Het kon beter. Heb wat hele stomme dingen gedaan en ik heb dit weekend een hoop dingetjes te doen.quote:
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal wel even hard schreeuwen, dan zijn ze vaak wel stil.
Ik kijk gewoon even lief en geef iemand anders de schuld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mij
Ook lullig
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Het kon beter. Heb wat hele stomme dingen gedaan en ik heb dit weekend een hoop dingetjes te doen.
En hoe is het met jullie?
Jullie, niet 'je'. Althans ik neem aan dat je dan met haar meegaat? Zij geeft een bepaald signaal af.. moet je wel oppikken dan hé...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mij
Ook lullig
Ik heb iemand iets gezegd wat ik eigenlijk niet wilde zeggen. Mja, het is nu gebeurd en ik wil proberen het te vergeten. Ik kan niets meer veranderen nu.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
En ja, met ons gaat het goed geloof ik!
We hadden gister een meet
Owja, daar had je het toch nog over toen we naar Kaneels huis liepen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon even lief en geef iemand anders de schuld.
Lees maar terugquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb iemand iets gezegd wat ik eigenlijk niet wilde zeggen. Mja, het is nu gebeurd en ik wil proberen het te vergeten. Ik kan niets meer veranderen nu.
Mooi! Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, ja. Dat ik en broertje goed kunnen liegen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, daar had je het toch nog over toen we naar Kaneels huis liepen?
Of ben ik nu in de war met iets anders?
Iets met dat je broertje dat ook deed
O, maar dan bedenk je wel wat als die barman vervelend gaat doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, ja. Dat ik en broertje goed kunnen liegen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lees maar terug
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, heel in het kort:
Ik kwam om 5 voor 8 in het cafe aan, maar er was verder niemand.
Na een kwartiertje kwam Kaneel binnen en heb nog even met hem staan lullen.
Maar al snel druppelden er meer mensen binnen, ook enkelen die ik nog niet eerder had gezien (vinniiee en wickedman of hoe die ook heette).
Heb niet iedereen kunnen spreken, maar het was heel gezellig.
*voor details lees maar even terug*
Zo half 2 zijn we met een aardig groot groepje nog naar een 2e kroeg gegaan, maar daar waren we al snel weer weg.
Ik en Muhahaha bleven bij Kaneel slapen en Heloef besloot op het laatst met ons mee te gaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, maar dan bedenk je wel wat als die barman vervelend gaat doen
Next time, shout away!
Ik was al weg voordat ze naar de 2de kroeg gingen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Samenvatting wil ik wel geven aan de hand van de info die ik heb gekregen.
Eerst was er Magnetronkoffie
Toen was er het biertje
10 minuten aan rust
Kaneelstokje
De rest
Voorstellen en praten
Magnetronkoffie had soms wat moeite om gesprekken te volgen
Boothcamp casanova gozer was er
mlig is niet op komen dagen
wickedmen was snel weer weg
Weinig zoen/sexverhalen
2e kroegje rond half 2 ofzo
half uur daar geweest en toen gingen de meesten weg
Casie en myreale zijn gebleven tot half 5
Heloef, magnetronkoffie en nog iemand sliepen bij kaneelstokje
Heloef ging 's ochtends vroeg al weg
flippie niet kunnen komen want brand in schipholstunnel
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd wasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was al weg voordat ze naar de 2de kroeg gingen.
Met Murdera volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd was
disclaimer: - incorrectheden voorbehouden -
Ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd was
disclaimer: - incorrectheden voorbehouden -
Dit.quote:
Zo jammer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen pics gemaakt.gelukkig.
gelukkig?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd. Na één keer buiten lopen in de regen zag ik er niet uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaarheid enzo.quote:
Visser.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Na één keer buiten lopen in de regen zag ik er niet uit.
je gleed van je zadel af?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Bleh, alles kletsnat, niet kunnen rijden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Bleh, alles kletsnat, niet kunnen rijden.
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]niet grappig.. dat kietelt en doet pijn
vrienden
Ik was serieus hoor. M'n make-up was niet waterproof.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaarheid enzo.
[..]
Visser.
JE ZAG ER INDERDAAD VERTIEFT UIT.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]niet grappig.. dat kietelt en doet pijn
vrienden
Je kent mij toch, alles om te voorkomen dat ik uit mijn zolderkamer moet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
Kut flips. Beetje brandje stoken om een excuus te hebben om niet te hoeven komen.
Is je een paar maand geleden niet zo best geluktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kent mij toch, alles om te voorkomen dat ik uit mijn zolderkamer moet.
Een man die de route naar een vrouw dr hart begrijptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In dat geval zal ik je dan maar meer moeten plagen
Het is een goede gokquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Een man die de route naar een vrouw dr hart begrijpt![]()
maar kt was me al aan het hosselen las ik net.. wel even in de rij gaan staan he?!quote:
ahh. roddels ende achterklap. vermaak ons met de verhalen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je een paar maand geleden niet zo best gelukt.
Hehehequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je een paar maand geleden niet zo best gelukt.
De weg naar het hart van een vrouw is toch juist door subtiel voor te dringen in de rij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
maar kt was me al aan het hosselen las ik net.. wel even in de rij gaan staan he?!whahaha
![]()
Lig je er naast dan? Arme jongen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Die magnetronkoffie zit nu te ruften in zijn bed ondertussen trouwens
Ja lekker knus. Wil je ertussen komen liggen? Misschien dat jij wel kan stijgen als hij weer een gasbel maaktquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
De weg naar het hart van een vrouw is toch juist door subtiel voor te dringen in de rij?![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Onsubtiel dan? Zo van alphamannetje: ik kom eraan aan de kant jullie!
Zo fragiel ben ik niet hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja lekker knus. Wil je ertussen komen liggen? Misschien dat jij wel kan stijgen als hij weer een gasbel maakt
Iemand moest voordringen in de rij stiekem? Ow wacht denk dat ik het snap. Ze moesten meer zo zijn een beetje. Soms duurt het even met mijn mannelijke brein om alles te verwerkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]maar moest gister stiekem wel een beetje
moet ik zeggen
Ow nou ja dan ga ik mee ruften en dan moet het sowieso alsnog wel lukken. 1 grote ruftbel van magnetronkoffie en mij. En jij het engeltje dat zich op dat gasgedreven wolkje bevindtquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kent mij toch, alles om te voorkomen dat ik uit mijn zolderkamer moet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nou ja dan ga ik mee ruften en dan moet het sowieso alsnog wel lukken. 1 grote ruftbel van magnetronkoffie en mij. En jij het engeltje dat zich op dat gasgedreven wolkje bevindt
Wat een bazen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja wij weten wel hoe we het hart van een meisje moeten veroveren
Beter zelfs.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij zegt hetWas het net zo goed voor jou als voor ons?
Groepsdruk. Ik werd gedwongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vond het de ultieme samenwerking.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was het magnetronkoffie voor jou of toch vooral ik?
Zedelijk?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Groepsdruk. Ik werd gedwongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.quote:
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.![]()
Ik denk dat ik wel weerstand kan bieden om het niet te doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.
Wie was er onzedelijk dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.
Eerst volgende meet, meld ik mij als eerste aan hoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller hoor.
Nu heb ik me vermaakt met Casie.
Soms. Vertel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef twi het volgende:
Hebben jullie wel eens dat jullie iemand gewoon even dood willen maken?
Wil je iemand dood maken of dood hebben?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef twi het volgende:
Hebben jullie wel eens dat jullie iemand gewoon even dood willen maken?
Too late, too late.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst volgende meet, meld ik mij als eerste aan hoor!
Arme Casie
Goede vraag, zelf dood maken, of dood laten maken? Want in dat 2e geval... :pquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je iemand dood maken of dood hebben?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too late, too late.
Nu zijn Casie en ik al hopeloos verliefd en alles.
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too late, too late.
Nu zijn Casie en ik al hopeloos verliefd en alles.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komen
je had gewoon naar mij moeten komen, flipje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
toch vind ik het wel een tegenvaller, geen pics van jou in je boss-kostuum.
Jammer.quote:
Had ook nog gekund.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
je had gewoon naar mij moeten komen, flipje.
jup. alleen daarvoor zou ik al overwegen naar een meet te komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Je bent toch wel benieuwd of ik eruit zie als iemand die stoer wil kunnen zijn met een pakkie, of als iemand die geniet van zijn outfit he?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
jup. alleen daarvoor zou ik al overwegen naar een meet te komen.
veel te ver weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had je moeten doen.Was erg gezellig.
Kans op liefde gemist, nu even heel hard janken in een hoekje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit was je laatste kans op immerdurende allesverslindende liefde.
Was een grapje hoor, ik hou nog steeds van je natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kans op liefde gemist, nu even heel hard janken in een hoekje.
Geen nood ik ben er. Heb fera al liefde gegeven maar magnetron en ik hebben ook wel plaats voor jou. Niet huilenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij hebt ze voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er was niet echt plek meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je had bij Heloef en magnetron en kaneel enzo kunnen slapen hé...
nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je had bij Heloef en magnetron en kaneel enzo kunnen slapen hé...
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou gewoon tussen jou en kaneel in kruipen.
Heloef was echt verdwenen man, ik heb 'm niet horen gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij had kunnen blijven staan tot heloef weg ging en dan op zijn plek slapen toch
Hij is nog bescheiden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
maar mur is dus echt zo hot als ie beweert, fera?
Hij was er de rest van de avond wel bij enzo gewoon? Bedoel gewoon leuk? niks raars toch? Want zonder doei te zeggen gaan lijkt me wel raar eigenlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Heloef was echt verdwenen man, ik heb 'm niet horen gaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val vies tegen irl ja! Eindelijk je hebt helemaal door.
Bewijsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[Grapje grapje grapje, ik ben hartstikke leuk.
Bijna elke laptop heeft toch hetzelfde formaat steker en werkt op 19.5 V=?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
Nee, dit mag niet zijn ... Volgens mij heb ik m'n laptopoplader niet bij ...
quote:
Ik doe wel van mijn verzameling dode spinnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak een foto van je teensokken.
Op je fotoboek zie je er trouwens best leuk uit hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik doe wel van mijn verzameling dode spinnen
Dat is miley.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Op je fotoboek zie je er trouwens best leuk uit hoor
PLAN ER EEN.quote:
Deze is beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Billy Ray brengt weer de goede shit voort
Die schoenen
0.22quote:
Deze is nog beter trouwensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
0.22
Maar niet zulke kekke stappers. Lang niet meer gezien dat filmpje trouwens.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
0.22
Maar niet zulke kekke stappers. Lang niet meer gezien dat filmpje trouwens.
Ja hoor, geen problemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat half uurtje pitten werden er 4
Jij nog goed thuisgekomen?
Zaten er nog goeie tussen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
Hoi allemaal![]()
Weer terug van het feestje, nog hosseltips van mijn zwagerbaas gehad
Veelal generieke dingen die ik al wist maar niet toepasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaten er nog goeie tussen?
Ik ga maar even wat pasta maken, kep trek
't water moet nog aan de kook. Kep vast een whiskey ingeschonkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veelal generieke dingen die ik al wist maar niet toepas.
Smakelijk!
Haha, even een bodempje makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't water moet nog aan de kook. Kep vast een whiskey ingeschonken
Geen idee. Heette iets van vat 69 of zo. Was in de aanbieding 25% kortingquote:
Drank in de kroeg/bar/disco is altijd duurder. Als ik bier zou lusten goot ik dat standaard naar binnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis nu tenminste een stuk goedkoper dan in die tent gister! ¤4,30 voor een bodempje
+1quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank in de kroeg/bar/disco is altijd duurder. Als ik bier zou lusten goot ik dat standaard naar binnen.
Ja klopt. Ben zelf ook eigenlijk niet echt een bierdrinker maar kreeg op een gegeven moment de ene na de andere aangebodenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank in de kroeg/bar/disco is altijd duurder. Als ik bier zou lusten goot ik dat standaard naar binnen.
En dan kreeg je waarschijnlijk nog Jackie D ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis nu tenminste een stuk goedkoper dan in die tent gister! ¤4,30 voor een bodempje
Nee, ik vroeg wat ze hadden en koos southern comfort. Apart smaakje had dat wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan kreeg je waarschijnlijk nog Jackie D ook.
Heul niet, je hebt die fles moeten kopen, of was die gratisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, heb nu al ¤4,30 uitgespaard!
Ja ok, maar dan kost 1 glas omgerekend nog minder dan ¤1 en zit ietsje vollerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet, je hebt die fles moeten kopen, of was die gratis
Halloquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi.
Weer terug uit de kroeg
True, truequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan kost 1 glas omgerekend nog minder dan ¤1 en zit ietsje voller
Zo, nu lekker eten
Dat heb je rap gedaan kerel, geen leuke dames in de kroeg?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi.
Weer terug uit de kroeg
ik was er al om 15:00quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb je rap gedaan kerel, geen leuke dames in de kroeg?
Ow, dat is betrekkelijk vroegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was er al om 15:00
Muhahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb je rap gedaan kerel, geen leuke dames in de kroeg?
nee man ik ben allang droeloe, en ik heb morgen nog activiteitenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat is betrekkelijk vroeg. Ga je nog terug?
Wat voor fiets had je ookalweer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe dan ook ik ga weer even fietsen en dan party
Nee, ik ben verre van actief.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom het topic dood bloedtdtdt
Pleister erop en verder gaan!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom het topic dood bloedtdtdt
Evie even bellen, die houdt er wel van om in lichaamsopeningen te vroetenquote:
Uit de mijne blijft ze uit, operatietafel of niet!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Evie even bellen, die houdt er wel van om in lichaamsopeningen te vroeten. (op de operatietafel dus!).
Zolang ik onder narcose lig mag ze alles met me doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uit de mijne blijft ze uit, operatietafel of niet!
Dan helpt ze je wel naar de eeuwige narcosevelden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang ik onder narcose lig mag ze alles met me doen.
Dan zal ze niet lang met me kunnen spelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan helpt ze je wel naar de eeuwige narcosevelden.
Playtime's over, let's get Serious!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ze niet lang met me kunnen spelen.
Heul niet. Aan de wijn hier, voor t eerst in mijn levenquote:
Hoe kan je nu voor het eerst van je leven aan de wijn zijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet. Aan de wijn hier, voor t eerst in mijn leven
Gelijk fles leeg gezopen
/alcoholist modus
De pinguindans?quote:
Ontneming van een directe batskans, rode kaart.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:41 schreef PeuRac het volgende:
evie trok me net de kroeg uit terwijl er een geile dronken meid voor t grijpen was
Neen, geen rode kaart.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ontneming van een directe batskans, rode kaart.
Eentje waarmee ik geen dikke buik krijgquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor fiets had je ookalweer?
Verder HA-HA-HA leuk enzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor fiets had je ookalweer?
WT is niet dik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder HA-HA-HA leuk enzo
Altijd de fatso's die klagen over iemand die wel iets aan zijn conditie doet![]()
Simpel, nog nooit wijn gedronkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe kan je nu voor het eerst van je leven aan de wijn zijn?
Die open dag met jouw werken aan de muur? Veel plezier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor de open dag
. Maar eerst Sjaak uitlaten.
Merciquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die open dag met jouw werken aan de muur? Veel plezier!
wanneer gaan we bijpraten?quote:
Morning.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MOGGEL!
Vanmiddag naar first look
Yeeeeeees?quote:
Omdat jij het bent.quote:
Ik wil best wel een keertje met je bijpraten hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh toerenbegrenzing staat trouwens op maximaal.
[..]
wanneer gaan we bijpraten?
ik ben ook naar een hoer geweest.
zij vond hygiene belangrijker dan bang zijn voor seksueel overdraagbare ziektes, en ik weet niet zeker of ik haar in januari al had gehad, en zij ook niet meer. haar doos zat vol met pluisjes van keukenpapier terwijl zij bleef beweren dat het opgedroogt sperma was.
Je kunt de afwas bij me komen doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand die mij kan motiveren om wat te gaan doen
Dan moet ik mij aankleden enzo te moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt de afwas bij me komen doen
Pas maar op, dan is zo je hele huis schoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt de afwas bij me komen doen
Oh damn...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik mij aankleden enzo te moeilijk
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het afquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas maar op, dan is zo je hele huis schoon.![]()
Jij bent wel een opgeruimd type?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het af
Zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het af
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik ben een ietswat...rommelig persoon
Niet neuroot, alleen vreselijk chaotisch somsquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]Jij ook al? Of ben ik gewoon een vreselijke neuroot?
Curse my genes.
Ik had het over mezelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet neuroot, alleen vreselijk chaotisch soms
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen
Curse my genes
Ja, ik denk 't -_-quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]Jij en Aldo samen terug naar de basisschool?
Dat kan ik ook maar half hoor. Ik kijk meestal toch nog op het scherm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik denk 't -_-
Kan ik gelijk leren blindtypen
ok. dit js fus vkiund gfetrgptquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ik ook maar half hoor. Ik kijk meestal toch nog op het scherm.
Ja en daarna mag je in de hoek staanquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga achteraan zitten zodat ik met propjes kan schieten!
Hiep hoiquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en daarna mag je in de hoek staan
Oh echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik in 5/6 VWO zat
Heeft niet geholpen, toch nog geslaagd
Ik geloof ik iets van 40% van de lesuren. Vooral oefenen met tekstververking en vakken als biologie sloeg ik geregeld overquote:
Ach als je het maar haaltquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof ik iets van 40% van de lesuren. Vooral oefenen met tekstververking en vakken als biologie sloeg ik geregeld over
Was ook volwassenenonderwijs, dus kon gaan en staan waar ik wou.
Naja, m'n WO studies gingen wat minder goedquote:
Tsja studeren is ook moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, m'n WO studies gingen wat minder goed
Maar toen was ik wel bij alles aanwezig want belangrijk
Herkenbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd -_-
Ik heb echt gestruktureerd lessen nodig, anders werkt het niet voor mij.
Nee MAVO en daarna MBOquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij WO gedaan had?
Het kan nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah
Dat had ik misschien ook moeten doen
Wat doe je nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik heb nog geen idee wat ik ga doen straks.
Heyquote:
Ja hoor, gisteren een beetje laat gemaakt in de sex scquote:
Ja, was gister vroeg naar bed en vandaag iets van half 10 er weer uit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi mk, ook weer opgestaan uit het land der slapende mensen?
Oew, gezellig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren een beetje laat gemaakt in de sex sc. Hoe is het met jou? Zit je nog in Leiden?
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekendquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, was gister vroeg naar bed en vandaag iets van half 10 er weer uit!
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, gezellig.Ik ging gisteravond douchen en kwam niet meer terug tot 11 uur vanochtend.
Maar ben nog steeds in Leiden.
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekend
Klinkt goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoor
Wow, beetje veel informatie in één keer. Je oudere zus wil voor je jongere zus een vrijgezellenfeest geven? Waarom heb jij er geen zin in dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekend
[..]
Haha![]()
Gisteren op de verjaardag van mijn neefje geweest. Mijn zusje heeft besloten vrij snel te trouwen en nu wil mijn andere zus out of the blue een vrijgezellenfeest gaan geven en belde mij gisteren nog op. Lekker kort dag allemaal en ik weet niet of ik er wel zin in heb. Mijn zusjes vriend is een Duitser en geen van zijn vrienden komt naar de bruiloft dus laat staan naar het feestje
.
En als je geen whiskey lust?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoor
Het moet alleen volgende maand gebeuren en haar vriend heeft geen vrienden in Nederland. Traditie zegt dat een vrijgezellenfeest door vrienden word gegeven. In plaats daarvan zit hij met zijn schoonfamilie opgescheept met wie hij het niet allemaal evengoed kan vinden of goed kent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, beetje veel informatie in één keer. Je oudere zus wil voor je jongere zus een vrijgezellenfeest geven? Waarom heb jij er geen zin in dan?
gewoon pisang of dat andere spul is ook goed, maar net wat je lekker vind. Zolang er maar alkohol in zitquote:
Dat is wel lullig, ja ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je geen whiskey lust?
[..]
Het moet alleen volgende maand gebeuren en haar vriend heeft geen vrienden in Nederland. Traditie zegt dat een vrijgezellenfeest door vrienden word gegeven. In plaats daarvan zit hij met zijn schoonfamilie opgescheept met wie hij het niet allemaal evengoed kan vinden of goed kent..
Nah, van drank ga ik sowieso geen gewoonte van makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon pisang of dat andere spul is ook goed, maar net wat je lekker vind. Zolang er maar alkohol in zit![]()
Alleen geen gewoonte van maken, anders lig je in no time onder een brug elke avond!
Owja en het mag niet teveel kosten volgens mijn zusquote:
Practice makes perfect hequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Om kinderen te maken moet je wel eerst oefenen
Het oefenen is leuk de rest nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Om kinderen te maken moet je wel eerst oefenen
Trouwen wil ik wel, maar kinderen ... God, nee. Voorlopig nog niet.quote:
Mwoah, stiekem vind ik kinderen heel leukquote:
En wil je zelf kinderen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, stiekem vind ik kinderen heel leuk. Gisteren met mijn nichtjes en neefje kort met het nieuwe speelgoed gespeeld, vonden ze leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |