Even kort voorgesteld, meer niet.. maarja hij was ook opeens weg...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, heeft iemand nog met die Wickedman gepraat gisteravond?
Ok. Beetje jammer dat de fotograaf zijn lichtmeter op deze deerne heeft gemikt en daardoor de "boys" nogal wit/flets gezicht hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de presentatrice maar die heb ik ook nog nooit ergens anders gezien
[..]
Had ik maar zo'n trui, beste kleur ooitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is dan ook de waarheid. Die Sint is een wijze man
Ja hij smeerde hem ineensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even kort voorgesteld, meer niet.. maarja hij was ook opeens weg...
Hij vond geen gelegenheid om te trollenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even kort voorgesteld, meer niet.. maarja hij was ook opeens weg...
Heb je het nu over KT?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je was dan ook heel druk in de weer he
Al die aandacht enzo
Hij is verder niet echt actief geweest in het topic volgens mij... ik herkende de naam niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij vond geen gelegenheid om te trollen
Maar serieus, ik weet niet eens wie dat was
Check z'n postgeschiedenis anders maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is verder niet echt actief geweest in het topic volgens mij... ik herkende de naam niet in ieder geval.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We stonden voor je in de rij
Iki herken vet vaak namen niet dan worden ze vet boosquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is verder niet echt actief geweest in het topic volgens mij... ik herkende de naam niet in ieder geval.
Ja, we hielden allemaal rekening met je gevoelens, tis maar dat je 't weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]goed dat ik het niet merkte.. dan had ik blozend het pand verlaten ben ik bang
Tjee, een homo die ik ken zegt dat ook over zijn bedpartners.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iki herken vet vaak namen niet dan worden ze vet boos
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, we hielden allemaal rekening met je gevoelens, tis maar dat je 't weet
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, een homo die ik ken zegt dat ook over zijn bedpartners.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jammer van wickedmen. Lijkt me een aardig persoon maar hij is wat depri heb ik het idee
Succes met het wegsaufen van je kater!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu alweer naar de kroeg, doeii
ja komt vast wel goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Succes met het wegsaufen van je kater!
Zo'n hardemuziektent?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik zo jammer vond aan de meet is dat ik bijna niemand kon verstaan. Heb nog eventjes met Casie zitten praten, maar ik kon haar gewoon echt niet volgen
Depressie is gewoon klote. Als ie het niet redt in z'n 1tje, kan ie beter professionele hulp gaan zoekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vanwege hoe hij reageert in andere topics.. is vrij duidelijk..
Veel plezier weer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu alweer naar de kroeg, doeii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |