medicijnen ftw.. maar toch fijn als je zonder kanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Depressie is gewoon klote. Als ie het niet redt in z'n 1tje, kan ie beter professionele hulp gaan zoeken
Ook, maar ik heb ook moeite om geluiden te filteren. Ik hoorde alle gesprekken tegelijkertijd, ook die van mensen die niet bij de fokkers hoorden. Alleen in het rookhok kon ik het nog redelijk fatsoenlijk volgenquote:
Ze verkopen tegenwoordig van die apparaatjes hè.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik zo jammer vond aan de meet is dat ik bijna niemand kon verstaan. Heb nog eventjes met Casie zitten praten, maar ik kon haar gewoon echt niet volgen
Was ik maar zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
Kaneel mag me dankbaar zijn, heb uit verveling zn hele huis schoongemaakt.
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze verkopen tegenwoordig van die apparaatjes hè.
Ben jij ook zo'n sloddervos?quote:
Dat helpt in mijn geval niet. 1 oor van mij is niet goed meer, maar met het andere hoor ik nog prima. Een gehoorapparaatje zorgt er alleen maar voor dat alles nog harder binnen komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon dan tegen Casie en de meiden zeggen. Heb je ook direct een goede reden om ze apart te nemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb ook moeite om geluiden te filteren. Ik hoorde alle gesprekken tegelijkertijd, ook die van mensen die niet bij de fokkers hoorden. Alleen in het rookhok kon ik het nog redelijk fatsoenlijk volgen
TransEAR 380-HFquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat helpt in mijn geval niet. 1 oor van mij is niet goed meer, maar met het andere hoor ik nog prima. Een gehoorapparaatje zorgt er alleen maar voor dat alles nog harder binnen komt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon dan tegen Casie en de meiden zeggen. Heb je ook direct een goede reden om ze apart te nemen
een goed begin...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
Kaneel mag me dankbaar zijn, heb uit verveling zn hele huis schoongemaakt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al eens een audiogram laten maken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, even snel gegoogled. Maar dan nog hoor ik alle gesprekken door elkaar heen.
Ok, ik zie je edit. Je weet er wel een hoop vanaf!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
TransEAR 380-HF
Bovendien kun je een gehoorapparaat ook wel op "flat gain" zetten, maar wel met directionaliteit erbij zodat gesprekken beter te volgen zijn.
Al jaaaren niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al eens een audiogram laten maken?
Het was wel nodig. Het is nu tenminste een beetje leefbaar.quote:
Ik totaal niet ... Mijn handen gaan jeuken als ik rotzooi zie.quote:
Dan mag je hier ook wel eens langskomenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was wel nodig. Het is nu tenminste een beetje leefbaar.
[..]
Ik totaal niet ... Mijn handen gaan jeuken als ik rotzooi zie.
Ik sluit me aan in de rij!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook wel eens langskomen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook wel eens langskomen![]()
Straks moet ik wel reiskostenvergoeding vragen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sluit me aan in de rij!
Nee, ik heb gewoon n wanhopig smsje verstuurt.quote:
dibs en shotgunquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sluit me aan in de rij!
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar misschien is dat verzekeringstechnisch handig ofzo, heb ik geen weet van. Maar tegenwoordig kun je twee gehoorapparaten indoen (beide oren een), die dan ook met elkaar communiceren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Al jaaaren niet meer.
Misschien wel een ideetje om ermee naar de huisarts te gaan??
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij zo'n sloddervos bent!quote:
Jup gewoon even laten metenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar misschien is dat verzekeringstechnisch handig ofzo, heb ik geen weet van. Maar tegenwoordig kun je twee gehoorapparaten indoen (beide oren een), die dan ook met elkaar communiceren.
De klacht die jij hebt (slecht kunnen horen verstaan in drukke omgevingen) is namelijk best wel generiek en daar zijn ook goede oplossingen voor.
Let me be the judge of that.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet dat het hier zo'n rommeltje is, integendeel, maar toch
Maar ik heb dat ook als ik in een rustige ruimte ben waar veel mensen met elkaar praten. Zij het ietsies minder.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar misschien is dat verzekeringstechnisch handig ofzo, heb ik geen weet van. Maar tegenwoordig kun je twee gehoorapparaten indoen (beide oren een), die dan ook met elkaar communiceren.
De klacht die jij hebt (slecht kunnen horen verstaan in drukke omgevingen) is namelijk best wel generiek en daar zijn ook goede oplossingen voor.
Wiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:06 schreef Evie het volgende:
nou wat een hosselaars zeg
aandacht tekort
![]()
![]()
vrouw he?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
WieGaat nu vooral over gehoorapparaten toch?
Of heb jij stiekem aandacht nodig
![]()
Jullie hebben allemaal een gehoorapparaat nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal een gehoorapparaat nodig?![]()
![]()
knuf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Bij heel veel audiciens mag je een gehoorapparaat voor een paar weken gratis en voor niets proberen. De gehoorapparaatjes zijn de laatste jaren ook wel iets veranderd, wat hipper geworden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik heb dat ook als ik in een rustige ruimte ben waar veel mensen met elkaar praten. Zij het ietsies minder.
Ik hoor alles zeg maar en kan een gesprek niet volgen omdat ik al die tonen, klanken en geluiden tegelijkertijd hoor, alles door mekaar gehusseld.
Maar ik zal er even over nadenken.
vragen en je wordt overgeslagen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:06 schreef Evie het volgende:
nou wat een hosselaars zeg
aandacht tekort
![]()
![]()
Is goed!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij heel veel audiciens mag je een gehoorapparaat voor een paar weken gratis en voor niets proberen. De gehoorapparaatjes zijn de laatste jaren ook wel iets veranderd, wat hipper geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht kun je iets nemen dat helemaal in je oor past, dat zal het allerfijnste zijn voor je bril. Zolang je geen keiharde dB's moet pompen heb je geen lelijke grote knol nodig.Er zijn echt een hoop mogelijkheden.
Ja dit of je zegt gewoon tegen de rest dat ze hun klep even moeten houden omdat jij met een meid praat...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed!
Ik moet er nog even over nadenken!
Thanks!
Ik denk niet dat dit gaat werkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dit of je zegt gewoon tegen de rest dat ze hun klep even moeten houden omdat jij met een meid praat...
Als je het niet probeert weet je zeker dat het niet werktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit gaat werken
Ik weet nu al zeker dat dat niet gaat werkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je zeker dat het niet werkt
Ik zal wel even hard schreeuwen, dan zijn ze vaak wel stil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit gaat werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |