quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had gister genoeg sjans!![]()
Jij liegbeest
Jup heb met peu afgesprokenquote:
Hey! Blijf van mijn date afquote:
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komenquote:
Nou, sjans genoeg tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]met wie dan?
[..]
Jup heb met peu afgesproken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komen
Dat is vriendschappelijkquote:
quote:
Ik heb hem vooral ingemaakt met darten en het werd snel rustiger dus toen kon je elkaar prima verstaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt nog mee. Heb je nog leuk met Mur kunnen praten? Ik verstond geen reet in dat hol door die keiharde muziek
o no een vieze manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, kingtoppie. Hij post veel mee in de sex sc.
Adios Muhaha!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
Haver fun!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
ssst niet verder vertellenquote:
Had je al voorgedronken dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
cute...
Evie met drank op is jochies aan het inmpressen![]()
Door m'n ogen open te doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet in de ochtend?
Hoe word je wakker dan?
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zoquote:
Ik ben ook niet echt een ochtendmens, maar ik kan heel goed opstaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zo
nope..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je al voorgedronken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |