen zijn dat, ik kan er uren op lopen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sowieso moeten de schoenen grip hebben, maar ik ga al bij een kiezel zowat door m'n enkels heen (heb 'n fijn verleden met gezwikte en gekneuste enkelsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het meer zoeken in merken zoals Merrel of Montrail..dit zijn misschien niet de "snelste" trailschoenenen maar over het algemeen een goede stabiele schoen met een goed profiel.
imo is het profiel ook heel belangrijk, hoe beter het profiel, hoe minder je glibber en is het dus makkelijker om je balans te bewaren) dus wat hogere schoenen hebben de voorkeur.
Wil als het even kan wel gaan beginnen met trailrunning in 2013zeker als we gaan wonen waar we vandaag in de buurt hebben gekeken
Ja doei.![]()
![]()
Zoiets als dit kómt in de buurt, maar hoger mag![]()
binnenkort maar 's even gaan browsen her en der, en zag ook een grote outdoorwinkel in de buurt van Leeds (http://www.gooutdoors.co.uk/pudsey) waar ik ook nog maar 's ga kijken als we er wonen
Ja doei.![]()
Ha! Deze bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Salomon maakt volgens mij ook goede schoenen
http://www.gooutdoors.co.(...)id-gtx-shoes-p189805Ja doei.![]()
Maar dat is meer hiking, volgens mij wil je daar niet op rennen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar dat is meer hiking, volgens mij wil je daar niet op rennen?quote:Salomon's X Tracks Mid GTX is an ultra light, mid-height hiking shoe with GORE-TEX® weather protection, for people who mix fast hiking and even some trail running into their adventures.Ja doei.![]()
Ah, wel dusquote:
Vervelend MoBlo, van die onstabiele enkelsMaar, dat zal je vast niet tegenhouden!
Leuk in de RW vanmiddag..
2 vrouwen, moeder en dochter. Dochter stelde zich voor als de trainer van moeder. Ze wilden nieuwe schoenen voor moeders. Moeder in legging met rok, dus ik was wel benieuwd. Ze wilden niet voor de camera lopen oid.
De volgende opmerkingen kwamen uit de monden van moeder/dochter:
"Oh..moet ik nu ook nog gaan wandelen in de winkel met deze schoenen aan?"
"Ja maar deze kleur sokken staan écht niet bij deze schoenen."
"Ik wil niet een te brede schoen hoor, dat staat zo gek!"
En als kers op de taart...:
"Heeft u misschien ook renschoenen?"
Reactie RW kerel: "Ehm..alle schoenen die u aan heeft gehad waren hardloopschoenen"
![]()
![]()
ik heb ook enorm zwikgevoelige enkels maar voor mij is een stevige maar toch lagere schoen beter.
je enkels worden daardoor sterker en ze blijven flexibel ipv ingesnoerd te worden.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
Vervelend MoBlo, van die onstabiele enkelsMaar, dat zal je vast niet tegenhouden!
2 vrouwen, moeder en dochter. Dochter stelde zich voor als de trainer van moeder. Ze wilden nieuwe schoenen voor moeders. Moeder in legging met rok, dus ik was wel benieuwd. Ze wilden niet voor de camera lopen oid.
Reactie RW kerel: "Ehm..alle schoenen die u aan heeft gehad waren hardloopschoenen"
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
heerlijk tenenkrommend ditquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
De moeder van Patries gaat ook lopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
Het zal nog even zoeken worden naar iets geschikts, maar toen we vanmiddag zo daar door die omgeving heen reden begon het wel echt héél erg te kriebelen![]()
En gezellig, Patries en moeder Greet in de winkel
Ja doei.![]()
inderdaad, gezellig met de meiden!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De moeder van Patries gaat ook lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Buiten tips met schoenen ed (Dat laat ik helemaal aan jou)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso moeten de schoenen grip hebben, maar ik ga al bij een kiezel zowat door m'n enkels heen (heb 'n fijn verleden met gezwikte en gekneuste enkels) dus wat hogere schoenen hebben de voorkeur.
Wil als het even kan wel gaan beginnen met trailrunning in 2013zeker als we gaan wonen waar we vandaag in de buurt hebben gekeken
Over die enkels: Dat is te trainen.. Die van mij zwikte ook van een blaadje, maar sinds ik die ben gaan trainen (en zeker door het boksen = alles op de tenen doen) ben ik eigenlijk nooit meer door mn enkel gegaan..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
zat even op de Wiggle site te koekeloeren maar daar hebben ze iig een uitgebreide collectie Salamon off road schoenen dus als je het zoekt bij of Salamon of Merrel dan moet je volgens mij zeker slagenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal nog even zoeken worden naar iets geschikts, maar toen we vanmiddag zo daar door die omgeving heen reden begon het wel echt héél erg te kriebelen
kan ik naar je rug kijkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder de 50 minuten lopen bij de 8 km v/d A'dam Marathonik sta ik het laatste vak. Weet eigenlijk nu al dat ik sneller ga lopen (hopelijk)
![]()
Jullie vergeten dat Sjaak ook in de RW winkel was. Letterlijk:
Ik wil ook van die lange sokken. Al die Engelsen dragen die dingen en die zijn allemaal snel. Dus wil ik ze ook.
Hij wilde compressiekousen dus. Ook vond hij het nodig om z'n jas op te hangen aan het bh-rekje, zijn kuiten hoefden volgens hem absoluut niet op te worden gemeten ervoor en wanneer doe je die sokken nou ook alweer aan en uit??
Le sigh.![]()
Cool jasje GotC!
LOLLERverhaal Gup!
En RD, ik zie echt niet in waarom ik nu door de bagger in een bos of door de blubber op een grasveld moet lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
Ik wil ook van die lange sokken. Al die Engelsen dragen die dingen en die zijn allemaal snel. Dus wil ik ze ook.
Hij wilde compressiekousen dus. Ook vond hij het nodig om z'n jas op te hangen aan het bh-rekje, zijn kuiten hoefden volgens hem absoluut niet op te worden gemeten ervoor en wanneer doe je die sokken nou ook alweer aan en uit??
Le sigh.
je moet natuurlijk niets maar er zijn naast het leuk is er ook qua lopen voordelen zijn... tijdens crossen en/of trailen gebruik je bijv. spieren in je benen die je tijdens het lopen op asfalt te weinig gebruik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:02 schreef mosselmossel het volgende:
Cool jasje GotC!
LOLLERverhaal Gup!
En RD, ik zie echt niet in waarom ik nu door de bagger in een bos of door de blubber op een grasveld moet lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo zag het eruit
![]()
Die meidendat is cool!
Ik ben het ook van planquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:12 schreef linebear het volgende:
Volgend jaar doe ik ook mee aan de Mud Master
met jurkjesquote:![]()
vooral die tweede foto ziet er gezond uit.... lekker met zijn allen in een sloot wachten,goed voor warme spieren en een warm lichaam...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo zag het eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
noem me een ouwe persimist maar als ik die foto's bekijk zie ik alleen maar een organisatie die zo veel mogelijk mensen in file over een hindernisbaan wil jagen om zo snel mogelijk hun zakken te vullen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik dan toch liever dit zie dan een Urbanathlon.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat je dat goed ziet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
noem me een ouwe persimist maar als ik die foto's bekijk zie ik alleen maar een organisatie die zo veel mogelijk mensen in file over een hindernisbaan wil jagen om zo snel mogelijk hun zakken te vullen...
Op dat heuveltje hebben ze tijd om gezellig te staan kletsen, dat gaat helemaal nergens over![]()
![]()
Dit. Met hardlopen heeft het blijkbaar weinig van doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
noem me een ouwe persimist maar als ik die foto's bekijk zie ik alleen maar een organisatie die zo veel mogelijk mensen in file over een hindernisbaan wil jagen om zo snel mogelijk hun zakken te vullen...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Respect voor de mudmasters heur!
Even een berichtje vanuit de Veluwe. Meteen vanmiddag maar stukje gaan fietsen, dat werden alleen 30 km! Nu zware benenOops!
Morgen 12:30 starten!![]()
RD en Mossel na de finish
next year...!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
RD en Mossel na de finish
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oeps, gezakt voor het Nationale VerkeersexamenDe vragen over voetgangers had ik dan weer allemaal goed; ik weet natuurlijk precies wanneer ik voorrang mag nemen, wel zo handig bij het lopen
![]()
![]()
Dat was inderdaad niet doordacht veel te smal gemaakt voor 4000 deelnemers.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
vooral die tweede foto ziet er gezond uit.... lekker met zijn allen in een sloot wachten,goed voor warme spieren en een warm lichaam...
Ze moesten trouwens een meter of 80 door een sloot voordat ze in de rij terecht kwamen.
Een enkeling was zo verstandig om erlangs te gaan omdat het wachten te lang duurde.
Bijna alle deelnemers liepen na de finish met een isolatiedeken om onderkoeling te voorkomen.
En toch wil ik meedoen
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Oeps, gezakt voor het Nationale VerkeersexamenDe vragen over voetgangers had ik dan weer allemaal goed; ik weet natuurlijk precies wanneer ik voorrang mag nemen, wel zo handig bij het lopen
Ergens snap ik het wel, als ik al die blije mensen aan de finish ziequote:
Oei...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:29 schreef Quoi het volgende:
Respect voor de mudmasters heur!
Even een berichtje vanuit de Veluwe. Meteen vanmiddag maar stukje gaan fietsen, dat werden alleen 30 km! Nu zware benenOops!
Morgen 12:30 starten!
Succes morgen
over finish gesproken..kwam net een foto tegen van een postster hier die stiekum een loopfoto van haar in een ander topic had gepost..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, als ik al die blije mensen aan de finish zie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over finish gesproken..kwam net een foto tegen van een postster hier die stiekum een loopfoto van haar in een ander topic had gepost..
Aan de schandpaal ermeequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over finish gesproken..kwam net een foto tegen van een postster hier die stiekum een loopfoto van haar in een ander topic had gepost..![]()
![]()
inderdaad...kijk maar een in US sportieve Fok!kersquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...kijk maar een in US sportieve Fok!kersEn nog wel zo'n leuke foto!
![]()
inderdaad, een vrouwelijke Zeddie!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Potver, alweer met RD eens...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, een vrouwelijke Zeddie!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver, alweer met RD eens...
Ik heb dus nu al zin om morgen meteen na het ontwaken de stappers aan te trekken en te gaan hollen. Kilometertje of 10 gepland. Is het al morgen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Les 17 van Evy![]()
En ik ben helemaal blij met de 210 die ik van Griebus heb overgenomenSuper mooi ding!!
![]()
Ik verwacht dat je er veel mooie loopjes mee gaat vastleggen
![]()
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef Griebus het volgende:
[..]Ik verwacht dat je er veel mooie loopjes mee gaat vastleggen
![]()
ik ga mijn best doen
![]()
![]()
whoeha. uitdaging om naar de keuken te lopen met mijn stijve onderstel gelukt na een tweede poging hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
I feel your pain...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
whoeha. uitdaging om naar de keuken te lopen met mijn stijve onderstel gelukt na een tweede poging hahaha!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
Le sigh.Sjaak is mijn vader en die is heel serieus met hardlopen.
Volgens mij heet die man in de Runners World Klaas
Verder:![]()
![]()
Niara,Jump,TWC,Quoi... allemaal veel succes en plezier vandaag!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat was daar best fris in het water zo te zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo zag het eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
maar niet getreurd, als je het wachten in een koude sloot voor een hindernis na gister nog niet beu bent kan je je op de website nu al inschrijven voor de 2013 Mud Masters...quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:22 schreef YUR het volgende:
Dat Mudmasters-gebeuren
En het is nog slecht voor je knie ook'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de enige wie er warmpjes bij zit is de organisator...quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat was daar best fris in het water zo te zien'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is echt wel te massaal zoiets he. Bij gebrek aan echt natuurlijk geklauter dient de stadmens genoegen te nemen met een dergelijk opgezet parcours om legitiem door de modder te gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
noem me een ouwe persimist maar als ik die foto's bekijk zie ik alleen maar een organisatie die zo veel mogelijk mensen in file over een hindernisbaan wil jagen om zo snel mogelijk hun zakken te vullen...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de enige wie er warmpjes bij zit is de organisator...
Wat moet je betalen om deel te kunnen nemen eigenlijk?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
massaal is sowieso niet mijn ding maar als je dan iets massaals opzet zorg dan dat je het goed doe...het lijkt er op dat de organisatoren dit nog niet helemaal door hebben, afgaande op de berichten was urbanthron een groot drama en als ik de foto's zo zie is dit ook niet helemaal vlekkeloos opgezet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het is echt wel te massaal zoiets he. Bij gebrek aan echt natuurlijk geklauter dient de stadmens genoegen te nemen met een dergelijk opgezet parcours om legitiem door de modder te gaan.
Een masaal evenement opzetten vraagt ervaring....de DtD en HM van Egmond zijn ook klein begonnen, maar ja, dat was puur te doen als een sportevenement en niet als commerciele vakkenvullerij.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kleine 50 euro als ik het goed heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Wat moet je betalen om deel te kunnen nemen eigenlijk?
Dat betaal je misschien voor de grote loopevenementen ook maar dan verwacht je wel wat.
Ik zou, als ik mee doe aan zo iets, toch zo fanatiek zijn dat ik mijzelf wil testen en kijken in wat voor tijd ik het parkoers zou kunnen doen, maar als je bij diverse hindernissen moet wachten dan komt daar weinig van...
[ Bericht 22% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-10-2012 07:49:19 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kleine 50 euro als ik het goed heb.Zo!
Nou zie ik mijzelf dit niet uitvoeren dus respect voor de deelnemers. Maar erg jammer dat je in de rij moet staan voor een hindernis, dat zou echt niet moeten hoeven voor dat geld.
Volgens mij kan je in de bossen of op de veluwe toch ook leuk klauteren en ploeteren.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Even de realiteit, mudmasters had per startgroep 400 deelnemers. Er 8/9 startgroepen, waarvan 2x 6km. Dat is niet massaal. Die startgroepen hebben 21 hindermissen moeten nemen (6km wat minder), daarvan heb ik er bij twee moeten wachten. En dat koude water, dat was koud maar na minstens door 21 sloten te hebben geploeterd maaktte dat ook weinig uit. De critici hier zijn er niet geweest, dus STFU, ga meedoen om te kijken hoe het is. De organisatie was perfect, de isolatiedekens die klaarstonden hadden we na alles hoe dan ook nodig, het wachten bij de voorlaatste hindernis heeft daar niks aan toegevoegd.
We hebben twee keer kunnen eten, er stonden militairen op de route, vrijwilligers, toeschouwers. Het was gewoon goed. En ik hoop dat ze geld verdiend hebben, want volgend jaar moeten ze het vooral weer doen.
We hebben elkaar geholpen, met mijn gestrompel heb ik van meerdere mensen een paar opbeurende woorden gekregen.
Mudmasters en soortgelijke events gaat mss minder over hardlopen zelf, maar over conditie, kracht, kameraadschap en een beetje doodgaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gast, relax. Ik vind het prima dat jij het leuk vindt om te doen. Vind jij het ook prima als het mij helemaal niet leuk lijkt?F means you're fucked![]()
inderdaad...om nu meteen de STFU term te gebruiken...chill out!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
geldt dit ook niet voor de meeste hardloopevenementen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:36 schreef slacker_nl het volgende:
Mudmasters en soortgelijke events gaat mss minder over hardlopen zelf, maar over conditie, kracht, kameraadschap en een beetje doodgaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien vondt jij het heel erg goed georganiseerd, en zo te lezen hebben ze zeker hun best gedaan. Maar ik kan mij ook indenken dat je zo'n parcour lekker door wil lopen/klimmen zonder te hoeven wachten. Misschien kwestie van meer startgroepen en minder deelnemers, dan zou het top wezen lijkt mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:36 schreef slacker_nl het volgende:
Mudmasters en soortgelijke events gaat mss minder over hardlopen zelf, maar over conditie, kracht, kameraadschap en een beetje doodgaan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dit dus....dat zou voor mij ook het grootste nadeel zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Misschien vondt jij het heel erg goed georganiseerd, en zo te lezen hebben ze zeker hun best gedaan. Maar ik kan mij ook indenken dat je zo'n parcour lekker door wil lopen/klimmen zonder te hoeven wachten. Misschien kwestie van meer startgroepen en minder deelnemers, dan zou het top wezen lijkt mij.
Moeten wachten op anderen terwijl je zelf toch een snelle tijd wil neerzetten is volgens mij het meest frustrerende wat er is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kan me voorstellen dat je tijdens een evenement als Mud Masters minder gedreven bent om een goede tijd neer te zetten, maar dat het meer gaat om de ervaring.F means you're fucked![]()
![]()
juist ja. Mogge!
8km vandaag voor mij en veel plezier aan alle andere lopers, evenement of niet!
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: