Heyquote:
Ja hoor, gisteren een beetje laat gemaakt in de sex scquote:
Ja, was gister vroeg naar bed en vandaag iets van half 10 er weer uit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoi mk, ook weer opgestaan uit het land der slapende mensen?
Oew, gezellig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren een beetje laat gemaakt in de sex sc. Hoe is het met jou? Zit je nog in Leiden?
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekendquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, was gister vroeg naar bed en vandaag iets van half 10 er weer uit!
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, gezellig.Ik ging gisteravond douchen en kwam niet meer terug tot 11 uur vanochtend.
Maar ben nog steeds in Leiden.
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekend
Klinkt goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoor
Wow, beetje veel informatie in één keer. Je oudere zus wil voor je jongere zus een vrijgezellenfeest geven? Waarom heb jij er geen zin in dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, leer me op tijd naar bed gaan in het weekend
[..]
Haha![]()
Gisteren op de verjaardag van mijn neefje geweest. Mijn zusje heeft besloten vrij snel te trouwen en nu wil mijn andere zus out of the blue een vrijgezellenfeest gaan geven en belde mij gisteren nog op. Lekker kort dag allemaal en ik weet niet of ik er wel zin in heb. Mijn zusjes vriend is een Duitser en geen van zijn vrienden komt naar de bruiloft dus laat staan naar het feestje
.
En als je geen whiskey lust?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon meeten de dag ervoor en een paar glazen whiskey drinken van tevoor
Het moet alleen volgende maand gebeuren en haar vriend heeft geen vrienden in Nederland. Traditie zegt dat een vrijgezellenfeest door vrienden word gegeven. In plaats daarvan zit hij met zijn schoonfamilie opgescheept met wie hij het niet allemaal evengoed kan vinden of goed kent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, beetje veel informatie in één keer. Je oudere zus wil voor je jongere zus een vrijgezellenfeest geven? Waarom heb jij er geen zin in dan?
gewoon pisang of dat andere spul is ook goed, maar net wat je lekker vind. Zolang er maar alkohol in zitquote:
Dat is wel lullig, ja ...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je geen whiskey lust?
[..]
Het moet alleen volgende maand gebeuren en haar vriend heeft geen vrienden in Nederland. Traditie zegt dat een vrijgezellenfeest door vrienden word gegeven. In plaats daarvan zit hij met zijn schoonfamilie opgescheept met wie hij het niet allemaal evengoed kan vinden of goed kent..
Nah, van drank ga ik sowieso geen gewoonte van makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon pisang of dat andere spul is ook goed, maar net wat je lekker vind. Zolang er maar alkohol in zit![]()
Alleen geen gewoonte van maken, anders lig je in no time onder een brug elke avond!
Owja en het mag niet teveel kosten volgens mijn zusquote:
Practice makes perfect hequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Om kinderen te maken moet je wel eerst oefenen
Het oefenen is leuk de rest nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Om kinderen te maken moet je wel eerst oefenen
Trouwen wil ik wel, maar kinderen ... God, nee. Voorlopig nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |