Ja dat is het eerste wat ook mij in gedachten schootquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor details? Hoeveel regendruppels er die nacht gevallen zijn?
Daar heb ik eerlijk gezegd niet echt op gelet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat is het eerste wat ook mij in gedachten schoot![]()
Was het dit keer dichter bij de 4 triljoen of meer bij de 3,8?
Nee even serieus nu.. mensen gezoend ofzo?
Ja, ik heb gezoend.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nee even serieus nu.. mensen gezoend ofzo?
Ik zie een regenboog!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ga godverdomme nooit maar naar een meet, wat een verspilling van mijn tijd. Stelletje autisten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke en met wie Twi dan? (is voor de fok speekselboom)
Ik kan ook wel maken dat jij hebt gezoent met Myraela bijvoorbeeld als je dat wil. Ons geheimpjequote:
Oei. Heb hem nooit zien typen trouwens. Ben zelf ook redelijk nieuw weer dat verklaartquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, en mlig is niet komen opdagen.
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeftquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeft
Dan zoek je toch een netwerkkabel op die ergens rondslingert en die stop je in je laptop? Of je gebruikt gewoon zijn wachtwoord, naaktslak69.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
Ik merk hoe hopeloos ik ben zonder internet.
Mwa ik denk niemandquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat probeer ik te achterhalen maar het lijkt tot nu toe supergeheim maar ik doorbreek het wel. Altijd iemand die een zwak punt heeft
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neukenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was man/vrouw verhouding dan een beetje goed te doen? Al die concurrentie anders.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neuken
Dat was ook mijn gedachte maar toen las ik dat er 3/4 jongens samen sliepen op 1 kamer..quote:
Het lijkt of de router geen stroom heeft, ik heb alles al geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een netwerkkabel op die ergens rondslingert en die stop je in je laptop? Of je gebruikt gewoon zijn wachtwoord, naaktslak69.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |