quote:
De 6 loopt volgens dat kaartje sowieso grotendeels over een fietspad volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat deel ken ik nog niet, mijn deel is gedeeltelijk geasfalteerd. Wellicht dat deel ook. Volgens mij gaat er ook een fietspad doorheen dat geasfalterd is.
Snelle Yur!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef YUR het volgende:
lol, ik start bij de HM van A'dam tussen de snelle jongens in startvak 1
Coolquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef YUR het volgende:
het is fantastisch. wel ontzettend zwaar. de modder glijd en zuigt zodat je afzet eigenlijk teniet word gedaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
prachtig loopje WS en mooie foto!!
heerlijk he dat mudmasteren op de trails?
Gewoon naast Kirui gaan staan dan ^^quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:57 schreef YUR het volgende:
kom op mensen, zo'n verslag moet toch meer mensen van dat verdomde asfalt af krijgen en op de trails..??!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef winterstorm666 het volgende:
en weer thuis op de bank met een dekentje en de buik vol met pasta.
wat was het weer een zware trail training.
het hele bos was zeik en zeiknat en modderig,
ik kwam ook helemaal onder de modder en met zeiknatte schoenen en sokken weer terug.
iedereen bij de supermarkt keek me bevreemd aan toen ik daarna nog even icethee moest kopen.
modderspatten zaten op mijn armen en gezicht.
mijn witte herder is nu ook even gedoopt in een zwarte herder.
heerlijk maar ontzettend zwaar baggeren. met flinke klimmen en afdalingen.
mijn knieen hebben het wel zwaar te voorduren gehad.
en mijn wederhelft even een hartig woordje toespreken want hij bleef bellen tijdens het hardlopen.
en dat is bloedirritant.
12.85 km in 1.25.01 damn damn wat was dat lekker!!!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/123080396
[ afbeelding ]
deel van de route het meest vlakke stuk langs de beek
en samen een Zeddie doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon naast Kirui gaan staan dan ^^
Asfalt! <3quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom op mensen, zo'n verslag moet toch meer mensen van dat verdomde asfalt af krijgen en op de trails..??!!
Het trail en cross seizoen staat voor de deur dus give it a go.... you might like it!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom op mensen, zo'n verslag moet toch meer mensen van dat verdomde asfalt af krijgen en op de trails..??!!
Het trail en cross seizoen staat voor de deur dus give it a go.... you might like it!
Boh...het is puur omdat ik dit startnummer heb gewonnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Coolhet zat er een keer aan te komen natuurlijk!
Als ik in het park een plas regen tegen kom loop ik er meestal expres doorheenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja, zeg dat dan ook nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Boh...het is puur omdat ik dit startnummer heb gewonnen
wat een boer niet kent....quote:
het begin is er!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik in het park een plas regen tegen kom loop ik er meestal expres doorheen. Spettert zo leuk.
Ik wil zo graag een keer proberenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Haha eerst maar eens fatsoenlijke afstanden kunnen afleggen, tot die tijd hou ik het bij regenplassenquote:
en nu doet je moeder het waarschijnlijk zelf ook....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik loop ook altijd door de plassen te sponzenvroeger mocht dat niet, dat doe je maar als je groot bent, zei m'n moeder altijd. Nou ja, zodoende!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |