Nee, ik kan t internet niet op met mn laptop.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
niks kritieks atm.,,, maar denk wel dat dr leven niet lang meer gaat duren..
Ah, kutzooiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik kan t internet niet op met mn laptop.
Ik had even om de sleutel moeten vragen.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben een beetje sprakeloosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
In een trein richting schiphol om vervolgens te horen dat ik er uit moest omdat brand in een schipholtunnel. En dan moest ik over Utrecht en zou ik langer onderweg zijn, dan bij jullie aanwezig zijn. Kon wel janken gisteren. Maar goed. Jullie hebben het erg leuk/gezellig gehad, zo gelezen te hebben.quote:
Magnetronkoffie flipt em de pan uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Welles nietes welles nietes AAAAAHHH vrouwen
Weet ik niet, ik lag op m'n goeie oorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heloef ging weg van een gasthuis/slaapplek van Kaneelstokje zonder even doei te zeggen?Maar klinkt leuk
Alleen ben je niet iets te braaf geweest met je omschrijving? Geen uitwisseling van lichaamssappen e.d.?
Ai aiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik lag op m'n goeie oor
Ik had je direct al gezegd dat je over Haarlem moest gaan, maarja, bijdehand.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In een trein richting schiphol om vervolgens te horen dat ik er uit moest omdat brand in een schipholtunnel. En dan moest ik over Utrecht en zou ik langer onderweg zijn, dan bij jullie aanwezig zijn. Kon wel janken gisteren. Maar goed. Jullie hebben het erg leuk/gezellig gehad, zo gelezen te hebben.
Ja, heel jammer dat je er niet was. Had ik even mazzel dat ik via Haarlem ben gegaan toen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In een trein richting schiphol om vervolgens te horen dat ik er uit moest omdat brand in een schipholtunnel. En dan moest ik over Utrecht en zou ik langer onderweg zijn, dan bij jullie aanwezig zijn. Kon wel janken gisteren. Maar goed. Jullie hebben het erg leuk/gezellig gehad, zo gelezen te hebben.
Achteraf gezien het beste jaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had je direct al gezegd dat je over Haarlem moest gaan, maarja, bijdehand.
Ik heb nog bijna niemand gemeet hier. Op watertornado, twi, myr en kaneel na dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heel jammer dat je er niet was. Had ik even mazzel dat ik via Haarlem ben gegaan toen!
Naja, misschien volgende meet Flips, ik heb je nog steeds niet gemeet (behalve dan die 2 secondes bij de filmmeet).
Ja?quote:
O was je niet bij de laatste Roycomeet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Achteraf gezien het beste jaIk was alleen de optie naar A'dam CS - Haarlem vergeten.
[..]
Ik heb nog bijna niemand gemeet hier. Op watertornado, twi, myr en kaneel na dan.Al best veel meets gemist ondertussen, haha.
Toen zat ik in 40 graden zon strand en zee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O was je niet bij de laatste Roycomeet?
Z3quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen zat ik in 40 graden zon strand en zee.
Wat voor details? Hoeveel regendruppels er die nacht gevallen zijn?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan jij mij een samenvatting geven waarbij er wel veel details zijn?
Ja dat is het eerste wat ook mij in gedachten schootquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor details? Hoeveel regendruppels er die nacht gevallen zijn?
Daar heb ik eerlijk gezegd niet echt op gelet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat is het eerste wat ook mij in gedachten schoot![]()
Was het dit keer dichter bij de 4 triljoen of meer bij de 3,8?
Nee even serieus nu.. mensen gezoend ofzo?
Ja, ik heb gezoend.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nee even serieus nu.. mensen gezoend ofzo?
Ik zie een regenboog!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ga godverdomme nooit maar naar een meet, wat een verspilling van mijn tijd. Stelletje autisten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke en met wie Twi dan? (is voor de fok speekselboom)
Ik kan ook wel maken dat jij hebt gezoent met Myraela bijvoorbeeld als je dat wil. Ons geheimpjequote:
Oei. Heb hem nooit zien typen trouwens. Ben zelf ook redelijk nieuw weer dat verklaartquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, en mlig is niet komen opdagen.
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeftquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeft
Dan zoek je toch een netwerkkabel op die ergens rondslingert en die stop je in je laptop? Of je gebruikt gewoon zijn wachtwoord, naaktslak69.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
Ik merk hoe hopeloos ik ben zonder internet.
Mwa ik denk niemandquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeft
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neukenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was man/vrouw verhouding dan een beetje goed te doen? Al die concurrentie anders.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neuken
Dat was ook mijn gedachte maar toen las ik dat er 3/4 jongens samen sliepen op 1 kamer..quote:
Het lijkt of de router geen stroom heeft, ik heb alles al geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een netwerkkabel op die ergens rondslingert en die stop je in je laptop? Of je gebruikt gewoon zijn wachtwoord, naaktslak69.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |