Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe vroeg gingen de laatste naar huis eigenlijk?
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel van kroeg naar huis/slaapplek
Hebben die iets?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nog. Kaneel schopt ons er voor 10e uit
.
je had sjansquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stevige ochtend wandeling. Bovendien had ik sjans met een dame in de winkel, ze glimlachte heel lief naar me.
Wees blij dat je niet bij C_M bent blijven slapen. Daar stond ik om 8u of zo al op de bushaltequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nog. Kaneel schopt ons er voor 10e uit
.
Dat is meer een datequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Euw okéquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.
Hmmm... Het regent hier al de hele ochtend, dan weer knetterhard dan weer miezer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In Leiden ook
Maar hier is het weer weer goed
Gisternacht zijn we naar Kaneels huis gelopen van de kroeg. Hele tijd (mot)regenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Het regent hier al de hele ochtend, dan weer knetterhard dan weer miezer.
Success met mij zo vroeg wakker makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij C_M bent blijven slapen. Daar stond ik om 8u of zo al op de bushalte
oploskoffiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar we werden wel goed verzorgd door kaneel, hij had broodjes en oploskoffie klaarstaan!
Ik nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja
Ik kreeg het er nog warmer van
Ik hoop dat hier de zon ook doorkomt zo. Met deze kutregen ga ik niet rijden, met 10 minuten ben je dan doorweektquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gisternacht zijn we naar Kaneels huis gelopen van de kroeg. Hele tijd (mot)regen
Vanochtend ook nog.
Maar gek genoeg schijnt hier het zonnetje geregeld
Wij zijn tot ongeveer half vijf geblevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.
Valt nog mee. Heb je nog leuk met Mur kunnen praten? Ik verstond geen reet in dat hol door die keiharde muziekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Wij zijn tot ongeveer half vijf gebleven
Het is hier nu droog, wellicht dat het straks bij jou ook droog isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat hier de zon ook doorkomt zo. Met deze kutregen ga ik niet rijden, met 10 minuten ben je dan doorweekt.
Ik doe er Rio ook geen plezier mee.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had gister genoeg sjans!![]()
Jij liegbeest
Jup heb met peu afgesprokenquote:
Hey! Blijf van mijn date afquote:
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komenquote:
Nou, sjans genoeg tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]met wie dan?
[..]
Jup heb met peu afgesproken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komen
Dat is vriendschappelijkquote:
quote:
Ik heb hem vooral ingemaakt met darten en het werd snel rustiger dus toen kon je elkaar prima verstaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt nog mee. Heb je nog leuk met Mur kunnen praten? Ik verstond geen reet in dat hol door die keiharde muziek
o no een vieze manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, kingtoppie. Hij post veel mee in de sex sc.
Adios Muhaha!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
Haver fun!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
ssst niet verder vertellenquote:
Had je al voorgedronken dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
cute...
Evie met drank op is jochies aan het inmpressen![]()
Door m'n ogen open te doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet in de ochtend?
Hoe word je wakker dan?
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zoquote:
Ik ben ook niet echt een ochtendmens, maar ik kan heel goed opstaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zo
nope..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je al voorgedronken dan?
Deze juffrouw is ongelooflijk stealth.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb je nauwelijks zien drinken gisteravond
Ik heb soms veel moeite om op te staan (verschilt van dag tot dag). Soms slaap ik ook heel lang (langer dan 10 uur).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een ochtendmens, maar ik kan heel goed opstaan. In slaap vallen is lastiger
.
quote:
Was jij er trouwens gisteren?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze juffrouw is ongelooflijk stealth.
sssstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze juffrouw is ongelooflijk stealth.
Ja, apart is datquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb soms veel moeite om op te staan (verschilt van dag tot dag). Soms slaap ik ook heel lang (langer dan 10 uur).
In slaap vallen lukt hierzo trouwens ook niet altijd even goed
Echt hequote:
quote:
Ik ben ook een beetje stealth.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was jij er trouwens gisteren?
Goed hoorquote:
Een dutje staat ook nog op mijn programma voor vandaag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Goed hoor. Beetje moe, zo lekker naar het paard en dan douchen en even dutten
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje moe, zo lekker naar het paard en dan douchen en even dutten
.
Ja goed plan. Ik ga zo ook maar even bijpittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dutje staat ook nog op mijn programma voor vandaag.Dutjes op zijn tijd zijn erg oké.
Dat doen de beste mensen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje stealth.
Ah, dan heb je mij dus niet gezien gister...quote:
Ik denk dat ik eerst maar even ga duttenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dutje staat ook nog op mijn programma voor vandaag.Dutjes op zijn tijd zijn erg oké.
Life is all about priorities.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar even ga dutten.
Dut ze, ik ga gauw je voorbeeld volgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst maar even ga dutten.
Nee, of was jij die leuke man?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan heb je mij dus niet gezien gister...
Ja, was gezellig nog.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mur!
Je hebt nog even met dartpijltjes gespeeld gisternacht hoorde ik?
Zou zomaar kunnen...quote:
Lang niet zo eng als je had gedacht.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang niet zo eng als je had gedacht.
Nu we gemeet hebben kun je mij wel toevoegen op Facebook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
Is dat zo?Eerst zien weten en dan pas geloven he?!
Ik weet niet of we gemeet hebben?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu we gemeet hebben kun je mij wel toevoegen op Facebook.
Tja...quote:
Ik laat je in de waan en koester het gegeven dat ik je in het echt heb kunnen aanschouwen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
Dan zal het wel niet toch?
Dan had je vast de blauwe plek gehad om je eraan te herinneren![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat je in de waan en koester het gegeven dat ik je in het echt heb kunnen aanschouwen.
Ik kan je wel even een korte samenvatting geven als je wiltquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Goedemorgen. Is de vorige reeks ook nog de moeite waard om bij te lezen voor sappige details of alleen dit deel?Dit deel gaat vooral over dat anderen weggingen en casie en myrel bleven dacht ik. Vorige deel staat de avond wel op?
quote:
Ja ik kijk in andere reeks nu ook, zie dat die 'savonds ook begon. Maar samenvatting is welkomquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een korte samenvatting geven als je wilt
Edit:Alhoewel
Nee, op weg naar kroeg 2 was ik alweer nuchterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag fokkers, jullie ook allemaal een kater?[ afbeelding ]
hoe laat is het geworden uiteindelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, heel in het kort:
Ik kwam om 5 voor 8 in het cafe aan, maar er was verder niemand.
Na een kwartiertje kwam Kaneel binnen en heb nog even met hem staan lullen.
Maar al snel druppelden er meer mensen binnen, ook enkelen die ik nog niet eerder had gezien (vinniiee en wickedman of hoe die ook heette).
Heb niet iedereen kunnen spreken, maar het was heel gezellig.
*voor details lees maar even terug*
Zo half 2 zijn we met een aardig groot groepje nog naar een 2e kroeg gegaan, maar daar waren we al snel weer weg.
Ik en Muhahaha bleven bij Kaneel slapen en Heloef besloot op het laatst met ons mee te gaan.
Ik geloof 4u ongeveer toen het licht uit ging. We zijn lopend naar Kaneels huis gegaan, door de regenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe laat is het geworden uiteindelijk?
Welke van alle frustraties?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je frustratie van afgelopen week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Whehequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof 4u ongeveer toen het licht uit ging. We zijn lopend naar Kaneels huis gegaan, door de regen
Maar was ondanks de regen wel een leuk wandelingetje
Mur en Casie hebben het geloof ik nog later gemaakt
En om 9u al weer op. Heloef was toen weg (geen idee wat hij verder geflikt heeft).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Whehe
Bij mij ook zo laat omdat ik nog 3 uur in bed heb liggen lezen
Wispelturig ventjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En om 9u al weer op. Heloef was toen weg (geen idee wat hij verder geflikt heeft).
Tis afwachten wat hij verder die nacht gedaan heeft en hoe hij uiteindelijk thuis is gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Evie het volgende:
Welke van alle frustraties?![]()
Beetje wous inmiddels.. dus weet niet welke frustratiesNee, ik doelde op andere frustraties. Niks ernstigs met je moeder, hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
niks kritieks atm.,,, maar denk wel dat dr leven niet lang meer gaat duren..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op andere frustraties. Niks ernstigs met je moeder, hoop ik?
Nee, ik kan t internet niet op met mn laptop.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
niks kritieks atm.,,, maar denk wel dat dr leven niet lang meer gaat duren..
Ah, kutzooiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik kan t internet niet op met mn laptop.
Ik had even om de sleutel moeten vragen.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben een beetje sprakeloosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
In een trein richting schiphol om vervolgens te horen dat ik er uit moest omdat brand in een schipholtunnel. En dan moest ik over Utrecht en zou ik langer onderweg zijn, dan bij jullie aanwezig zijn. Kon wel janken gisteren. Maar goed. Jullie hebben het erg leuk/gezellig gehad, zo gelezen te hebben.quote:
Magnetronkoffie flipt em de pan uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Welles nietes welles nietes AAAAAHHH vrouwen
Weet ik niet, ik lag op m'n goeie oorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heloef ging weg van een gasthuis/slaapplek van Kaneelstokje zonder even doei te zeggen?Maar klinkt leuk
Alleen ben je niet iets te braaf geweest met je omschrijving? Geen uitwisseling van lichaamssappen e.d.?
Ai aiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik lag op m'n goeie oor
Ik had je direct al gezegd dat je over Haarlem moest gaan, maarja, bijdehand.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In een trein richting schiphol om vervolgens te horen dat ik er uit moest omdat brand in een schipholtunnel. En dan moest ik over Utrecht en zou ik langer onderweg zijn, dan bij jullie aanwezig zijn. Kon wel janken gisteren. Maar goed. Jullie hebben het erg leuk/gezellig gehad, zo gelezen te hebben.
Ja, heel jammer dat je er niet was. Had ik even mazzel dat ik via Haarlem ben gegaan toen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In een trein richting schiphol om vervolgens te horen dat ik er uit moest omdat brand in een schipholtunnel. En dan moest ik over Utrecht en zou ik langer onderweg zijn, dan bij jullie aanwezig zijn. Kon wel janken gisteren. Maar goed. Jullie hebben het erg leuk/gezellig gehad, zo gelezen te hebben.
Achteraf gezien het beste jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had je direct al gezegd dat je over Haarlem moest gaan, maarja, bijdehand.
Ik heb nog bijna niemand gemeet hier. Op watertornado, twi, myr en kaneel na dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heel jammer dat je er niet was. Had ik even mazzel dat ik via Haarlem ben gegaan toen!
Naja, misschien volgende meet Flips, ik heb je nog steeds niet gemeet (behalve dan die 2 secondes bij de filmmeet).
Ja?quote:
O was je niet bij de laatste Roycomeet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Achteraf gezien het beste jaIk was alleen de optie naar A'dam CS - Haarlem vergeten.
[..]
Ik heb nog bijna niemand gemeet hier. Op watertornado, twi, myr en kaneel na dan.Al best veel meets gemist ondertussen, haha.
Toen zat ik in 40 graden zon strand en zee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O was je niet bij de laatste Roycomeet?
Z3quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen zat ik in 40 graden zon strand en zee.
Wat voor details? Hoeveel regendruppels er die nacht gevallen zijn?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan jij mij een samenvatting geven waarbij er wel veel details zijn?
Ja dat is het eerste wat ook mij in gedachten schootquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor details? Hoeveel regendruppels er die nacht gevallen zijn?
Daar heb ik eerlijk gezegd niet echt op gelet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat is het eerste wat ook mij in gedachten schoot![]()
Was het dit keer dichter bij de 4 triljoen of meer bij de 3,8?
Nee even serieus nu.. mensen gezoend ofzo?
Ja, ik heb gezoend.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nee even serieus nu.. mensen gezoend ofzo?
Ik zie een regenboog!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ga godverdomme nooit maar naar een meet, wat een verspilling van mijn tijd. Stelletje autisten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke en met wie Twi dan? (is voor de fok speekselboom)
Ik kan ook wel maken dat jij hebt gezoent met Myraela bijvoorbeeld als je dat wil. Ons geheimpjequote:
Oei. Heb hem nooit zien typen trouwens. Ben zelf ook redelijk nieuw weer dat verklaartquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, en mlig is niet komen opdagen.
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeftquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeft
Dan zoek je toch een netwerkkabel op die ergens rondslingert en die stop je in je laptop? Of je gebruikt gewoon zijn wachtwoord, naaktslak69.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
Ik merk hoe hopeloos ik ben zonder internet.
Mwa ik denk niemandquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeft
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neukenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was man/vrouw verhouding dan een beetje goed te doen? Al die concurrentie anders.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neuken
Dat was ook mijn gedachte maar toen las ik dat er 3/4 jongens samen sliepen op 1 kamer..quote:
Het lijkt of de router geen stroom heeft, ik heb alles al geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een netwerkkabel op die ergens rondslingert en die stop je in je laptop? Of je gebruikt gewoon zijn wachtwoord, naaktslak69.
Nee dat niet. Niet qua fokkers iegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was man/vrouw verhouding dan een beetje goed te doen? Al die concurrentie anders.
Ik denk liever niet aan heloef en magnetronkoffie op een kamerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte maar toen las ik dat er 3/4 jongens samen sliepen op 1 kamer..
toch nog wel wat chix togquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was man/vrouw verhouding dan een beetje goed te doen? Al die concurrentie anders.
Wil er wel bij zijn een volgende keerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neuken
Zo te horen, doe je goed!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil er wel bij zijn een volgende keerGisteravond en nacht bij vrienden film en eigenlijk vrij wasted geworden en vanavond weer
Dacht ik alquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Niet qua fokkers ieg
ja tog je weet togquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toch nog wel wat chix tog
Hoeveel mannen ongeveer en hoeveel vrouwen en hoeveel van die vrouwen bezet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Niet qua fokkers ieg
Ze spytoolt dus ze krijgt het wel te lezen. En anders via Kaneelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
captain_maximum zag er heel leuk uit maar ik was het vergeten te zeggen of ik durfde het niet
4 vrouwen in totaal waarvan 2 bezet en 2 onzeker. Er waren geloof ik iets van 10 man aanwezig of zo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoeveel mannen ongeveer en hoeveel vrouwen en hoeveel van die vrouwen bezet?
Oke captain_maximum je ziet er leuk uit en je had een leuke truiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze spytoolt dus ze krijgt het wel te lezen. En anders via Kaneel
Wat een sukkel die Kaneel. Gewoon niet zorgen voor een degelijke internetverbinding. Dan zou ik gewoon achter zijn PC gaan zitten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt of de router geen stroom heeft, ik heb alles al geprobeerd.
Ja deed het geweldig vooral toen ik thuis was en op fok gingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
myraelaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
4 vrouwen in totaal waarvan 2 bezet en 2 onzeker. Er waren geloof ik iets van 10 man aanwezig of zo?
Fera toch ook?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
myraela
captain_maximum
'sharon'
nog iemand die 'van de vrouwen is'
hmmm
Je bent net als Bobquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Meende myraele dat zonet trouwens of was dat een grapje? Bit confused
kan gebeuren... met een bepaalde leefstijl heeft men dat snellerquote:
Wie is Sharon?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
myraela
captain_maximum
'sharon'
nog iemand die 'van de vrouwen is'
hmmm
En jouw mobieldinges geeft foutieve suggesties m.b.t. de trein.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
Ik merk hoe hopeloos ik ben zonder internet.
Dat wachtwoord weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een sukkel die Kaneel. Gewoon niet zorgen voor een degelijke internetverbinding. Dan zou ik gewoon achter zijn PC gaan zitten.
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jouw mobieldinges geeft foutieve suggesties m.b.t. de trein.
Je hebt er wel es iets over verteld ja. Wat je terecht opmerkt, het blijft toch je moeder.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
kan gebeuren... met een bepaalde leefstijl heeft men dat sneller![]()
maar het blijft toch mn moeder ondanks alles.. waar ik me wel even naar om voelde
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie is Sharon?
En Eva niet vergeten!
Ik dacht dat jij hetero was?quote:
Jup.. laatst mn eerste bevalling gezien.. when the shit hit the fan bij moeders.. tegelijkertijd.. Was wel even een shockmomentje als in: Zorg dat je alles bespreekt en nooit meer stomme dingen zegt al is het soms ergens terechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt er wel es iets over verteld ja. Wat je terecht opmerkt, het blijft toch je moeder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Die onzekere kan je toch zo hosselen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
4 vrouwen in totaal waarvan 2 bezet en 2 onzeker. Er waren geloof ik iets van 10 man aanwezig of zo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:34 schreef Evie het volgende:
Jup.. laatst mn eerste bevalling gezien.. when the shit hit the fan bij moeders.. tegelijkertijd.. Was wel even een shockmomentje als in: Zorg dat je alles bespreekt en nooit meer stomme dingen zegt al is het soms ergens terecht
Het is toch je moeder...
Shame, ik zag het al helemaal voor je hoe je ligt te scharen met een ander lekker wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]Vrouwen zijn toch ook veel lekkerederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:')
Daar ben je vrouw voor, dan mag dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:36 schreef Evie het volgende:
thnx... was wel even bijzonder emotioneel die dag
haha
Hey ik was er ook nog he?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha heb op de terugweg mn beste vriend opgebeld.. en die was ook onderweg naar het stationquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor, dan mag dat.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen hosselmogelijkheid voor mannen
Van de mannen dumbass hahahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of ben je van de vrouwen én mannen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je net nog zei van de vrouwen te zijn
ja en vrouwen toch dat zeg je net!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Van de mannen dumbass hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihihi
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja en vrouwen toch dat zeg je net!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:41 schreef Evie het volgende:
[..]Echt lekker rustig als ze dat denken idd
![]()
Liegen om welke reden dan ookquote:
Wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens wisten jullie dat die ene gast van cassanova boothcamp ook in de kroeg zat gisteravond!
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens wisten jullie dat die ene gast van cassanova boothcamp ook in de kroeg zat gisteravond!
serieus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liegen om welke reden dan ook![]()
![]()
x100000000000000000000
Dat vind ik leuk om te horen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke captain_maximum je ziet er leuk uit en je had een leuke trui![]()
![]()
En dat grietje vooraan, moeten we die kennen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die meest rechter gast, zat voorin, het was hem echt, ik smsde heloef nog en die bevestigde dat het hem echt was
Die linker gast lijkt wel een beetje op jou, Kapoentjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die meest rechter gast, zat voorin, het was hem echt, ik smsde heloef nog en die bevestigde dat het hem echt was
Jammer dat hij me niet aansprakquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een leugentje om bestwil bestaat nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]heb er een goede reden voor
![]()
mannen zijn eng
Dank je, weet ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goed dat je je userpic weer veranderd hebt
Gelukkig niet 2e van rechts, dan was ik jaloers geweest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das de presentatrice maar die heb ik ook nog nooit ergens anders gezienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat grietje vooraan, moeten we die kennen?
ja maar ik ben irl te verlegen om complimenten te geven :!@quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
trolololololol .. en ja mannen zijn engquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een leugentje om bestwil bestaat niet
- Boeddha
Watquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die linker gast lijkt wel een beetje op jou, Kapoentje
Het is dan ook de waarheid. Die Sint is een wijze manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
Even kort voorgesteld, meer niet.. maarja hij was ook opeens weg...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, heeft iemand nog met die Wickedman gepraat gisteravond?
Ok. Beetje jammer dat de fotograaf zijn lichtmeter op deze deerne heeft gemikt en daardoor de "boys" nogal wit/flets gezicht hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de presentatrice maar die heb ik ook nog nooit ergens anders gezien
[..]
Had ik maar zo'n trui, beste kleur ooitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is dan ook de waarheid. Die Sint is een wijze man
Ja hij smeerde hem ineensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even kort voorgesteld, meer niet.. maarja hij was ook opeens weg...
Hij vond geen gelegenheid om te trollenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even kort voorgesteld, meer niet.. maarja hij was ook opeens weg...
Heb je het nu over KT?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je was dan ook heel druk in de weer he
Al die aandacht enzo
Hij is verder niet echt actief geweest in het topic volgens mij... ik herkende de naam niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij vond geen gelegenheid om te trollen
Maar serieus, ik weet niet eens wie dat was
Check z'n postgeschiedenis anders maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is verder niet echt actief geweest in het topic volgens mij... ik herkende de naam niet in ieder geval.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We stonden voor je in de rij
Iki herken vet vaak namen niet dan worden ze vet boosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is verder niet echt actief geweest in het topic volgens mij... ik herkende de naam niet in ieder geval.
Ja, we hielden allemaal rekening met je gevoelens, tis maar dat je 't weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]goed dat ik het niet merkte.. dan had ik blozend het pand verlaten ben ik bang
Tjee, een homo die ik ken zegt dat ook over zijn bedpartners.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iki herken vet vaak namen niet dan worden ze vet boos
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, we hielden allemaal rekening met je gevoelens, tis maar dat je 't weet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, een homo die ik ken zegt dat ook over zijn bedpartners.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jammer van wickedmen. Lijkt me een aardig persoon maar hij is wat depri heb ik het idee
Succes met het wegsaufen van je kater!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu alweer naar de kroeg, doeii
ja komt vast wel goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Succes met het wegsaufen van je kater!
Zo'n hardemuziektent?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik zo jammer vond aan de meet is dat ik bijna niemand kon verstaan. Heb nog eventjes met Casie zitten praten, maar ik kon haar gewoon echt niet volgen
Depressie is gewoon klote. Als ie het niet redt in z'n 1tje, kan ie beter professionele hulp gaan zoekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vanwege hoe hij reageert in andere topics.. is vrij duidelijk..
Veel plezier weer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu alweer naar de kroeg, doeii
medicijnen ftw.. maar toch fijn als je zonder kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Depressie is gewoon klote. Als ie het niet redt in z'n 1tje, kan ie beter professionele hulp gaan zoeken
Ook, maar ik heb ook moeite om geluiden te filteren. Ik hoorde alle gesprekken tegelijkertijd, ook die van mensen die niet bij de fokkers hoorden. Alleen in het rookhok kon ik het nog redelijk fatsoenlijk volgenquote:
Ze verkopen tegenwoordig van die apparaatjes hè.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik zo jammer vond aan de meet is dat ik bijna niemand kon verstaan. Heb nog eventjes met Casie zitten praten, maar ik kon haar gewoon echt niet volgen
Was ik maar zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
Kaneel mag me dankbaar zijn, heb uit verveling zn hele huis schoongemaakt.
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze verkopen tegenwoordig van die apparaatjes hè.
Ben jij ook zo'n sloddervos?quote:
Dat helpt in mijn geval niet. 1 oor van mij is niet goed meer, maar met het andere hoor ik nog prima. Een gehoorapparaatje zorgt er alleen maar voor dat alles nog harder binnen komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon dan tegen Casie en de meiden zeggen. Heb je ook direct een goede reden om ze apart te nemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb ook moeite om geluiden te filteren. Ik hoorde alle gesprekken tegelijkertijd, ook die van mensen die niet bij de fokkers hoorden. Alleen in het rookhok kon ik het nog redelijk fatsoenlijk volgen
TransEAR 380-HFquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat helpt in mijn geval niet. 1 oor van mij is niet goed meer, maar met het andere hoor ik nog prima. Een gehoorapparaatje zorgt er alleen maar voor dat alles nog harder binnen komt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon dan tegen Casie en de meiden zeggen. Heb je ook direct een goede reden om ze apart te nemen
een goed begin...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
Kaneel mag me dankbaar zijn, heb uit verveling zn hele huis schoongemaakt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al eens een audiogram laten maken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, even snel gegoogled. Maar dan nog hoor ik alle gesprekken door elkaar heen.
Ok, ik zie je edit. Je weet er wel een hoop vanaf!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
TransEAR 380-HF
Bovendien kun je een gehoorapparaat ook wel op "flat gain" zetten, maar wel met directionaliteit erbij zodat gesprekken beter te volgen zijn.
Al jaaaren niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al eens een audiogram laten maken?
Het was wel nodig. Het is nu tenminste een beetje leefbaar.quote:
Ik totaal niet ... Mijn handen gaan jeuken als ik rotzooi zie.quote:
Dan mag je hier ook wel eens langskomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was wel nodig. Het is nu tenminste een beetje leefbaar.
[..]
Ik totaal niet ... Mijn handen gaan jeuken als ik rotzooi zie.
Ik sluit me aan in de rij!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook wel eens langskomen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook wel eens langskomen![]()
Straks moet ik wel reiskostenvergoeding vragen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sluit me aan in de rij!
Nee, ik heb gewoon n wanhopig smsje verstuurt.quote:
dibs en shotgunquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sluit me aan in de rij!
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar misschien is dat verzekeringstechnisch handig ofzo, heb ik geen weet van. Maar tegenwoordig kun je twee gehoorapparaten indoen (beide oren een), die dan ook met elkaar communiceren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Al jaaaren niet meer.
Misschien wel een ideetje om ermee naar de huisarts te gaan??
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij zo'n sloddervos bent!quote:
Jup gewoon even laten metenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar misschien is dat verzekeringstechnisch handig ofzo, heb ik geen weet van. Maar tegenwoordig kun je twee gehoorapparaten indoen (beide oren een), die dan ook met elkaar communiceren.
De klacht die jij hebt (slecht kunnen horen verstaan in drukke omgevingen) is namelijk best wel generiek en daar zijn ook goede oplossingen voor.
Let me be the judge of that.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet dat het hier zo'n rommeltje is, integendeel, maar toch
Maar ik heb dat ook als ik in een rustige ruimte ben waar veel mensen met elkaar praten. Zij het ietsies minder.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar misschien is dat verzekeringstechnisch handig ofzo, heb ik geen weet van. Maar tegenwoordig kun je twee gehoorapparaten indoen (beide oren een), die dan ook met elkaar communiceren.
De klacht die jij hebt (slecht kunnen horen verstaan in drukke omgevingen) is namelijk best wel generiek en daar zijn ook goede oplossingen voor.
Wiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:06 schreef Evie het volgende:
nou wat een hosselaars zeg
aandacht tekort
![]()
![]()
vrouw he?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
WieGaat nu vooral over gehoorapparaten toch?
Of heb jij stiekem aandacht nodig
![]()
Jullie hebben allemaal een gehoorapparaat nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal een gehoorapparaat nodig?![]()
![]()
knuf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Bij heel veel audiciens mag je een gehoorapparaat voor een paar weken gratis en voor niets proberen. De gehoorapparaatjes zijn de laatste jaren ook wel iets veranderd, wat hipper geworden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik heb dat ook als ik in een rustige ruimte ben waar veel mensen met elkaar praten. Zij het ietsies minder.
Ik hoor alles zeg maar en kan een gesprek niet volgen omdat ik al die tonen, klanken en geluiden tegelijkertijd hoor, alles door mekaar gehusseld.
Maar ik zal er even over nadenken.
vragen en je wordt overgeslagen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:06 schreef Evie het volgende:
nou wat een hosselaars zeg
aandacht tekort
![]()
![]()
Is goed!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij heel veel audiciens mag je een gehoorapparaat voor een paar weken gratis en voor niets proberen. De gehoorapparaatjes zijn de laatste jaren ook wel iets veranderd, wat hipper geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht kun je iets nemen dat helemaal in je oor past, dat zal het allerfijnste zijn voor je bril. Zolang je geen keiharde dB's moet pompen heb je geen lelijke grote knol nodig.Er zijn echt een hoop mogelijkheden.
Ja dit of je zegt gewoon tegen de rest dat ze hun klep even moeten houden omdat jij met een meid praat...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed!
Ik moet er nog even over nadenken!
Thanks!
Ik denk niet dat dit gaat werkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dit of je zegt gewoon tegen de rest dat ze hun klep even moeten houden omdat jij met een meid praat...
Als je het niet probeert weet je zeker dat het niet werktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit gaat werken
Ik weet nu al zeker dat dat niet gaat werkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je zeker dat het niet werkt
Ik zal wel even hard schreeuwen, dan zijn ze vaak wel stil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit gaat werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |