Augustus 2013...schrijf het in mijn agendaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef winterstorm666 het volgende:
fok meet op de sint jansberg? hahaha!
Ik woon in de buurtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef winterstorm666 het volgende:
oude schoenen zijn prima als er maar profiel onder zit. de bosgrond absorbeerd veel.
fok meet op de sint jansberg? hahaha!
go girl!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder de 50 minuten lopen bij de 8 km v/d A'dam Marathon
Sneller dan het licht, jijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
Tof! En Ronhillquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
Oh ja..ik heb m'n verjaardagscadeau gekregen vandaag van Yur![]()
De roze versie van zijn superjasje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dus
No wayquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dus
deze post hoort eigenlijk onder een spoilerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil mijn schoentjes niet vies makenlaat mij maar lekker op asfalt hobbelen, dan raakt mijn hoofd ook leeg
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dus
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl LED lampje dus
ik zou het meer zoeken in merken zoals Merrel of Montrail..dit zijn misschien niet de "snelste" trailschoenenen maar over het algemeen een goede stabiele schoen met een goed profiel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
rd: weet jij of er ook lichte trailschoenen zijn die nog wel steun om de enkels geven? Dus wat hogere schoenen?
Salomon maakt volgens mij ook goede schoenenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het meer zoeken in merken zoals Merrel of Montrail..dit zijn misschien niet de "snelste" trailschoenenen maar over het algemeen een goede stabiele schoen met een goed profiel.
imo is het profiel ook heel belangrijk, hoe beter het profiel, hoe minder je glibber en is het dus makkelijker om je balans te bewaren
Sowieso moeten de schoenen grip hebben, maar ik ga al bij een kiezel zowat door m'n enkels heen (heb 'n fijn verleden met gezwikte en gekneuste enkelsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het meer zoeken in merken zoals Merrel of Montrail..dit zijn misschien niet de "snelste" trailschoenenen maar over het algemeen een goede stabiele schoen met een goed profiel.
imo is het profiel ook heel belangrijk, hoe beter het profiel, hoe minder je glibber en is het dus makkelijker om je balans te bewaren
Ha! Deze bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Salomon maakt volgens mij ook goede schoenen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar dat is meer hiking, volgens mij wil je daar niet op rennen?
quote:Salomon's X Tracks Mid GTX is an ultra light, mid-height hiking shoe with GORE-TEX® weather protection, for people who mix fast hiking and even some trail running into their adventures.
Ah, wel dusquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
Vervelend MoBlo, van die onstabiele enkelsMaar, dat zal je vast niet tegenhouden!
Leuk in de RW vanmiddag..
2 vrouwen, moeder en dochter. Dochter stelde zich voor als de trainer van moeder. Ze wilden nieuwe schoenen voor moeders. Moeder in legging met rok, dus ik was wel benieuwd. Ze wilden niet voor de camera lopen oid.
De volgende opmerkingen kwamen uit de monden van moeder/dochter:
"Oh..moet ik nu ook nog gaan wandelen in de winkel met deze schoenen aan?"
"Ja maar deze kleur sokken staan écht niet bij deze schoenen."
"Ik wil niet een te brede schoen hoor, dat staat zo gek!"
En als kers op de taart...:
"Heeft u misschien ook renschoenen?"
Reactie RW kerel: "Ehm..alle schoenen die u aan heeft gehad waren hardloopschoenen"
heerlijk tenenkrommend ditquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
Vervelend MoBlo, van die onstabiele enkelsMaar, dat zal je vast niet tegenhouden!
2 vrouwen, moeder en dochter. Dochter stelde zich voor als de trainer van moeder. Ze wilden nieuwe schoenen voor moeders. Moeder in legging met rok, dus ik was wel benieuwd. Ze wilden niet voor de camera lopen oid.
Reactie RW kerel: "Ehm..alle schoenen die u aan heeft gehad waren hardloopschoenen"
De moeder van Patries gaat ook lopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef GotC het volgende:
inderdaad, gezellig met de meiden!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De moeder van Patries gaat ook lopen
Buiten tips met schoenen ed (Dat laat ik helemaal aan jou)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso moeten de schoenen grip hebben, maar ik ga al bij een kiezel zowat door m'n enkels heen (heb 'n fijn verleden met gezwikte en gekneuste enkels) dus wat hogere schoenen hebben de voorkeur.
Wil als het even kan wel gaan beginnen met trailrunning in 2013zeker als we gaan wonen waar we vandaag in de buurt hebben gekeken
zat even op de Wiggle site te koekeloeren maar daar hebben ze iig een uitgebreide collectie Salamon off road schoenen dus als je het zoekt bij of Salamon of Merrel dan moet je volgens mij zeker slagenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal nog even zoeken worden naar iets geschikts, maar toen we vanmiddag zo daar door die omgeving heen reden begon het wel echt héél erg te kriebelen![]()
kan ik naar je rug kijkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef GotC het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
Jullie vergeten dat Sjaak ook in de RW winkel was. Letterlijk:
Ik wil ook van die lange sokken. Al die Engelsen dragen die dingen en die zijn allemaal snel. Dus wil ik ze ook.
Hij wilde compressiekousen dus. Ook vond hij het nodig om z'n jas op te hangen aan het bh-rekje, zijn kuiten hoefden volgens hem absoluut niet op te worden gemeten ervoor en wanneer doe je die sokken nou ook alweer aan en uit??
Le sigh.
je moet natuurlijk niets maar er zijn naast het leuk is er ook qua lopen voordelen zijn... tijdens crossen en/of trailen gebruik je bijv. spieren in je benen die je tijdens het lopen op asfalt te weinig gebruik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:02 schreef mosselmossel het volgende:
Cool jasje GotC!
LOLLERverhaal Gup!
En RD, ik zie echt niet in waarom ik nu door de bagger in een bos of door de blubber op een grasveld moet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |