quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja en vrouwen toch dat zeg je net!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:41 schreef Evie het volgende:
[..]Echt lekker rustig als ze dat denken idd
![]()
Liegen om welke reden dan ookquote:
Wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens wisten jullie dat die ene gast van cassanova boothcamp ook in de kroeg zat gisteravond!
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens wisten jullie dat die ene gast van cassanova boothcamp ook in de kroeg zat gisteravond!
serieus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liegen om welke reden dan ook![]()
![]()
x100000000000000000000
Dat vind ik leuk om te horen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke captain_maximum je ziet er leuk uit en je had een leuke trui![]()
![]()
En dat grietje vooraan, moeten we die kennen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die meest rechter gast, zat voorin, het was hem echt, ik smsde heloef nog en die bevestigde dat het hem echt was
Die linker gast lijkt wel een beetje op jou, Kapoentjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die meest rechter gast, zat voorin, het was hem echt, ik smsde heloef nog en die bevestigde dat het hem echt was
Jammer dat hij me niet aansprakquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een leugentje om bestwil bestaat nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]heb er een goede reden voor
![]()
mannen zijn eng
Dank je, weet ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goed dat je je userpic weer veranderd hebt
Gelukkig niet 2e van rechts, dan was ik jaloers geweest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das de presentatrice maar die heb ik ook nog nooit ergens anders gezienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat grietje vooraan, moeten we die kennen?
ja maar ik ben irl te verlegen om complimenten te geven :!@quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
trolololololol .. en ja mannen zijn engquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een leugentje om bestwil bestaat niet
- Boeddha
Watquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die linker gast lijkt wel een beetje op jou, Kapoentje
Het is dan ook de waarheid. Die Sint is een wijze manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |