wanneer gaan we bijpraten?quote:
Morning.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MOGGEL!
Vanmiddag naar first look
Yeeeeeees?quote:
Omdat jij het bent.quote:
Ik wil best wel een keertje met je bijpraten hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh toerenbegrenzing staat trouwens op maximaal.
[..]
wanneer gaan we bijpraten?
ik ben ook naar een hoer geweest.
zij vond hygiene belangrijker dan bang zijn voor seksueel overdraagbare ziektes, en ik weet niet zeker of ik haar in januari al had gehad, en zij ook niet meer. haar doos zat vol met pluisjes van keukenpapier terwijl zij bleef beweren dat het opgedroogt sperma was.
Je kunt de afwas bij me komen doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand die mij kan motiveren om wat te gaan doen
Dan moet ik mij aankleden enzo te moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt de afwas bij me komen doen
Pas maar op, dan is zo je hele huis schoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt de afwas bij me komen doen
Oh damn...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik mij aankleden enzo te moeilijk
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het afquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas maar op, dan is zo je hele huis schoon.![]()
Jij bent wel een opgeruimd type?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het af
Zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de afwas en stofzuigen, dan is het af
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik ben een ietswat...rommelig persoon
Niet neuroot, alleen vreselijk chaotisch somsquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]Jij ook al? Of ben ik gewoon een vreselijke neuroot?
Curse my genes.
Ik had het over mezelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet neuroot, alleen vreselijk chaotisch soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |