inderdaad...kijk maar een in US sportieve Fok!kersquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...kijk maar een in US sportieve Fok!kers
inderdaad, een vrouwelijke Zeddie!!quote:
Potver, alweer met RD eens...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, een vrouwelijke Zeddie!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver, alweer met RD eens...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Les 17 van Evy![]()
En ik ben helemaal blij met de 210 die ik van Griebus heb overgenomenSuper mooi ding!!
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:18 schreef Griebus het volgende:
[..]Ik verwacht dat je er veel mooie loopjes mee gaat vastleggen
![]()
I feel your pain...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
whoeha. uitdaging om naar de keuken te lopen met mijn stijve onderstel gelukt na een tweede poging hahaha!
Heyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
Jullie vergeten dat Sjaak ook in de RW winkel was. Letterlijk:
Ik wil ook van die lange sokken. Al die Engelsen dragen die dingen en die zijn allemaal snel. Dus wil ik ze ook.
Hij wilde compressiekousen dus. Ook vond hij het nodig om z'n jas op te hangen aan het bh-rekje, zijn kuiten hoefden volgens hem absoluut niet op te worden gemeten ervoor en wanneer doe je die sokken nou ook alweer aan en uit??
Le sigh.
Dat was daar best fris in het water zo te zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo zag het eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
maar niet getreurd, als je het wachten in een koude sloot voor een hindernis na gister nog niet beu bent kan je je op de website nu al inschrijven voor de 2013 Mud Masters...quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:22 schreef YUR het volgende:
Dat Mudmasters-gebeuren
En het is nog slecht voor je knie ook
de enige wie er warmpjes bij zit is de organisator...quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat was daar best fris in het water zo te zien
Het is echt wel te massaal zoiets he. Bij gebrek aan echt natuurlijk geklauter dient de stadmens genoegen te nemen met een dergelijk opgezet parcours om legitiem door de modder te gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
noem me een ouwe persimist maar als ik die foto's bekijk zie ik alleen maar een organisatie die zo veel mogelijk mensen in file over een hindernisbaan wil jagen om zo snel mogelijk hun zakken te vullen...
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de enige wie er warmpjes bij zit is de organisator...
massaal is sowieso niet mijn ding maar als je dan iets massaals opzet zorg dan dat je het goed doe...het lijkt er op dat de organisatoren dit nog niet helemaal door hebben, afgaande op de berichten was urbanthron een groot drama en als ik de foto's zo zie is dit ook niet helemaal vlekkeloos opgezet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het is echt wel te massaal zoiets he. Bij gebrek aan echt natuurlijk geklauter dient de stadmens genoegen te nemen met een dergelijk opgezet parcours om legitiem door de modder te gaan.
kleine 50 euro als ik het goed heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Wat moet je betalen om deel te kunnen nemen eigenlijk?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 07:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kleine 50 euro als ik het goed heb.
geldt dit ook niet voor de meeste hardloopevenementen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:36 schreef slacker_nl het volgende:
Mudmasters en soortgelijke events gaat mss minder over hardlopen zelf, maar over conditie, kracht, kameraadschap en een beetje doodgaan.
Misschien vondt jij het heel erg goed georganiseerd, en zo te lezen hebben ze zeker hun best gedaan. Maar ik kan mij ook indenken dat je zo'n parcour lekker door wil lopen/klimmen zonder te hoeven wachten. Misschien kwestie van meer startgroepen en minder deelnemers, dan zou het top wezen lijkt mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:36 schreef slacker_nl het volgende:
Mudmasters en soortgelijke events gaat mss minder over hardlopen zelf, maar over conditie, kracht, kameraadschap en een beetje doodgaan.
dit dus....dat zou voor mij ook het grootste nadeel zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Misschien vondt jij het heel erg goed georganiseerd, en zo te lezen hebben ze zeker hun best gedaan. Maar ik kan mij ook indenken dat je zo'n parcour lekker door wil lopen/klimmen zonder te hoeven wachten. Misschien kwestie van meer startgroepen en minder deelnemers, dan zou het top wezen lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |