Ja, heb er wel genoeg van ook. Maar ja, vandaag iig ondervonden dat ik het advies van m'n fysiotherapeut vooral niet aan m'n laars moet lappen... Ik mag van hem voorlopig niet hardlopen en dat lijkt maar goed ook, want een krappe 4km wandelen was al te veel. Onderrug t/m enkels zijn me verre van dankbaar nu.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tof indeed. En zó balen van je blessure![]()
![]()
700 = ongeveer 13km per week. Da's zeker wel haalbaar denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk dat ik hem ook wel iets lager in ga zetten btw. 700 of zo.. Zal niet iedere week de 15 halen vermoed ik, en andere weken misschien juist weer wat meer.
Haha nee, maar ik zou het gewoon al een kick vinden als ik dat daadwerkelijk zou halen binnen 1 jaar! De challenge voor mezelf zal dan ook worden het zo snel mogelijk te halen denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
700 = ongeveer 13km per week. Da's zeker wel haalbaar denk ik
Enne, een challenge is geen uitdaging als je 'm gegarandeerd kan halen he
Klinkt goed!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik zou het gewoon al een kick vinden als ik dat daadwerkelijk zou halen binnen 1 jaar! De challenge voor mezelf zal dan ook worden het zo snel mogelijk te halen denk ik
Tegen de tijd dat het 2013 is kan ik 5 km aan één stuk lopen, dan mag er wel een challenge tegenaan vind ik. Nu is de challenge nog die 5k te halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
En sowieso respect dat je het doet hoor! Ik durf (nog) geen challenge aan te gaan![]()
MamaGupquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n moeder heeft vandaag 1:00:22 gelopen op de 10km Singelloop/trots
Wat goed!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n moeder heeft vandaag 1:00:22 gelopen op de 10km Singelloop/trots
Ja, maar dan moet je wel in de wintermaanden doorlopen. Anders moet je alweer meer per week gaan lopen. En elke blessure gooit ook je schema in de warquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar eens bedenken welke challenge ik mezelf ga opleggen voor volgend jaar. Kleine 800km in een jaar zou gemiddeld 15km per week betekenen. Doable lijkt me
Ja daarom ook op iets minder inzetten.. En blessures reken we maar gewoon niet mee dacht ik zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel in de wintermaanden doorlopen. Anders moet je alweer meer per week gaan lopen. En elke blessure gooit ook je schema in de war
quote:The 15km course follows a spectacular loop from Arrowtown, ascending historic Tobins Track up onto the Crown Terrace before entering the magnificent Glencoe Station. The course sidles around near the base of Mt Beetham before climbing again, to access an old water-race and the original miners trail, which clings to the side of the New Chums Creek gorge. Passing the ruins of a miners cottage, the course reaches a high point above Brackens Gully, some 640 metres above the race start, where outstanding views open up to the Crown Range. The course then maintains altitude through grass and tussock to reveal a new and expansive outlook over the Wakatipu basin to the Remarkables.
Following a steep descent to the Arrow River, competitors join the final stage of the traditional Motatapu Mountain Bike and Marathon course with multiple river crossings leading to the Arrowtown finish-line.
Nu twijfel ik weer... ik wil wel graag ik kijk nogmaals of ik kan schuivenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef YUR het volgende:
Even inventariseren voor de Kijkduin-Fok!-Hardloop-meet voor aanstaande zaterdag:
Aanwezig:
YUR
GotC
Quoi
mosselmossel
Swets+ET+kids (?)
Arquero (?)
Guppy (?)
Nog meer? Zie ik iemand over het hoofd?
Of weten de vraagtekens al zeker dat ze wel of niet komen? Graag even laten weten, dan kan ik nadere info verstrekken per PM
Natuurlijk kun je schuivenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nu twijfel ik weer... ik wil wel graag ik kijk nogmaals of ik kan schuiven
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze voor mijzelf op de to do list gezet... wilde hem dit jaar al doen maar het valt voor mij in een van de meest ongunstigeste tijden van het jaar trainingswijs maar dit jaar moet er zoveel basisconditie zijn dat het gaat lukken.
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze voor mijzelf op de to do list gezet... wilde hem dit jaar al doen maar het valt voor mij in een van de meest ongunstigeste tijden van het jaar trainingswijs maar dit jaar moet er zoveel basisconditie zijn dat het gaat lukken.
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
[..]
Ik vergeet m steeds uit te zetten na de finishquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:17 schreef Jumparound het volgende:
ik was te laat met mn garmin aan te zetten
Nu wachten op de uitslag
http://www.endomondo.com/workouts/98440665
In m'n zak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef STING het volgende:
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
enige voordeeltje dat ik voor mijzelf de marathon heb afgezegd....blijft er voor volgend jaar iig een challenge over!
Altijd klote zo'n dag, maar je hebt wel doorgezet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Pfff het ging voor geen meter vanavondKon niet langer dan 500 meter achter elkaar lopen, kreeg gewoon geen lucht. Had sowieso al last van m'n keel, en FC Twente had net gespeeld dus al die duizenden auto's reden over m'n loopterreintje, heeft vast ook niet meegeholpen. Nou ja, zo toch maar 5.5 km volgemaakt.
Ja precies, en het was ook eigenlijk gewoon een extra keer deze week dus maakt niet heel veel uit. Maar is gewoon zo balen onderweg als je merkt dat het niet luktquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd klote zo'n dag, maar je hebt wel doorgezet.
Gek he, dat je vaak al in de eerste kilometer merk dat het hem niet word niet dagquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, en het was ook eigenlijk gewoon een extra keer deze week dus maakt niet heel veel uit. Maar is gewoon zo balen onderweg als je merkt dat het niet lukt
Ja inderdaad. Van de week had ik ook een keer een hele goede dag en dat merkte ik ook gelijk in de eerste km, het ging allemaal zo soepeltjes al gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek he, dat je vaak al in de eerste kilometer merk dat het hem niet word niet dag
Herkenbaar. Eigenlijk alle vormen welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik heb soms nog wel eens dat ik er écht in moet komen. Dat ik bijna wil stoppen en dan ineens komt de vaart erin en gaat 't soepel. Vandaag had ik dat een klein beetje, de eerste km. Niet dat ik wilde stoppen maar dat ik dacht dat het een 'middelmatige' run ging worden, maar na die km ging ineens alles soepeler en liep ik echt heerlijk.
Jou heb ik ook niet gezien. Gebied was ook niet het makkelijkst om te lopen. Relatief heuvelachtig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Quoi het volgende:
Snel berichtje: heb erg makkelijk en fijn gelopen! Had achteraf meer voluit kunnen gaan, kennen jullie dat? Tijd: 30:59. Beeeeeeetje tegenvallend, want het voelde zo goed! Maar had dit eigenlijk niet durven dromen een tijdje terug, zo'n snelle fijne race.
@WhiteCowboy: ik heb je niet gezien!! Besef me nu ook dat ik in mijn ooghoek naar 461 uitkeek ipv 261 :-D
Foto en stats volgen wel als ik thuis ben...
Was te verwachtenquote:
Hoe?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Lol. Ik dacht dat SEMTEX een man was. (geen idee waarom)
Ik denk steeds dat slacker een vrouw is, maar dat is juist een manquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig hebben we op Endomondo nu een topic waarbij we kunnen zien wie wie is, want het duizelde mij ook wel eens in dit topicquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Inderdaad *kuch* usericoonquote:
Op mobiel kan je het tegenwoordig ook zienquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Geen idee waarom ik dat dacht. Zit meestal op mobiel. zat nu vrouwendingetje op de pc voor de posts.En nog mooi ook
Dat zie ik nu ook ja...wist ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op mobiel kan je het tegenwoordig ook zien
Roze of blauw randje aan de post
OMGquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op mobiel kan je het tegenwoordig ook zien
Roze of blauw randje aan de post
dat ga ik doen ja! Grrr, schiet nou op met door uitslag!quote:
ik ben al 4 uur geleden gefinished!quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Jumparound het volgende:
uitslagen.nl
22 Sjoerd Spring in 't Veld 80 51:57![]()
![]()
Well done, sir!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Jumparound het volgende:
uitslagen.nl
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Jumparound het volgende:
uitslagen.nl
![]()
En hoeveel burgers heb je al burned?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yheah!!!
Ik ben al op weg naar de maan![]()
Trips to the Moon: 0.001
ik al 138quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En hoeveel burgers heb je al burned?
Belangrijker: hoe heb je gelopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jou heb ik ook niet gezien. Gebied was ook niet het makkelijkst om te lopen. Relatief heuvelachtig.
39quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat krijg je als je steeds in de rondte aan het springen benquote:
Hoeveel kcal is 1 burger? Ik zie alleen maar kcal bij m'n garminquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb volgens Endomondo 9600 kcal verbrand en daarmee 17 burgersquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is 1 burger? Ik zie alleen maar kcal bij m'n garmin
O ik heb dan ongeveer 8 burgers verbrand denk ik (sinds begin september).quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb volgens Endomondo 9600 kcal verbrand en daarmee 17 burgers
Ik gok 500quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nog iets meer trouwens... tussen de 500 en 550, als ik het even uitreken op basis van mijn eigen burgers (52 stuks, 28.143 kcals).quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een grote burger trouwens, mijn burgers zijn normaal 'maar' 250 kcal
Een big mac is maar 495, dus een XL big mac denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is nog iets meer trouwens... tussen de 500 en 550, als ik het even uitreken op basis van mijn eigen burgers (52 stuks, 28.143 kcals).
Die burger zal wel broodjes + vlees + kaas + garnering + saus zijn. Ofzo
Van een van de werknemers van Endomondo;quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.quote:
quote:
Sterker nog:quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Van een van de werknemers van Endomondo;
Eva EMPLOYEE
Eva (Community Manager) 1 year ago
Hi,
you need to burn more than 500 calories to burn 1 burger
Cheers, Eva
https://getsatisfaction.c(...)_burned_showing_as_0
quote:Keep burning, it needs to be over 540![]()
Have fun tracking,
Eva
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.
http://connect.garmin.com/activity/230975960
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.
quote:
Klinkt goed! En netjes onder de 2 uur. Volgens mijn Garmin was het ook langer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.
klopt maar 333 burgers is zo'n 2000kmquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan alleen bij endomondo niet zien hoeveel burgers je in een bepaalde periode hebt verbrand.
Maak er dan 365 vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
challenge voor volgend jaar om in een jaar tijd 333 burgers te verbranden.
Dat hangt weer af van je gewichtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt maar 333 burgers is zo'n 2000km
dat is inderdaad een leuke !!quote:
er is voor mij maar een sportquote:
goeie vraag...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef winterstorm666 het volgende:
waar de de heer sexy eigenlijk gebleven?
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor alle morgenrenners....
[ afbeelding ]
Weet ik gelijk weer waarom ik geen morgenrenner ben.. Alles voor 10.00 daar hou ik niet vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat eigenlijk wel een beetje. Al hoef ik dan geen trein te halen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik het kan vermijden doe ik het ook liever niet. In ieder geval niet als ik daarna nog moet gaan werken. Dan loop ik de hele tijd te denken aan alle dingen die ik nog moet doen. Trein halen en zo. Niet relaxed. Dus als het niet anders kan, ren ik wel 's ochtends, maar liever niet
Same here.. Wil juist lekker ontspannen rennen, heb nog niks ontdekt wat ontspannen is waarvoor ik eerder m'n bed uit moetquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk wel een beetje. Al hoef ik dan geen trein te halen...
Het is hier tegen het vriespunt aan, dat is ook wel lekker lopen denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eens naar een speciaalzaak als runnersworld of run2day. Daar hebben ze alles wat je nodig hebt. Ze meten je schoenen daar aan door middel van videobeelden die ze in de winkel makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:56 schreef MarkBroflovski het volgende:
Wat is een beetje goed merk hardloop schoenen. En waar kan je die vinden lokale boer en aktiesport hebben alleen maar van die shit kwaliteit
Dat. Iedereen heeft andere voeten en behoeftes. Wat voor mij qua model/merk prima zit kan voor jou een ramp zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga eens naar een speciaalzaak als runnersworld of run2day. Daar hebben ze alles wat je nodig hebt. Ze meten je schoenen daar aan door middel van videobeelden die ze in de winkel maken
Die doet nog steeds hardlopen samen met zijn hardloopmaatje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef winterstorm666 het volgende:
waar de de heer sexy eigenlijk gebleven?
Prachtig gebied ja, ik kom er vaak! Lijkt me erg mooi om er te lopen ook, misschien volgend jaar als we er weer gaan kamperen eens een rondje maken daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
alleen 100 Euro voor paar hardlopen schoenen is dat normaal of kan je op die van 200 sneller lopen ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga eens naar een speciaalzaak als runnersworld of run2day. Daar hebben ze alles wat je nodig hebt. Ze meten je schoenen daar aan door middel van videobeelden die ze in de winkel maken
Als je schoenen maar duur genoeg zijn, loop je vanzelf een wereldrecordquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:13 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
alleen 100 Euro voor paar hardlopen schoenen is dat normaal of kan je op die van 200 sneller lopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |