Gezellig! Nadere info volgt in een PMquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:26 schreef Arquero het volgende:
Zaterdag gaat trouwens lukken Yur. Moet alleen wel start to run afzeggen, maar dat komt wel goed.
Hoe laat en waar spreken we af?
Beste YUR...is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden om sneller te zijn dan die gozer van Bolt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je schoenen maar duur genoeg zijn, loop je vanzelf een wereldrecord
450 euro, dan ren je echt fantástisch!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Beste YUR...is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden om sneller te zijn dan die gozer van Bolt?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
450 euro, dan ren je echt fantástisch!
Kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:13 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
alleen 100 Euro voor paar hardlopen schoenen is dat normaal of kan je op die van 200 sneller lopen ?
Ik zou gaan voor deze schoenen, gegarandeerd succes!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Beste YUR...is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden om sneller te zijn dan die gozer van Bolt?
I see a world record coming my way...!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
450 euro, dan ren je echt fantástisch!
even terugkomend op Mark's vraag, ik denk dat iedere goede hardloopzaak een beginnende loper voor 100 euro een goed passend paar schoenen zou kunnen aanmeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:14 schreef Koepert het volgende:
Ik denk dat we de vraag van MarkBro allemaal een beetje verkeerd opgevat hebben.
Ik denk dat hij wil weten of er nu echt grote verschillen zitten tussen schoenen van 100 en die van 200 euro.. (ja echt, dat denkt ikke) en dit soort antwoorden jagen alleen weer een beginner weg .. en das niet lief.
Mark; Schoenen van 100 kunnen even goed als die van 200 zijn. Hoeft echter niet. Soms zit het verschil in comfort, soms in afwerking, soms in kleurtjes, maar soms ook in demping, materiaal etc.
Dus: Laat naar je voeten en je manier van lopen kijken, en laat je dan adviseren over een paar schoenen en ga uit van ruim 100 euro, dan zit je aardig ok. Wil je echter liever met glitters voor 200e, moet je dat vooral doen.
your are preaching to the converted herequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso gewoon zeggen "Hoi, ik wil schoenen en dit is ongeveer mijn budget (want arme student)."
Maar man man manwat ben ik verliefd op mijn Brooksjes
geen blaren meer
![]()
Brooks is ook een echt loopmerk, heeft nooit mee gedaan aan de drang om zich op de casual markt te storten zoals bjiv. Nike maar is trouw gebleven aan waar ze al bijna 100 jaar goed in zijn...loopschoenen makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb toen ook verschillende schoenen geprobeerd en getest, voor mij was het merk Brooks totaal onbekend maar direct dat ze aangingen vond ik ze als gegoten zitten. Liepen het beste en lekkerst.
Ik vind m wel geslaagd eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef Jumparound het volgende:
niet mn beste foto, maar toch wel aardig
[ afbeelding ]
Geen idee, ik draag andere broekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Een tight vraag, hoe is de pasvorm van tights ?
Ik kan me er weinig van voorstellen hoort het echt strak te zitten lichte druk ?
En is de maatvoering te vergelijken met gewone trainingsbroeken of zit er vaak verschil in?
Hoe zit het bij je klokkenspel ? strak? los ? zit er padding in ?![]()
Kan je beter een boxer of een slip eronder dragen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |