Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe vroeg gingen de laatste naar huis eigenlijk?
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel van kroeg naar huis/slaapplek
Hebben die iets?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nog. Kaneel schopt ons er voor 10e uit
.
je had sjansquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stevige ochtend wandeling. Bovendien had ik sjans met een dame in de winkel, ze glimlachte heel lief naar me.
Wees blij dat je niet bij C_M bent blijven slapen. Daar stond ik om 8u of zo al op de bushaltequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nog. Kaneel schopt ons er voor 10e uit
.
Dat is meer een datequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Euw okéquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.
Hmmm... Het regent hier al de hele ochtend, dan weer knetterhard dan weer miezer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In Leiden ook
Maar hier is het weer weer goed
Gisternacht zijn we naar Kaneels huis gelopen van de kroeg. Hele tijd (mot)regenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Het regent hier al de hele ochtend, dan weer knetterhard dan weer miezer.
Success met mij zo vroeg wakker makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij C_M bent blijven slapen. Daar stond ik om 8u of zo al op de bushalte
oploskoffiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar we werden wel goed verzorgd door kaneel, hij had broodjes en oploskoffie klaarstaan!
Ik nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja
Ik kreeg het er nog warmer van
Ik hoop dat hier de zon ook doorkomt zo. Met deze kutregen ga ik niet rijden, met 10 minuten ben je dan doorweektquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gisternacht zijn we naar Kaneels huis gelopen van de kroeg. Hele tijd (mot)regen
Vanochtend ook nog.
Maar gek genoeg schijnt hier het zonnetje geregeld
Wij zijn tot ongeveer half vijf geblevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.
Valt nog mee. Heb je nog leuk met Mur kunnen praten? Ik verstond geen reet in dat hol door die keiharde muziekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Wij zijn tot ongeveer half vijf gebleven
Het is hier nu droog, wellicht dat het straks bij jou ook droog isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat hier de zon ook doorkomt zo. Met deze kutregen ga ik niet rijden, met 10 minuten ben je dan doorweekt.
Ik doe er Rio ook geen plezier mee.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had gister genoeg sjans!![]()
Jij liegbeest
Jup heb met peu afgesprokenquote:
Hey! Blijf van mijn date afquote:
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komenquote:
Nou, sjans genoeg tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]met wie dan?
[..]
Jup heb met peu afgesproken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komen
Dat is vriendschappelijkquote:
quote:
Ik heb hem vooral ingemaakt met darten en het werd snel rustiger dus toen kon je elkaar prima verstaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt nog mee. Heb je nog leuk met Mur kunnen praten? Ik verstond geen reet in dat hol door die keiharde muziek
o no een vieze manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, kingtoppie. Hij post veel mee in de sex sc.
Adios Muhaha!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
Haver fun!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
ssst niet verder vertellenquote:
Had je al voorgedronken dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
cute...
Evie met drank op is jochies aan het inmpressen![]()
Door m'n ogen open te doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet in de ochtend?
Hoe word je wakker dan?
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zoquote:
Ik ben ook niet echt een ochtendmens, maar ik kan heel goed opstaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zo
nope..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je al voorgedronken dan?
Deze juffrouw is ongelooflijk stealth.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb je nauwelijks zien drinken gisteravond
Ik heb soms veel moeite om op te staan (verschilt van dag tot dag). Soms slaap ik ook heel lang (langer dan 10 uur).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een ochtendmens, maar ik kan heel goed opstaan. In slaap vallen is lastiger
.
quote:
Was jij er trouwens gisteren?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze juffrouw is ongelooflijk stealth.
sssstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze juffrouw is ongelooflijk stealth.
Ja, apart is datquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb soms veel moeite om op te staan (verschilt van dag tot dag). Soms slaap ik ook heel lang (langer dan 10 uur).
In slaap vallen lukt hierzo trouwens ook niet altijd even goed
Echt hequote:
quote:
Ik ben ook een beetje stealth.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was jij er trouwens gisteren?
Goed hoorquote:
Een dutje staat ook nog op mijn programma voor vandaag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Goed hoor. Beetje moe, zo lekker naar het paard en dan douchen en even dutten
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje moe, zo lekker naar het paard en dan douchen en even dutten
.
Ja goed plan. Ik ga zo ook maar even bijpittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dutje staat ook nog op mijn programma voor vandaag.Dutjes op zijn tijd zijn erg oké.
Dat doen de beste mensen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje stealth.
Ah, dan heb je mij dus niet gezien gister...quote:
Ik denk dat ik eerst maar even ga duttenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dutje staat ook nog op mijn programma voor vandaag.Dutjes op zijn tijd zijn erg oké.
Life is all about priorities.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik eerst maar even ga dutten.
Dut ze, ik ga gauw je voorbeeld volgenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst maar even ga dutten.
Nee, of was jij die leuke man?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan heb je mij dus niet gezien gister...
Ja, was gezellig nog.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mur!
Je hebt nog even met dartpijltjes gespeeld gisternacht hoorde ik?
Zou zomaar kunnen...quote:
Lang niet zo eng als je had gedacht.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang niet zo eng als je had gedacht.
Nu we gemeet hebben kun je mij wel toevoegen op Facebook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
Is dat zo?Eerst zien weten en dan pas geloven he?!
Ik weet niet of we gemeet hebben?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu we gemeet hebben kun je mij wel toevoegen op Facebook.
Tja...quote:
Ik laat je in de waan en koester het gegeven dat ik je in het echt heb kunnen aanschouwen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:40 schreef Evie het volgende:
Dan zal het wel niet toch?
Dan had je vast de blauwe plek gehad om je eraan te herinneren![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat je in de waan en koester het gegeven dat ik je in het echt heb kunnen aanschouwen.
Ik kan je wel even een korte samenvatting geven als je wiltquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Goedemorgen. Is de vorige reeks ook nog de moeite waard om bij te lezen voor sappige details of alleen dit deel?Dit deel gaat vooral over dat anderen weggingen en casie en myrel bleven dacht ik. Vorige deel staat de avond wel op?
quote:
Ja ik kijk in andere reeks nu ook, zie dat die 'savonds ook begon. Maar samenvatting is welkomquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een korte samenvatting geven als je wilt
Edit:Alhoewel
Nee, op weg naar kroeg 2 was ik alweer nuchterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag fokkers, jullie ook allemaal een kater?[ afbeelding ]
hoe laat is het geworden uiteindelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, heel in het kort:
Ik kwam om 5 voor 8 in het cafe aan, maar er was verder niemand.
Na een kwartiertje kwam Kaneel binnen en heb nog even met hem staan lullen.
Maar al snel druppelden er meer mensen binnen, ook enkelen die ik nog niet eerder had gezien (vinniiee en wickedman of hoe die ook heette).
Heb niet iedereen kunnen spreken, maar het was heel gezellig.
*voor details lees maar even terug*
Zo half 2 zijn we met een aardig groot groepje nog naar een 2e kroeg gegaan, maar daar waren we al snel weer weg.
Ik en Muhahaha bleven bij Kaneel slapen en Heloef besloot op het laatst met ons mee te gaan.
Ik geloof 4u ongeveer toen het licht uit ging. We zijn lopend naar Kaneels huis gegaan, door de regenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe laat is het geworden uiteindelijk?
Welke van alle frustraties?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je frustratie van afgelopen week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Whehequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof 4u ongeveer toen het licht uit ging. We zijn lopend naar Kaneels huis gegaan, door de regen
Maar was ondanks de regen wel een leuk wandelingetje
Mur en Casie hebben het geloof ik nog later gemaakt
En om 9u al weer op. Heloef was toen weg (geen idee wat hij verder geflikt heeft).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Whehe
Bij mij ook zo laat omdat ik nog 3 uur in bed heb liggen lezen
Wispelturig ventjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En om 9u al weer op. Heloef was toen weg (geen idee wat hij verder geflikt heeft).
Tis afwachten wat hij verder die nacht gedaan heeft en hoe hij uiteindelijk thuis is gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Evie het volgende:
Welke van alle frustraties?![]()
Beetje wous inmiddels.. dus weet niet welke frustratiesNee, ik doelde op andere frustraties. Niks ernstigs met je moeder, hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
niks kritieks atm.,,, maar denk wel dat dr leven niet lang meer gaat duren..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op andere frustraties. Niks ernstigs met je moeder, hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |