quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo fris en fruitig zie ik er echt niet uit na een wedstrijd
Het viel mij ook mee, maar de foto's van mn moeder en zus ná de finish bewijzen dat ik daarna pas episch rood wordtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ziet er goed uit hoor
gewoon relaxt een stukkie lopen
quote:
hehe die kwam ik tegen op het schotlandforum ja.. is niet helemaal een echte titel, maar komisch is het wel. Overigens heb ik al een square feet op Islay geadopteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: http://www.highlandtitles.com/
Hoe tof is dat!
Ja dat dachten mijn forumgenoten daar ook.. bleek niet helemaal mogelijk op die manier geloof ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't ging me ook meer om 't stukje landvoor 250gbp 90m2 kopen om op te kamperen
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't ging me ook meer om 't stukje landvoor 250gbp 90m2 kopen om op te kamperen
![]()
Het staat wel in de algemene voorwaardenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat dachten mijn forumgenoten daar ook.. bleek niet helemaal mogelijk op die manier geloof ik
http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,6497.0.html Ze gingen al helemaal los daarquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het staat wel in de algemene voorwaardenlaat me even in de waan
Dat is ook zo hoor, maar vond het teruglopen echt kut! Veel te koud, maar geen mobiel mee dus kon geen lift terug regelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, heb je toch nog 7,5 km afgelegd, al is het dan niet helemaal rennend. Een offday hebben we allemaal wel eens, volgende keer beter!
Dat is die zaterdag he? Nee denk het niet, aangezien ik zondag de 8 km ga lopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga je ook de Good Morning City Run doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |