Gewoon stevig brunchenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Jumparound het volgende:
Iemand tips over wat te eten voor een 10k loop? De start is pas om 4 uur morgen...
Bij onze loopgroep was het wat rustiger dan normaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:04 schreef GDPP het volgende:
Tijd voor loopgroep in de regen. Eens kijken hoeveel er komen opdagen
Pussiesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
Ook hier lekker gelopenDuurloop werd ingekort naar 70 min ivm de regen mietjes.. , maar het ging soepel. Mochten klein stukje versnellen, altijd lekker
http://www.endomondo.com/workouts/pKKMsWP4Th8
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef YUR het volgende:
Duurloopje in the pocket
Stukje moeten wandelen door het bos, want de groep achtte het onmogelijk om daar te rennen
Op-een-na-grootste afstand ooit gelopen door mij. Laatste 3 kilometer ofzo in mn eentje gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/s7v3cXrsQrA
Dus ik kan er nog twee weken van genieten dat ik een snellere HM tijd heb staan dan jijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef YUR het volgende:
[..]
ThanksWas mn laatste lange duurloop voor de HM over 2 weken
Heb ook even gekeken. Het leek wel filelopen daar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wezen kijken bij MudMasters![]()
![]()
![]()
Gaaf evenement volgende keer ben ik deelnemer![]()
*
* Mits ik fit ben natuurlijk![]()
Het was echt wel zwaar met het kruipen zuigende blubber en vele malen door de sloot heen![]()
Foto's komen vanaaf
Dat was inderdaad wel een bottleneck...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook even gekeken. Het leek wel filelopen daar.
En dan die mensen die tot aan hun borst in het water staan te kleumen want er kunnen maar twee mensen tegelijk de hindernis tegelijk nemen, dus de rest staat te wachten. Misschien volgend jaar de boel iets verbreden?
Vind het ook hartstikke stoer hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een bottleneck...
Het ding was veel te smal waardoor deze ook vaak kantelde.
Maar al doende leert men dus als het volgend jaar weer is zal het waarschijnlijk verbeterd zijn.
Ik denk wel dat het evenement volgend jaar weer komt het was in mijn ogen een succes!
Nice!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef YUR het volgende:
Duurloopje in the pocket
Stukje moeten wandelen door het bos, want de groep achtte het onmogelijk om daar te rennen
Op-een-na-grootste afstand ooit gelopen door mij. Laatste 3 kilometer ofzo in mn eentje gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/s7v3cXrsQrA
Wij waren ook maar met zijn zessen, terwijl we normaal toch zeker wel met 10+ zijn. Slappelingenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij onze loopgroep was het wat rustiger dan normaalWaar loop je?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan ik dat maal 2,1 doen voor de Hm morgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Jumparound het volgende:
Iemand tips over wat te eten voor een 10k loop? De start is pas om 4 uur morgen...
Dan kan je jumparound wel eens tegenkomen. Die loopt daar ook vaak.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:32 schreef GDPP het volgende:
[..]
Wij waren ook maar met zijn zessen, terwijl we normaal toch zeker wel met 10+ zijn. Slappelingen. Ik loop in 't Gooi, vooral Bussum/Laren/'s-Graveland. Heide en bos
.
Voor een 10k gewoon goed ontbijten of lunchen en misschien een uur voor de start nog een banaan ofzo. Bij een halve marathon is vooraf drinken denk ik belangrijker dan eten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan ik dat maal 2,1 doen voor de Hm morgen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/phGkLPNzAYI
mét hartslag
![]()
Les 17 van Evyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Interval training aan het doen zo te zien
Leuk hequote:
Leuk om te zien hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/phGkLPNzAYI
mét hartslag
![]()
Ja, daarvoor is dit rondje (heb ik de vorige les wel rond gemaakt) net nog ff te lang, dan moet ik te lang wandelen en dan koel ik zo af. Vanaf les 19 kan ik hem denk ik wel rond makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk om te zien heen je gaat ook steeds verder lopen, binnenkort kun je een rondje doen in plaats van heen en weer!
Gaaf he!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Leuk heik had niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou gaan vinden
![]()
Vanavond ga ik aan les 20/Evy beginnen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gaaf he!Zéker met gadgets en grafiekjes en zo
![]()
Is ook een beetje uitvinden steeds. Ik denk soms 'shit, ik ben al bijna thuis, maar ik moet nog xx minuten'. En dan krijg je zulke rondjes, steeds nog een stukje er bij aan verzinnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daarvoor is dit rondje (heb ik de vorige les wel rond gemaakt) net nog ff te lang, dan moet ik te lang wandelen en dan koel ik zo af. Vanaf les 19 kan ik hem denk ik wel rond maken
Hey kan je kaartje niet zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook een beetje uitvinden steeds. Ik denk soms 'shit, ik ben al bijna thuis, maar ik moet nog xx minuten'. En dan krijg je zulke rondjes, steeds nog een stukje er bij aan verzinnen
http://www.endomondo.com/workouts/oOQA5KJRb28
Nu wel?quote:
Mag ook wel als je Sonja Bakker heetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, en ik mis zomaar ineens 5 cm buik op de koop toe![]()
Wehehe gelukkig niet Bakker.. Maar heb wel vaak SAS dagenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag ook wel als je Sonja Bakker heet![]()
Klote manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:55 schreef slacker_nl het volgende:
Wie wil er een 21 km lopen over 2 weken? Ben nog niet bij de huisarts geweest maar de arts bij de EHBO-post zei 2-3 weken hersteltijd voor een pijnlijke (lees verrekte/gescheurde/anderzijd wat mis mee) knieband.
VET ! oh nee juist nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, en ik mis zomaar ineens 5 cm buik op de koop toe![]()
Ja hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]het is een ratjetoe ja
Komisch!
Heb je wel voldoende demping in je schoenen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:02 schreef Schild het volgende:
Vorig jaar ben ik gestopt met hardlopen na pijnlijke schenen, de hele winter en voorjaar niks gedaan en de pijn was toen helemaal weg. Inmiddels weer een aantal weken aan het trainen maar nu komt de pijn bij de schenen weer opzetten.
Weet iemand of er 'speciale' schoenen zijn om dit te voorkomen? Heb ook een keertje die andere loopmanier geprobeerd (niet op de hak landen) maar dat bleek niet echt te werken bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |