Nee dat niet. Niet qua fokkers iegquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was man/vrouw verhouding dan een beetje goed te doen? Al die concurrentie anders.
Ik denk liever niet aan heloef en magnetronkoffie op een kamerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte maar toen las ik dat er 3/4 jongens samen sliepen op 1 kamer..
toch nog wel wat chix togquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was man/vrouw verhouding dan een beetje goed te doen? Al die concurrentie anders.
Wil er wel bij zijn een volgende keerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je er zelf bij was geweest, dan had je misschien zelf wel liggen neuken
Zo te horen, doe je goed!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil er wel bij zijn een volgende keerGisteravond en nacht bij vrienden film en eigenlijk vrij wasted geworden en vanavond weer
Dacht ik alquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Niet qua fokkers ieg
ja tog je weet togquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toch nog wel wat chix tog
Hoeveel mannen ongeveer en hoeveel vrouwen en hoeveel van die vrouwen bezet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Niet qua fokkers ieg
Ze spytoolt dus ze krijgt het wel te lezen. En anders via Kaneelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
captain_maximum zag er heel leuk uit maar ik was het vergeten te zeggen of ik durfde het niet
4 vrouwen in totaal waarvan 2 bezet en 2 onzeker. Er waren geloof ik iets van 10 man aanwezig of zo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoeveel mannen ongeveer en hoeveel vrouwen en hoeveel van die vrouwen bezet?
Oke captain_maximum je ziet er leuk uit en je had een leuke truiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze spytoolt dus ze krijgt het wel te lezen. En anders via Kaneel
Wat een sukkel die Kaneel. Gewoon niet zorgen voor een degelijke internetverbinding. Dan zou ik gewoon achter zijn PC gaan zitten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt of de router geen stroom heeft, ik heb alles al geprobeerd.
Ja deed het geweldig vooral toen ik thuis was en op fok gingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
myraelaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
4 vrouwen in totaal waarvan 2 bezet en 2 onzeker. Er waren geloof ik iets van 10 man aanwezig of zo?
Fera toch ook?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
myraela
captain_maximum
'sharon'
nog iemand die 'van de vrouwen is'
hmmm
Je bent net als Bobquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Meende myraele dat zonet trouwens of was dat een grapje? Bit confused
kan gebeuren... met een bepaalde leefstijl heeft men dat snellerquote:
Wie is Sharon?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
myraela
captain_maximum
'sharon'
nog iemand die 'van de vrouwen is'
hmmm
En jouw mobieldinges geeft foutieve suggesties m.b.t. de trein.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef Fera het volgende:
Ik merk hoe hopeloos ik ben zonder internet.
Dat wachtwoord weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een sukkel die Kaneel. Gewoon niet zorgen voor een degelijke internetverbinding. Dan zou ik gewoon achter zijn PC gaan zitten.
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jouw mobieldinges geeft foutieve suggesties m.b.t. de trein.
Je hebt er wel es iets over verteld ja. Wat je terecht opmerkt, het blijft toch je moeder.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:30 schreef Evie het volgende:
kan gebeuren... met een bepaalde leefstijl heeft men dat sneller![]()
maar het blijft toch mn moeder ondanks alles.. waar ik me wel even naar om voelde
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie is Sharon?
En Eva niet vergeten!
Ik dacht dat jij hetero was?quote:
Jup.. laatst mn eerste bevalling gezien.. when the shit hit the fan bij moeders.. tegelijkertijd.. Was wel even een shockmomentje als in: Zorg dat je alles bespreekt en nooit meer stomme dingen zegt al is het soms ergens terechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt er wel es iets over verteld ja. Wat je terecht opmerkt, het blijft toch je moeder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Die onzekere kan je toch zo hosselen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
4 vrouwen in totaal waarvan 2 bezet en 2 onzeker. Er waren geloof ik iets van 10 man aanwezig of zo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:34 schreef Evie het volgende:
Jup.. laatst mn eerste bevalling gezien.. when the shit hit the fan bij moeders.. tegelijkertijd.. Was wel even een shockmomentje als in: Zorg dat je alles bespreekt en nooit meer stomme dingen zegt al is het soms ergens terecht
Het is toch je moeder...
Shame, ik zag het al helemaal voor je hoe je ligt te scharen met een ander lekker wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]Vrouwen zijn toch ook veel lekkerederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:')
Daar ben je vrouw voor, dan mag dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:36 schreef Evie het volgende:
thnx... was wel even bijzonder emotioneel die dag
haha
Hey ik was er ook nog he?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha heb op de terugweg mn beste vriend opgebeld.. en die was ook onderweg naar het stationquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor, dan mag dat.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen hosselmogelijkheid voor mannen
Van de mannen dumbass hahahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of ben je van de vrouwen én mannen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je net nog zei van de vrouwen te zijn
ja en vrouwen toch dat zeg je net!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Van de mannen dumbass hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |