Het is een goede gokquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Een man die de route naar een vrouw dr hart begrijpt![]()
maar kt was me al aan het hosselen las ik net.. wel even in de rij gaan staan he?!quote:
ahh. roddels ende achterklap. vermaak ons met de verhalen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je een paar maand geleden niet zo best gelukt.
Hehehequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je een paar maand geleden niet zo best gelukt.
De weg naar het hart van een vrouw is toch juist door subtiel voor te dringen in de rij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
maar kt was me al aan het hosselen las ik net.. wel even in de rij gaan staan he?!whahaha
![]()
Lig je er naast dan? Arme jongen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Die magnetronkoffie zit nu te ruften in zijn bed ondertussen trouwens
Ja lekker knus. Wil je ertussen komen liggen? Misschien dat jij wel kan stijgen als hij weer een gasbel maaktquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
De weg naar het hart van een vrouw is toch juist door subtiel voor te dringen in de rij?![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Onsubtiel dan? Zo van alphamannetje: ik kom eraan aan de kant jullie!
Zo fragiel ben ik niet hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja lekker knus. Wil je ertussen komen liggen? Misschien dat jij wel kan stijgen als hij weer een gasbel maakt
Iemand moest voordringen in de rij stiekem? Ow wacht denk dat ik het snap. Ze moesten meer zo zijn een beetje. Soms duurt het even met mijn mannelijke brein om alles te verwerkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]maar moest gister stiekem wel een beetje
moet ik zeggen
Ow nou ja dan ga ik mee ruften en dan moet het sowieso alsnog wel lukken. 1 grote ruftbel van magnetronkoffie en mij. En jij het engeltje dat zich op dat gasgedreven wolkje bevindtquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kent mij toch, alles om te voorkomen dat ik uit mijn zolderkamer moet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nou ja dan ga ik mee ruften en dan moet het sowieso alsnog wel lukken. 1 grote ruftbel van magnetronkoffie en mij. En jij het engeltje dat zich op dat gasgedreven wolkje bevindt
Wat een bazen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja wij weten wel hoe we het hart van een meisje moeten veroveren
Beter zelfs.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij zegt hetWas het net zo goed voor jou als voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |