quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze voor mijzelf op de to do list gezet... wilde hem dit jaar al doen maar het valt voor mij in een van de meest ongunstigeste tijden van het jaar trainingswijs maar dit jaar moet er zoveel basisconditie zijn dat het gaat lukken.
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
[..]
Ik vergeet m steeds uit te zetten na de finishquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:17 schreef Jumparound het volgende:
ik was te laat met mn garmin aan te zetten
Nu wachten op de uitslag
http://www.endomondo.com/workouts/98440665
In m'n zak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef STING het volgende:
Voor de heren en dames die lopen met een smartphone, hebben jullie hem in zo'n 'houder' om jullie arm of gewoon in jullie zak?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
enige voordeeltje dat ik voor mijzelf de marathon heb afgezegd....blijft er voor volgend jaar iig een challenge over!
Altijd klote zo'n dag, maar je hebt wel doorgezet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Pfff het ging voor geen meter vanavondKon niet langer dan 500 meter achter elkaar lopen, kreeg gewoon geen lucht. Had sowieso al last van m'n keel, en FC Twente had net gespeeld dus al die duizenden auto's reden over m'n loopterreintje, heeft vast ook niet meegeholpen. Nou ja, zo toch maar 5.5 km volgemaakt.
Ja precies, en het was ook eigenlijk gewoon een extra keer deze week dus maakt niet heel veel uit. Maar is gewoon zo balen onderweg als je merkt dat het niet luktquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Altijd klote zo'n dag, maar je hebt wel doorgezet.
Gek he, dat je vaak al in de eerste kilometer merk dat het hem niet word niet dagquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, en het was ook eigenlijk gewoon een extra keer deze week dus maakt niet heel veel uit. Maar is gewoon zo balen onderweg als je merkt dat het niet lukt
Ja inderdaad. Van de week had ik ook een keer een hele goede dag en dat merkte ik ook gelijk in de eerste km, het ging allemaal zo soepeltjes al gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek he, dat je vaak al in de eerste kilometer merk dat het hem niet word niet dag
Herkenbaar. Eigenlijk alle vormen welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik heb soms nog wel eens dat ik er écht in moet komen. Dat ik bijna wil stoppen en dan ineens komt de vaart erin en gaat 't soepel. Vandaag had ik dat een klein beetje, de eerste km. Niet dat ik wilde stoppen maar dat ik dacht dat het een 'middelmatige' run ging worden, maar na die km ging ineens alles soepeler en liep ik echt heerlijk.
Jou heb ik ook niet gezien. Gebied was ook niet het makkelijkst om te lopen. Relatief heuvelachtig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Quoi het volgende:
Snel berichtje: heb erg makkelijk en fijn gelopen! Had achteraf meer voluit kunnen gaan, kennen jullie dat? Tijd: 30:59. Beeeeeeetje tegenvallend, want het voelde zo goed! Maar had dit eigenlijk niet durven dromen een tijdje terug, zo'n snelle fijne race.
@WhiteCowboy: ik heb je niet gezien!! Besef me nu ook dat ik in mijn ooghoek naar 461 uitkeek ipv 261 :-D
Foto en stats volgen wel als ik thuis ben...
Was te verwachtenquote:
Hoe?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Lol. Ik dacht dat SEMTEX een man was. (geen idee waarom)
Ik denk steeds dat slacker een vrouw is, maar dat is juist een manquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig hebben we op Endomondo nu een topic waarbij we kunnen zien wie wie is, want het duizelde mij ook wel eens in dit topicquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |