medicijnen ftw.. maar toch fijn als je zonder kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Depressie is gewoon klote. Als ie het niet redt in z'n 1tje, kan ie beter professionele hulp gaan zoeken
Ook, maar ik heb ook moeite om geluiden te filteren. Ik hoorde alle gesprekken tegelijkertijd, ook die van mensen die niet bij de fokkers hoorden. Alleen in het rookhok kon ik het nog redelijk fatsoenlijk volgenquote:
Ze verkopen tegenwoordig van die apparaatjes hè.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik zo jammer vond aan de meet is dat ik bijna niemand kon verstaan. Heb nog eventjes met Casie zitten praten, maar ik kon haar gewoon echt niet volgen
Was ik maar zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
Kaneel mag me dankbaar zijn, heb uit verveling zn hele huis schoongemaakt.
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze verkopen tegenwoordig van die apparaatjes hè.
Ben jij ook zo'n sloddervos?quote:
Dat helpt in mijn geval niet. 1 oor van mij is niet goed meer, maar met het andere hoor ik nog prima. Een gehoorapparaatje zorgt er alleen maar voor dat alles nog harder binnen komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon dan tegen Casie en de meiden zeggen. Heb je ook direct een goede reden om ze apart te nemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb ook moeite om geluiden te filteren. Ik hoorde alle gesprekken tegelijkertijd, ook die van mensen die niet bij de fokkers hoorden. Alleen in het rookhok kon ik het nog redelijk fatsoenlijk volgen
TransEAR 380-HFquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat helpt in mijn geval niet. 1 oor van mij is niet goed meer, maar met het andere hoor ik nog prima. Een gehoorapparaatje zorgt er alleen maar voor dat alles nog harder binnen komt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon dan tegen Casie en de meiden zeggen. Heb je ook direct een goede reden om ze apart te nemen
een goed begin...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
Kaneel mag me dankbaar zijn, heb uit verveling zn hele huis schoongemaakt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al eens een audiogram laten maken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, even snel gegoogled. Maar dan nog hoor ik alle gesprekken door elkaar heen.
Ok, ik zie je edit. Je weet er wel een hoop vanaf!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
TransEAR 380-HF
Bovendien kun je een gehoorapparaat ook wel op "flat gain" zetten, maar wel met directionaliteit erbij zodat gesprekken beter te volgen zijn.
Al jaaaren niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al eens een audiogram laten maken?
Het was wel nodig. Het is nu tenminste een beetje leefbaar.quote:
Ik totaal niet ... Mijn handen gaan jeuken als ik rotzooi zie.quote:
Dan mag je hier ook wel eens langskomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was wel nodig. Het is nu tenminste een beetje leefbaar.
[..]
Ik totaal niet ... Mijn handen gaan jeuken als ik rotzooi zie.
Ik sluit me aan in de rij!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook wel eens langskomen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook wel eens langskomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |