Dan helpt ze je wel naar de eeuwige narcosevelden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang ik onder narcose lig mag ze alles met me doen.
Dan zal ze niet lang met me kunnen spelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan helpt ze je wel naar de eeuwige narcosevelden.
Playtime's over, let's get Serious!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ze niet lang met me kunnen spelen.
Heul niet. Aan de wijn hier, voor t eerst in mijn levenquote:
Hoe kan je nu voor het eerst van je leven aan de wijn zijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet. Aan de wijn hier, voor t eerst in mijn leven
Gelijk fles leeg gezopen
/alcoholist modus
De pinguindans?quote:
Ontneming van een directe batskans, rode kaart.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:41 schreef PeuRac het volgende:
evie trok me net de kroeg uit terwijl er een geile dronken meid voor t grijpen was
Neen, geen rode kaart.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ontneming van een directe batskans, rode kaart.
Eentje waarmee ik geen dikke buik krijgquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor fiets had je ookalweer?
Verder HA-HA-HA leuk enzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor fiets had je ookalweer?
WT is niet dik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder HA-HA-HA leuk enzo
Altijd de fatso's die klagen over iemand die wel iets aan zijn conditie doet![]()
Simpel, nog nooit wijn gedronkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe kan je nu voor het eerst van je leven aan de wijn zijn?
Die open dag met jouw werken aan de muur? Veel plezier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor de open dag
. Maar eerst Sjaak uitlaten.
Merciquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die open dag met jouw werken aan de muur? Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |