Ik ben het ook van planquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:12 schreef linebear het volgende:
Volgend jaar doe ik ook mee aan de Mud Master
met jurkjesquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo zag het eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat je dat goed ziet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
noem me een ouwe persimist maar als ik die foto's bekijk zie ik alleen maar een organisatie die zo veel mogelijk mensen in file over een hindernisbaan wil jagen om zo snel mogelijk hun zakken te vullen...
Dit. Met hardlopen heeft het blijkbaar weinig van doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
noem me een ouwe persimist maar als ik die foto's bekijk zie ik alleen maar een organisatie die zo veel mogelijk mensen in file over een hindernisbaan wil jagen om zo snel mogelijk hun zakken te vullen...
next year...!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
RD en Mossel na de finish
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad niet doordacht veel te smal gemaakt voor 4000 deelnemers.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
vooral die tweede foto ziet er gezond uit.... lekker met zijn allen in een sloot wachten,goed voor warme spieren en een warm lichaam...
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Oeps, gezakt voor het Nationale VerkeersexamenDe vragen over voetgangers had ik dan weer allemaal goed; ik weet natuurlijk precies wanneer ik voorrang mag nemen, wel zo handig bij het lopen
Ergens snap ik het wel, als ik al die blije mensen aan de finish ziequote:
Oei...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:29 schreef Quoi het volgende:
Respect voor de mudmasters heur!
Even een berichtje vanuit de Veluwe. Meteen vanmiddag maar stukje gaan fietsen, dat werden alleen 30 km! Nu zware benenOops!
Morgen 12:30 starten!
over finish gesproken..kwam net een foto tegen van een postster hier die stiekum een loopfoto van haar in een ander topic had gepost..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, als ik al die blije mensen aan de finish zie
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over finish gesproken..kwam net een foto tegen van een postster hier die stiekum een loopfoto van haar in een ander topic had gepost..
Aan de schandpaal ermeequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over finish gesproken..kwam net een foto tegen van een postster hier die stiekum een loopfoto van haar in een ander topic had gepost..
inderdaad...kijk maar een in US sportieve Fok!kersquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...kijk maar een in US sportieve Fok!kers
inderdaad, een vrouwelijke Zeddie!!quote:
Potver, alweer met RD eens...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, een vrouwelijke Zeddie!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver, alweer met RD eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |