quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.
http://connect.garmin.com/activity/230975960
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.
quote:
Klinkt goed! En netjes onder de 2 uur. Volgens mijn Garmin was het ook langer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De ene voet voor de andere voet zettend. Vanaf de start me eigen niet gek laten maken en mijn eigen tempo gelopen op ongeveer het schema wat in mijn hoofd had. Heerlijk gelopen en een beetje om me heen kunnen kijken. Schitterend natuurgebied. Weg was wel wat bochtig en veel op en neer. Het idee was om eventueel in de laatste 7 km het iets harder te gaan lopen. Echter was er daar een behoorlijk stuk vals plat met een straf windje. Ook niet zo op de kilometers gelet eigenlijk. De laatste 3 kilometer nog kunnen versnellen en nog een aantal mensen kunnen inhalen op dat stuk waar ik mijn zinnen op had. Al met het resulteerde het in een officiele tijd van 1:57:54. Volgens mijn garmin was het alleen wel 200m langer.
http://connect.garmin.com/activity/230975960
De loop zelf is echt een aanrader een schitterende route door een mooi gebied heen.
klopt maar 333 burgers is zo'n 2000kmquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan alleen bij endomondo niet zien hoeveel burgers je in een bepaalde periode hebt verbrand.
Maak er dan 365 vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
challenge voor volgend jaar om in een jaar tijd 333 burgers te verbranden.
Dat hangt weer af van je gewichtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt maar 333 burgers is zo'n 2000km
dat is inderdaad een leuke !!quote:
er is voor mij maar een sportquote:
goeie vraag...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef winterstorm666 het volgende:
waar de de heer sexy eigenlijk gebleven?
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor alle morgenrenners....
[ afbeelding ]
Weet ik gelijk weer waarom ik geen morgenrenner ben.. Alles voor 10.00 daar hou ik niet vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 03:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor alle morgenrenners....
[ afbeelding ]
Ja, dat eigenlijk wel een beetje. Al hoef ik dan geen trein te halen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ik het kan vermijden doe ik het ook liever niet. In ieder geval niet als ik daarna nog moet gaan werken. Dan loop ik de hele tijd te denken aan alle dingen die ik nog moet doen. Trein halen en zo. Niet relaxed. Dus als het niet anders kan, ren ik wel 's ochtends, maar liever niet
Same here.. Wil juist lekker ontspannen rennen, heb nog niks ontdekt wat ontspannen is waarvoor ik eerder m'n bed uit moetquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk wel een beetje. Al hoef ik dan geen trein te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |