Wie ben je dan op Endomondo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:20 schreef Debsterr het volgende:
Oh Nimby, ik kan je content niet zien.
Gevonden check je account evenquote:
Geluktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij was ik datDenk, even testen
Schuift de fles met roosvicee doorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef Yuki het volgende:
Hatsjie!! *snif*
Gisteren kou gevat denk ik, nu iig hoestend, proestend, snotterend en benauwd in bed. Door dat grieperige en de hele week hebben moeten staan op m'n werk, zijn m'n benen ook gesloopt. Spierpijn die na de Singelloop heel aardig weg leek te trekken, is in volle hevigheid terug.
Mocht al niet hardlopen, maar zwemmen als alternatief gaat het nu ook niet worden. Misschien morgen even een boswandeling als ik me beter voel
Beterschap!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef Yuki het volgende:
Hatsjie!! *snif*
Gisteren kou gevat denk ik, nu iig hoestend, proestend, snotterend en benauwd in bed. Door dat grieperige en de hele week hebben moeten staan op m'n werk, zijn m'n benen ook gesloopt. Spierpijn die na de Singelloop heel aardig weg leek te trekken, is in volle hevigheid terug.
Mocht al niet hardlopen, maar zwemmen als alternatief gaat het nu ook niet worden. Misschien morgen even een boswandeling als ik me beter voel
M'n moeder heeft eens gelezen dat je er harder van gaat lopenquote:
Klopt. Zit nitraat in, waardoor je vaten verwijden. Kan er meer zuurstof door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eens gelezen dat je er harder van gaat lopen
Naar de wc, of wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eens gelezen dat je er harder van gaat lopen
Bietenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Zit nitraat in, waardoor je vaten verwijden. Kan er meer zuurstof door.
Maar het lijkt me inderdaad oer- en oersmerig.
Gerookte bietjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bieten![]()
Ik eet ze regelmatig zo koud uit de pot![]()
Of met een uitje erdoor gesnipperdsoms met haring heb je haringsalade
![]()
Het is niet zo erg als het lijkt hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Zit nitraat in, waardoor je vaten verwijden. Kan er meer zuurstof door.
Maar het lijkt me inderdaad oer- en oersmerig.
Goede tipquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gerookte bietjes![]()
Mijn ontdekking van vorige winter
Of met geitenkaas en appel in een salade![]()
Nomnomnom.. ik vind het erg goed smaken bij lamsvlees. Kijken of ik binnenkort weer eens een lekker stukje kan bemachtigenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Goede tip![]()
http://www.jamieoliver.nl(...)steaks-en-dressing-m
Dat ben ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is niet zo erg als het lijkt hoorhet is geen levertraan!
Wie is M E op Endomondo trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |