Dan helpt ze je wel naar de eeuwige narcosevelden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang ik onder narcose lig mag ze alles met me doen.
Dan zal ze niet lang met me kunnen spelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan helpt ze je wel naar de eeuwige narcosevelden.
Playtime's over, let's get Serious!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zal ze niet lang met me kunnen spelen.
Heul niet. Aan de wijn hier, voor t eerst in mijn levenquote:
Hoe kan je nu voor het eerst van je leven aan de wijn zijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet. Aan de wijn hier, voor t eerst in mijn leven
Gelijk fles leeg gezopen
/alcoholist modus
De pinguindans?quote:
Ontneming van een directe batskans, rode kaart.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:41 schreef PeuRac het volgende:
evie trok me net de kroeg uit terwijl er een geile dronken meid voor t grijpen was
Neen, geen rode kaart.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ontneming van een directe batskans, rode kaart.
Eentje waarmee ik geen dikke buik krijgquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor fiets had je ookalweer?
Verder HA-HA-HA leuk enzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor fiets had je ookalweer?
WT is niet dik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder HA-HA-HA leuk enzo
Altijd de fatso's die klagen over iemand die wel iets aan zijn conditie doet![]()
Simpel, nog nooit wijn gedronkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe kan je nu voor het eerst van je leven aan de wijn zijn?
Die open dag met jouw werken aan de muur? Veel plezier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:23 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor de open dag
. Maar eerst Sjaak uitlaten.
Merciquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die open dag met jouw werken aan de muur? Veel plezier!
wanneer gaan we bijpraten?quote:
Morning.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MOGGEL!
Vanmiddag naar first look
Yeeeeeees?quote:
Omdat jij het bent.quote:
Ik wil best wel een keertje met je bijpraten hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh toerenbegrenzing staat trouwens op maximaal.
[..]
wanneer gaan we bijpraten?
ik ben ook naar een hoer geweest.
zij vond hygiene belangrijker dan bang zijn voor seksueel overdraagbare ziektes, en ik weet niet zeker of ik haar in januari al had gehad, en zij ook niet meer. haar doos zat vol met pluisjes van keukenpapier terwijl zij bleef beweren dat het opgedroogt sperma was.
Je kunt de afwas bij me komen doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand die mij kan motiveren om wat te gaan doen
Dan moet ik mij aankleden enzo te moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt de afwas bij me komen doen
Pas maar op, dan is zo je hele huis schoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt de afwas bij me komen doen
Oh damn...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik mij aankleden enzo te moeilijk
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het afquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas maar op, dan is zo je hele huis schoon.![]()
Jij bent wel een opgeruimd type?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het af
Zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het af
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik ben een ietswat...rommelig persoon
Niet neuroot, alleen vreselijk chaotisch somsquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]Jij ook al? Of ben ik gewoon een vreselijke neuroot?
Curse my genes.
Ik had het over mezelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet neuroot, alleen vreselijk chaotisch soms
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen
Curse my genes
Ja, ik denk 't -_-quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]Jij en Aldo samen terug naar de basisschool?
Dat kan ik ook maar half hoor. Ik kijk meestal toch nog op het scherm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik denk 't -_-
Kan ik gelijk leren blindtypen
ok. dit js fus vkiund gfetrgptquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ik ook maar half hoor. Ik kijk meestal toch nog op het scherm.
Ja en daarna mag je in de hoek staanquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, maar ik ga achteraan zitten zodat ik met propjes kan schieten!
Hiep hoiquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en daarna mag je in de hoek staan
Oh echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik in 5/6 VWO zat
Heeft niet geholpen, toch nog geslaagd
Ik geloof ik iets van 40% van de lesuren. Vooral oefenen met tekstververking en vakken als biologie sloeg ik geregeld overquote:
Ach als je het maar haaltquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof ik iets van 40% van de lesuren. Vooral oefenen met tekstververking en vakken als biologie sloeg ik geregeld over
Was ook volwassenenonderwijs, dus kon gaan en staan waar ik wou.
Naja, m'n WO studies gingen wat minder goedquote:
Tsja studeren is ook moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, m'n WO studies gingen wat minder goed
Maar toen was ik wel bij alles aanwezig want belangrijk
Herkenbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd -_-
Ik heb echt gestruktureerd lessen nodig, anders werkt het niet voor mij.
Nee MAVO en daarna MBOquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij WO gedaan had?
Het kan nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah
Dat had ik misschien ook moeten doen
Wat doe je nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik heb nog geen idee wat ik ga doen straks.
Heyquote:
Ja hoor, gisteren een beetje laat gemaakt in de sex scquote:
Ja, was gister vroeg naar bed en vandaag iets van half 10 er weer uit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi mk, ook weer opgestaan uit het land der slapende mensen?
Oew, gezellig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren een beetje laat gemaakt in de sex sc. Hoe is het met jou? Zit je nog in Leiden?
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekendquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, was gister vroeg naar bed en vandaag iets van half 10 er weer uit!
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, gezellig.Ik ging gisteravond douchen en kwam niet meer terug tot 11 uur vanochtend.
Maar ben nog steeds in Leiden.
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekend
Klinkt goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoor
Wow, beetje veel informatie in één keer. Je oudere zus wil voor je jongere zus een vrijgezellenfeest geven? Waarom heb jij er geen zin in dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekend
[..]
Haha![]()
Gisteren op de verjaardag van mijn neefje geweest. Mijn zusje heeft besloten vrij snel te trouwen en nu wil mijn andere zus out of the blue een vrijgezellenfeest gaan geven en belde mij gisteren nog op. Lekker kort dag allemaal en ik weet niet of ik er wel zin in heb. Mijn zusjes vriend is een Duitser en geen van zijn vrienden komt naar de bruiloft dus laat staan naar het feestje
.
En als je geen whiskey lust?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoor
Het moet alleen volgende maand gebeuren en haar vriend heeft geen vrienden in Nederland. Traditie zegt dat een vrijgezellenfeest door vrienden word gegeven. In plaats daarvan zit hij met zijn schoonfamilie opgescheept met wie hij het niet allemaal evengoed kan vinden of goed kent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, beetje veel informatie in één keer. Je oudere zus wil voor je jongere zus een vrijgezellenfeest geven? Waarom heb jij er geen zin in dan?
gewoon pisang of dat andere spul is ook goed, maar net wat je lekker vind. Zolang er maar alkohol in zitquote:
Dat is wel lullig, ja ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je geen whiskey lust?
[..]
Het moet alleen volgende maand gebeuren en haar vriend heeft geen vrienden in Nederland. Traditie zegt dat een vrijgezellenfeest door vrienden word gegeven. In plaats daarvan zit hij met zijn schoonfamilie opgescheept met wie hij het niet allemaal evengoed kan vinden of goed kent..
Nah, van drank ga ik sowieso geen gewoonte van makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon pisang of dat andere spul is ook goed, maar net wat je lekker vind. Zolang er maar alkohol in zit![]()
Alleen geen gewoonte van maken, anders lig je in no time onder een brug elke avond!
Owja en het mag niet teveel kosten volgens mijn zusquote:
Practice makes perfect hequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Om kinderen te maken moet je wel eerst oefenen
Het oefenen is leuk de rest nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Om kinderen te maken moet je wel eerst oefenen
Trouwen wil ik wel, maar kinderen ... God, nee. Voorlopig nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |