Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe vroeg gingen de laatste naar huis eigenlijk?
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel van kroeg naar huis/slaapplek
Hebben die iets?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nog. Kaneel schopt ons er voor 10e uit
.
je had sjansquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou wel van een stevige ochtend wandeling. Bovendien had ik sjans met een dame in de winkel, ze glimlachte heel lief naar me.
Wees blij dat je niet bij C_M bent blijven slapen. Daar stond ik om 8u of zo al op de bushaltequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh Fera is er nog dus technisch gezien loopt de meet nog. Kaneel schopt ons er voor 10e uit
.
Dat is meer een datequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Euw okéquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.
Hmmm... Het regent hier al de hele ochtend, dan weer knetterhard dan weer miezer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In Leiden ook
Maar hier is het weer weer goed
Gisternacht zijn we naar Kaneels huis gelopen van de kroeg. Hele tijd (mot)regenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Het regent hier al de hele ochtend, dan weer knetterhard dan weer miezer.
Success met mij zo vroeg wakker makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij C_M bent blijven slapen. Daar stond ik om 8u of zo al op de bushalte
oploskoffiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar we werden wel goed verzorgd door kaneel, hij had broodjes en oploskoffie klaarstaan!
Ik nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja
Ik kreeg het er nog warmer van
Ik hoop dat hier de zon ook doorkomt zo. Met deze kutregen ga ik niet rijden, met 10 minuten ben je dan doorweektquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gisternacht zijn we naar Kaneels huis gelopen van de kroeg. Hele tijd (mot)regen
Vanochtend ook nog.
Maar gek genoeg schijnt hier het zonnetje geregeld
Wij zijn tot ongeveer half vijf geblevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn nog met een groepje van 7 ongeveer naar een andere kroeg gegaan. Daar zijn we maar iets van een half uurtje gebleven. Toen zijn de meesten weer vertrokken (waaronder ik) en bleven Mur en Casie over. Geen idee hoe lang die nog gebleven zijn.
Valt nog mee. Heb je nog leuk met Mur kunnen praten? Ik verstond geen reet in dat hol door die keiharde muziekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Wij zijn tot ongeveer half vijf gebleven
Het is hier nu droog, wellicht dat het straks bij jou ook droog isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat hier de zon ook doorkomt zo. Met deze kutregen ga ik niet rijden, met 10 minuten ben je dan doorweekt.
Ik doe er Rio ook geen plezier mee.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had gister genoeg sjans!![]()
Jij liegbeest
Jup heb met peu afgesprokenquote:
Hey! Blijf van mijn date afquote:
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komenquote:
Nou, sjans genoeg tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]met wie dan?
[..]
Jup heb met peu afgesproken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zat zo lang met kt te praten, ik zag al snel in dat het zinloos was om te proberen er tussendoor te komen
Dat is vriendschappelijkquote:
quote:
Ik heb hem vooral ingemaakt met darten en het werd snel rustiger dus toen kon je elkaar prima verstaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt nog mee. Heb je nog leuk met Mur kunnen praten? Ik verstond geen reet in dat hol door die keiharde muziek
o no een vieze manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, kingtoppie. Hij post veel mee in de sex sc.
Adios Muhaha!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
Haver fun!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga loggen, pp maar het volgende feest. tjuus
ssst niet verder vertellenquote:
Had je al voorgedronken dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
cute...
Evie met drank op is jochies aan het inmpressen![]()
Door m'n ogen open te doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet in de ochtend?
Hoe word je wakker dan?
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zoquote:
Ik ben ook niet echt een ochtendmens, maar ik kan heel goed opstaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet mezelf soms echt m'n bed uit slepen. Ik ben geloof ik niet echt een ochtendmens. Zonder een bak koffie gaat die motor niet echt draaien of zo
nope..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je al voorgedronken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |